#37

1.3K 106 3
                                    

Harry:

Z mého přemýšlení nad Louisem mě vzbudil zvonící telefon na nočním stolku u mé postele. Neochotně jsem se se po něm natáhl a zaostřil na displej. Sakra Nick... *„Ahoj Nicku..." *„Proč si mě ignoroval?! Děje se něco?!" *„Ne, jen jsem neměl čas... Musel jsem pomáhat..." *„A stavíš se dneska?" *„Asi ne Nicku.. Není mi dobře..." *„Jakto? Mám se stavit já?" *„Ne, vždyť víš, že mamka nechce..." *„Jo, ale..." *„Žádné ale... Prostě nechoď a ahoj." *„Nazdar!" řekl naštvaně. Stejně i kdyby mohl, tak nepřijde. Jemu je jedno úplně všechno. On se stará jen o to aby mě dostal do postele a vymetal párty. Nic víc... Nemůže mě milovat jak říká... Vlastně já jsem ho miloval ze začátku, ale pak postupem času to nějak ostalo. Byl jsem blbý, že jsem kvůli němu zapomněl na Louise. Achjo, jak moc mi chybí... Ale mám teď šanci... Jede do New Yorku, ale zase je hodně velký, takže ho nemusím ani potkat, ale chtěl bych a moc.

Louis:

Celý den jsem proležel v mém pokoji v sevření Zaynova objetí. Přišel večer a nikdo nebyl doma. Fizzy odešla spát k Niallovi a Lottie je někde pryč. Mamka má nějakého nového přítele, takže je u něj. Zatím nám o něm nic moc neříká, ale prý že je to fajn chlap. Zayn téhle situace chtěl využít. Začal mě osahavat všude po těle. *„Zee..." špitl jsem. *„Louis... Prosím..." *„Proč prosíš? Vždyť můžeme..." usmál jsem se na něj a hned si mě přitáhl do vášnivého polibku. Začali jsme ze sebe postupně strhává oblečení. Už jsme byli oba nazí a jen se líbali. Zayn byl opatrný. Nešel na to nějak zprudka, za což jsem byl strašně rád. Pak do mě vnikl. Byl to úžasný zážitek, ale pořád jsem tam necítil něco jako když jsem se s Harrym jen mazlil. Ano, Zayna mám rád... A.. To je asi vše. Hodně mi pomáhal v těch nejtěžších situacích. Bohužel je pro mě ale spíše jen bratr a já povolil aby to zašlo, až takhle daleko. Neměl jsem to dělat.

Harry:

Položil jsem si mobil vedle sebe, otočil se na záda a pokoušel se usnout. Ale nějak to nešlo. Musel jsem myslet na Louise... Když jsem se díval na Facebook a Twitter, na jeho fotky, byl úplně jiný a ještě krásnější než dřív, teda jestli to vůbec šlo. Já se taky změnil, ale moje kudrnaté vlasy mi zůstali a ještě jsem vyrostl. Byl jsem rád za to že jsem vysoký, a vždycky, když jsem byl s Louisem, bylo to roztomilý, protože on je menší a prostě úžasný...

Do You Remember Me? (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat