#57

1.1K 100 0
                                    

Louis:

Už jsem v 8.měsíci těhotenství. Břicho mám už vážně obrovské. Každý mě hlídá, takže nemůžu dělat žádné těžké věci, ani pomalu nemůžu sejít sám pár schodů. Přijde mi to až vtipný. Ale doma mě samotného nechávaj, asi jako teď. Sedím s horkou čokoládou před televizí a děsně se nudim. Venku sněží. Doma už máme připraveno na Vánoce. Vypadá to krásně. Kéž by se naše holčička Darcy narodila na moje narozeniny, které mám 24.prosince. Ale má ještě dost času. Harry neví že to bude holčička. Nechtěl jsem to nikomu říkat. Vím to jen já. Moje těhotenství probíhá bez problémů, za což jsem rád a docela se divím, protože to je to neobvyklé. Hlavně prý mám být v klidu, takže jsem musel nechat i školy. S Eleanor jsem v kontaktu a prý až se to narodí, tak přijede. Už se na ni docela těším.

Z mého přemýšlení mě vyrušil zvonek u dveří. Doslova jsem se k těm dveřím valil. Bylo to strašně vtipný, ale děsně mě bolely záda. Pomalu jsem otevřel a málem jsem omdlel, když jsem tam uviděl *„ZAYNE!" vykřikl jsem. Ale on byl asi víc překvapený když uviděl mé břicho. *„Ahoj Loui! Nestloustl si nějak?" nebral to s humorem. *„Co chceš Zayne?!" *„Chtěl jsem tě jen vidět." *„To brzo nemyslíš?" *„Hm.. Promiň, měl jsem... To je fuk..." *„Tak pojď dovnitř..." otevřel jsem dvěře ještě víc, aby mohl projít.

*„Tady máš to kafe." *„Děkuju Louisi... A teď mi řekni... To si vážně takhle přibral?" pořád mu to nedocházelo a ani asi nedojde. *„Bože Zayne..." plácl jsem se do čela. *„No co... Nic jinýho mě nenapadá..." *„Tady..." ukázal jsem na svoje břicho. *„Tady nosím Harryho dítě...." *„Cože? No doprdele!" chytil se za pusu. *„Uklidni se Zayne!" zamračil jsem se. *„Jak je to možný?! Vždyť to nejde?" vykoktal ze sebe. *„Jak vidíš tak jde!" *„A-a kde máš Harryho?" *„V práci." *„V práci?" *„Jo, pracuje v pekárně. Stejně jako v New Yorku." *„A-aha... A co jinak?" *„Co co... Nic... Spíš ty mi řekni jak ses měl a co si dělal..." *„Nic zajímavého..." nastalo ticho. Od té doby co jsme se rozešli, tak jsme se nebavili, nic... A už to není takový jako dřív. *„Loui?" ozval se po chvíli. *„Hm...?" *„Proč si zase s Harrym?" *„Cože?! Zayne... Já ho miluju a vždycky jsem miloval." *„I po tom co ti udělal?" *„Jo..." *„Aha..." *„A ty někoho máš?" *„No... Jo..." *„Kdo je to? Znám ho?" *„No vlastně je to spíš ona..." *„Cože?! Takže já jsem byl jen úlet?!" *„Ne ne, já jsem bisexuál!" *„A kdo to je?" *„Jmenuje se Perrie a už spolu i bydlíme." *„Aha."

*„Tak já už půjdu, než se ti někdo vrátí." *„Hm..." došel jsem ho vyprovodit. Zayn se ještě na mě otočil...

Do You Remember Me? (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat