#22

1.4K 117 0
                                    

Louis:

*„Harry, běž si lehnout. Ještě si vyfenuju vlasy." *„Ok." nechápu ho. On má vlasy delší a hustší a nefenuje si je. Nemohl bych spát s mokrýma vlasama. Rychle jsem si je vyfenoval, protože jsem čekal každou chvilku telefon od mamky. Ale sakra kde jsem si nechal mobil?! Vypnul jsem fen a utíkal do pokoje. *„Harry? Neviděl si můj mobil?" přiběhl jsem ke stolu, takže jsem byl otočenej k Harrymu zády. *„Ne..." otočil jsem se na něj. Držel můj mobil v ruce, kterou měl zvednutou nad hlavou. *„Dej mi ho! Má mi volat mamka!" přiběhl jsem k němu, skočil na postel a chtěl jsem se natáhnout po tom mobilu. Nějak mi to nevyšlo, takže jsem se celou mojí váhou válel na Harrym. *„Prosím Harry, dej mi ho..." udělal jsem psí oči. *„Co za to?" *„Nevím, řekni si co chceš, jen mi ho prosím dej." *„Pusinku za to!" usmál se. Políbil jsem ho a on mě překulil pod sebe. Mobil mi stejně nedal. Začal mě jen vášnivě líbat. *„No tak Harry!" *„Ee!" šibalsky se usmál. V tom jsme slyšeli bouchnutí vchodových dveří.

Rychle jsem se nějak vysoukal a bral schody po dvou. Harry mě následoval. Když jsme došli do chodby, stál tam Zayn s Liamem. Byli celkem vytlemený. *„Kde jste byli takovou dobu?" Zayn:*„Neříkej, že jste se bez nás nezabavili." Harry:*„Vždyť to neříkáme!" zasmál se a obejmul mě zezadu.

Najednou jsem uslyšel moje vyzvánění a kouknul se na Harryho. Ten držel pořád můj telefon v ruce. Už bez dalších naschválů mi mobil podal. Jak jsem čekal, volala mi mamka. *„Ahoj mami.",*„Ahoj Louis, tak co? Všechno v pořádku?" *„Jojo, všechno v pořádku. A co ostatní? Lottie, Fizzy a Niall?" *„Měl si pravdu Louis. Niall je vážně milý kluk." *„Jo, to je." *„Tak jo Louisi, užijte si to tam." *„Jojo, ahoj." *„Ahoj."

Všichni se mezi tím, přestěhovali do obýváku na sedačku. Přišel jsem k Harrymu a sednul si mu na klín. *„No tak co Liame? Líbí se ti tady?" Liam:*„Je to tady vážně pěkný. Sice malý, ale každej se tu může ztratit. Viď Zayne?" Zayn:*„Já se neztratil!" Liam:*„No dobře, tak se hned nečerti!" žďuchnul do Zayna Li. Vypadalo to, že se dost sblížili a rozuměli si spolu. Přál jsem jim to a moc. Harry:*„Tak mi si půjdeme lehnout, viď Louis?" *„Jojo. Kluci rozdělte si pokoje jak chcete." Zayn:*„My to zvládnem." *„Dobře, tak dobrou." vyšli jsme s Harrym schody. Zalehli ke mně do postele, přitulili jsme se k sobě a usli.

Do You Remember Me? (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat