Harry:
*„Ne pane Stylesi, musíte zůstat tady!" *„Ne! Chci být s Louisem!" z očí už se mi pouštěli slzy. *„Pak za ním můžete jít! Teď musí jít na sál!" přišli dva doktoři a odtáhli mě od lehátka na kterém vezli už v bezvědomí mého Louise. Posadili mě na lavičku u stěny a odešli. *„Bože, bože!" nezvládám to! Musí být v pořádku, jinak to ukončím i já!
*„Fizzy?!" *„Harry, co se děje?!" *„L-Louis je v nemocnici!" *„Cože!" *„Můžeš přijet?!" *„Řeknu mamce a přijedeme!" *„Ale honem!" *„Hlavně buď v klidu, všechno dobře dopadne!" položil jsem to a jen nervózně čekal.
*„Fizzy!" zařval jsem, když jsem viděl jak se sem s Johannah řítí. Skočila mi do náruče. Johannah:*„Co se stalo?! Kde je můj chlapeček?!" *„Je na sále! Volal mi, tak jsem za ním jel a našel jsem ho ležet doma na zemi." Fizzy:*„Ach můj bože!" sedli jsme si na lavičku a čekali.
Po 3.hodinách
*„No konečně pane doktore! Tak jak jsou na tom?" *„Vaše dítě je v pořádku a zachvilku vám ho přinesou..." *„A Louis?!" *„Je mi líto, ale váš přítel je zatím v bezvědomí a je připojen na přístroje." *„Cože?!" Fizzy:*„Mami!" zařval Fizzy a já jen viděl jak Johannah padá k zemi. Rychle jsem k ní s doktorem poklekl. *„Omdlela, posaďte jí na sedačku a přineste vodu." *„Já pro to skočím, Fizzy buď s ní tady!" jen kývla a utírala si slzy. Bylo mi taky strašně. Můj Louis je v bezvědomí. Chtěl jsem za ním jít a políbit ho. Vidět ho, jak kouká na naše dítě. Nerikali že ho zachvilku přinesou? Musím si pohnout, abych měl aspoň kousek z Louise u sebe... Chci vidět naše děťátko.
*„Johannah... Tady máš vodu, napij se..." už byla probraná. Byla mimo, stejně jako já a Fizzy, ale musel jsem být silný. Kvůli Louisovi a tomu našemu prckovi, kterého asi nesou. Šla proti nám sestřička s růžovou dečkou na rukách. *„Tady jí máte. Je to nádherná holčička a hlavně zázrak pro naší nemocnici. Jen je předčasně narozená, tak pozor. Do inkubátoru nemusela. Buďte rádi." podala mi jí opatrně do náruče. Fizzy s Johannah se ke mně naklonili, aby na ní taky viděli. Byla nádherná. Oči a nos měla po Louisovi. Pusinku a to malé kudrnaté nic na hlavě zase po mě. Fizzy:*„Ta je nádherná." řekla potichu Fizzy. Johannah neměla slov. Kéž by ji teď viděl Louis. Johannah:*„Jak se bude jmenovat?" bez přemýšlení jsem řekl. *„Darcy. Darcy Styles Tomlinson." Fizzy:*„Necháte ji obě příjmení?" *„Ano, dohodli jsme se s Louisem."
ČTEŠ
Do You Remember Me? (Larry Stylinson)
FanfictionHarry a Louis. Sousedé a nejlepší kamarádi už od malička. Jednoho dne se ale Harry odstěhuje... Potkají se ještě někdy?...