70. Na razie, miśku.

323 19 15
                                    

Przepraszam za spóźnienie! 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
W nagrodę, zapraszam na długi, emocjonujący rozdział.
Ponad 5k słów. 😍



Aleksy

Parkując przed naszym blokiem spojrzałem na żonę, która nieźle mi się upiła, tym mamy winem. Drzemie, z opartą głową, o boczną szybę. Na jej buzi widać rumieńce, od zbyt dużej ilości wypitego alkoholu, ale i tak jest piękna. Każdego dnia zachwyca mnie swoją urodą, nawet jeśli ten uśmiech, już rzadko widuję na jej twarzy.

Bez żadnego problemu wziąłem ją na ręce i po zamknięciu drzwi kopniakiem, zablokowałem je kluczykiem i wniosłem na górę. Trochę problemu miałem, z otworzeniem drzwi z klucza, ale się udało. Kolejne drzwi zamknąłem kopniakiem i zaniosłem moją małą od razu do sypialni. Z miłością ściągnąłem, z niej szpilki, których jest cała szafa, w przedpokoju oraz zdjąłem z niej sukienkę i bieliznę, ale zanim ubrałem ją, w swoją bluzkę, złożyłem kilka czułych pocałunków, na jej nagim ciele. Tak bardzo jej pragnę. Już dawno, nie widziałem mojej namiętnej Eleny. Za bardzo skupiała się na samym stosunku modląc się pewnie, żeby się w końcu udało.

Jutro mamy szansę się widzieć, bo idę na rano do pracy, a ona na noc. Jak wrócę z pracy, to liczę na to, że porozmawiamy i choć trochę się chociaż poprzytulamy. Mam też nadzieję, że nie będzie mieć dużego kaca i nie zacznie się kolejny raz wykręcać.




Leon

Siedzę przed komputerem i przeglądam biling połączeń i wiadomości telefonu mojego brata. Tak, mógłbym iść siedzieć za takie coś, ale w internecie jestem jak widmo. Potrafię prawie wszędzie się włamać i nie zostawiać za sobą żadnego śladu.

Czy mam wyrzuty sumienia, że szpieguję własnego brata? Nie.
Choć oboje, są dla mnie bardzo ważni, to jednak Elena ma specjalne miejsce, w moim sercu.

Nie mogę znieść myśli, że mój brat ją krzywdzi, że w ogóle kogoś ma na boku! Jeśli to prawda, to chyba go zabiję.

To ja... cierpię, bo nie mogę być z nią, a on w chwilach kryzysu spotyka się z inną?

No ciężko mi w to uwierzyć, bo znam Aleksego i doskonale wiem, że Elena ma tendencje do paniki, ale ona raczej nigdy nie kłamie, więc naprawdę musiała go widzieć, jak całuje się z inną.

W wiadomościach niczego nie znalazłem, w bilingu na jego numerze również nie, ale coś mnie tknęło sprawdzić, czy Alek ma w swoim telefonie drugą kartę sim i... niestety miałem rację. Włamałem się tym razem na konto tego numeru, u jego operatora i zacisnąłem szczękę widząc tylko jeden numer, w połączeniach i wiadomościach.

Kurwa, nie wierzę w to!
Od prawie miesiąca spotyka się z niejaką Kicią!

Popierdoliło go!?
Co on kurwa odpierdala!?

Sprawdzam numer owej Kici, który należy do Kingi Wolskiej, a o której prawie nic nie ma w internecie. Ma konto na FB, ale w ogóle się na nim nie udziela. W jej znajomych nie ma Aleksego, ale może to tylko środki ostrożności, żeby Elena ją nie znalazła.

Tak... w końcu i Plum dorobiła się konta, w mediach społecznościowych. Od kilku lat nie musi się już ukrywać przed jebanym gruzinem i może żyć, jak normalny człowiek, w dzisiejszych czasach.

"Kicia: Tam, gdzie zawsze. Tylko się nie spóźnij, miśku.

Ja: Będę."

Ich Życie: 1# AleksyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz