תּ וֹ דָ ה

736 45 19
                                    

בס״ד

אהובות יקרות שלי,
קודם כל שבוע טוב ומבורך!💘

אני לא מפסיקה לקבל תגובות מרגשות על הסיפור. על כך שאני גורמת לבנות פתאום להיזכר באמונה, להיזכר בנושאים שלא תמיד שמים לב אליהם ביום יום שלנו, להיזכר בדברים האמיתים. לחשוב, להתעמק, ובעיקר להתרגש. אין לכן מושג איך אני בהלם כל פעם מחדש כשאני קוראת תגובה כזו. שום דבר מזה לא מובן מאליו בשבילי ואני עדיין מנסה להבין איך זה שאני גורמת לכן לחשוב פתאום על דברים אחרת ולהתקרב
לקדוש - ברוך - הוא.
אני כותבת את הסיפור הזה בעיקר בשביל עצמי. תמיד כיף ומרגש לקבל פידבקים, אבל כשהתחלתי לכתוב סיפורים התחלתי בשביל עצמי עוד לפני שבכלל הכרתי את הוואטפד, ואז הכרתי והתחלתי לעלות לכאן. כשאני כותבת פרקים אני כותבת אותם עם המון מחשבה והמון פורקן. אני כותבת בשביל הנפש שלי. כשאני כותבת דברים על אמונה, אני כותבת דברים שאני מרגישה מחוברת אליהם ונושאים שמעלים בי שאלות, ואז כשבנות כותבת לי כמה הן מרגישות מחוברות למילים שלי וכמה זה מחזק אותן ומקרב אותן, זה פשוט הכל בשבילי. כי לעולם לא ציפיתי שזה מה שהמילים שלי יעשו לבנות. לעולם לא ציפיתי שהסיפור שלי יגע בכל כך הרבה נשמות. אני בהלם כל פעם מחדש וכשאני קוראת את התגובות שלכן אני פשוט מחייכת ולא מאמינה שאתן כותבות את מה שאת כותבות עלי ועל המילים שלי.
רציתי פשוט לומר לכן תודה מכל הלב! כי כלום מזה לא מובן מאליו מבחינתי. אני פשוט מודה לכן ול - ה׳ שנתן לי את הזכות הזו, כי אני בסך הכל אדם קטן בעולם הזה עם המון שאלות ותהיות בדיוק כמו לכן. הסיפור הזה לא מפסיק לצבור קריאות והצבעות, ואני כל פעם מחדש נשארת בהלם. אתן מוכיחות לי שעשיתי טוב עם ההחלטה לעלות את הסיפור הזה לכאן ולשתף אתכן בו.
תודה ענקית! אני אוהבת אתכן ברמות ותודה שאתן פה! שה׳ יברך כל אחת ואחת מכן בכל הברכות שבעולם.🖤🙌🏾

מתוק יותר מהמציאותWhere stories live. Discover now