Louis:
Konečně mě pustili z nemocnice. Jsem zcela v pořádku, jen vyčerpaný, ale to přejde. Bylo to dlouhý. Dneska konečně budu doma s Harrym a naší malou Darcy.
Leželi jsme takhke všichni tři na posteli. Bylo to úžasný, jako opravdová rodina. *„Loui?" *„Ano?" *„Mám pro vás překvapení, ale musíte semnou někam jet!" usmál se. *„No dobře, co ty na to Darcy?" podíval jsem se na ni. Něco si žvatlala a smála se. Byla děsně šťastné dítě, tak ještě aby ne. Je to náš malý zázrak. *„To znamená asi že ano, tak pojedem." zasmál jsem se.
Oblékl jsem mě i Darcy a mohli jsme vyrazit.
*„Tak už jsme tady..." zastavili jsme před nějakou velkou budovou. Asi menší panelák. *„Co to je Harry?" řekl jsem zařaženě. *„Uvidíš!" usmál se. Vzal Darcy i se sedačkou a vedl nás nahoru.
Vytáhl klíče a otevřel dveře. Vešli jsme dovnitř a mně všechno došlo. *„Harry?! To je naše?! Jako vážně?!" *„Líbí?" *„A jak, sice jsem ho ještě neviděl celý, ale už tak jsem okouzlený!" skočil jsem mu kolem krku. Šli jsme dál. Byt už byl zařízený. *„To si zařizoval sám?" *„Jo... A teď přijde to nejlepší." nejdřív jsme vešli do naší ložnice. Byla nádherná. Následoval Darcy pokoj.
*„Páni! Jak si věděl že to bude holčička?!" *„No víš, jak jsi byl ještě v nemocnici, tak jsem to zařídil." *„Páni Harry! Já nemám slov! Je to dokonalý a ty jsi dokonalý!" Darcy se tady očividně líbilo. Smála se a ty jiskřičky v jejich očích. Padl jsem Harrymu do náruče a dlouze ho políbil. Tohle je náš nový domov! Nikdo nás už nerozdělí. Jsme RODINA!
Poslední díl :') Tenhle příběh mě vážně bavilo psát a to jen díky vaší podpoře. :) Je neskutečné, kolik tady je votes, přečtení a komentářů. :3 :') Když jsem to začala psát, sama jsem si myslela že je to hovadina, ale vám se to očividně líbilo :') Nemůžu slovy vyjádřit jak to pro mě moc znamená a každý votes, komentář mi zlepšil náladu. :') Byli jste úžasní a doufám, že budete i dál v mé nové povídce YOU ARE MY STAR! Doufám že se vám bude líbit :') Takže ještě jednou moc děkuji :') :3 ILY
Příběh věnován @myvalik :* :3 :') - moc pro mě znamenáš :') :3
Btw: - Zítra očekávejte novou povídku :3
-Ten obrázek v médiích je úžasnej :')
ČTEŠ
Do You Remember Me? (Larry Stylinson)
FanfictionHarry a Louis. Sousedé a nejlepší kamarádi už od malička. Jednoho dne se ale Harry odstěhuje... Potkají se ještě někdy?...