#48

1.2K 103 2
                                    

Louis:

Neměl jsem to dělat! Nick zamkl dveře a přibližoval se čím dál tím víc je mně. *„C-co to děláš Nicku?!" *„Tak ty se tady budeš scházet s mým Harrym?!" *„Cože?!" v tom mi přiletěla facka. *„Au!" svalil jsem se na zem. *„Vstávej Louisi!" radši jsem ho poslechl, i když to šlo těžko! *„Klekni si! Dělej!" *„A jako proč bych to měl dělat?!" tohle jsem neměl říkat! Další rána zleva a zprava. *„Řekl jsem dělej!" klekl jsem si a hlavou jsem byl přímo před jeho rozkrokem. Věděl jsem kam tohle míří. Svlékl si kalhoty. *„Pusť se do práce! A radím ti rychle." musel jsem udělat to co chtěl. Vzal jsem si ho do pusy a dělal pravidelné pohyby dopředu a dozadu. *„Jsi tak kurevsky sexy Louisi! Přidej!" vzdychal. Mě z toho bylo na zvracení! Bylo to odporný. Nick mě nepřitahoval! A i kdyby mám tady Harryho! HARRY KDE JSI?! pomyslel jsem si v hlavě.

*„Louisi!!!" udělal se mi do pusy s výkřikem mého jména. Rychle jsem to vyplivl. *„Děláš si prdel! Proč si to nespolkl?!" pokrčil jsem rameny. *„To máš za to!" začal mě mlátit a kopat. Schoulil jsem se na zem do klubíčka. Ty jeho rány ještě sílili. *„Prosím nech mě!" řekl jsem potichu, ale nečekal jsem že přestane. 1,2,3 a 4 rána. *„Aby sis to do příště pamatoval!" odešel. Byl jsem mimo, zneužitej a schoulel jsem se bolestí. Prosím Harry! Brečel jsem. Nešlo to zastavit. Pak jsem si už nic nepamatoval. Upadl jsem do černo černé tmy.

Harry:

*„Bože!" strašně jsem se lekl. Rozhlédl jsem se po pokoji co to bylo za ránu. V tom jsem uviděl na zemi obrázek mě s Louisem. Rozbil se. Byl rozdělen na půl. Rychle jsem ho sebral. Že by špatný znamení?! Ne Harry! Mysli pozitivně! Šel jsem si lehnout zase zpátky. A aspoň na chvilku jsem usnul.

Eleanor:
Tak kde ten Louis věží?! říkala jsem si sama pro sebe. Sedím tady jak blbec sama u našeho stolu. Radši ho půjdu zkontrolovat. Odnesla jsem zbytek jídla a šla směrem k jeho pokoji.

Zaklepala jsem, ale nikdo neotvíral. *„Loui?" zkusila jsem to ještě jednou a nic. Chtěla jsem zjistit, jestli má odemčíno. A taky že měl. Vešla jsem dovnitř. Uviděla jsem ho nejybně ležet na zemi! *„Louisi!" proběhla jsem k němu a klekla si. Byl úplně studený. Vzala jsem do ruky mobil a volala sanitku.

Do You Remember Me? (Larry Stylinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat