(Nincs átolvasva🥺)
Taehyung szemszöge:-TAE!!! KÉSZ VAGY MÁR?
-MINDJÁRT MEGYEK!! kiabáltam vissza Leának, miközben a fürdőkádban ülve gondolkoztam. Ma van az esküvő...
Mikor reggel eszembe jutott, szinte kiestem az ágyból.Ma még nem találkoztam Jungkookkal, hiszen kedves barátaink szerint nem láthatjuk egymást az oltárhoz vonulás előtt, viszont azzal nem számoltak, hogy én ezen nagyon ki fogok akadni. Főleg , hogy az esküvő délután lesz! Nélküle ébredtem, és emiatt a mai reggel se volt a legjobbak között. Jimin szerint olyan voltam mint egy hisztis kisgyerek, aki addig ül a földön, míg vissza nem kapja a babáját. Ami persze nekem Jungkook lenne. Tudtommal Jungkooknak se volt ínyére hogy ne láthasson, viszont mielőtt bármit tehettünk volna, engem Lea és Jin elhozott a Kim-falkához, míg Jungkookot a többiek készítik fel a Jeon-falkánál.
A helyszín még mindig rejtély számomra, a többi dologgal együtt. De nem vagyok stresszes - legalábbis e miatt- mert tudom hogy Jk a legjobbat akarja... És tudom hogy az is lesz.
-NAJÓ TAE, VONSZOLD KI A CSINOS KIS POPSIDAT ONNAN, MERT HA LEKÉSED A SAJÁT ESKÜVŐDET , NEM VÁLLALOK ÉRTED FELELŐSSÉGET!! Kiabálta Lea, mire észbe kapva pattantam ki a kádból, majd egy törölközőt a derekam köré csavarva rontottam ki a fürdőből.
Lea az ágyamon ülve nézett rám, Jinnel együtt. Az omega azonnal felállt, majd egy erős lökéssel a tükröm előtti székbe lökött.
-Legalább félvehettél volna valamit...
Sóhajtott Jin, miközben a hajfestékes dobozt adta Lea kezébe.
-Nem ti mondtátok hogy sietünk?
Erre Lea tarkón csapott, és elkezdte bekenni a hajam a szürkés festékkel.
-Valaki túlságosan élvezte a pancsikálást...Jungkook szemszöge:
-Jajj Jungkook, legalább ne ilyen látványosan szenvedj! Kb 2 óra és újra láthatod. Dorgált meg Jimin, majd folytatta öltöztetésemet.
Hát igen. Azóta nyűgös vagyok, mióta elrángattak Tae mellől. Én vele akartam felkészülni erre az eseményre erre elviszik, hogy így nagyobb lesz a meglepetés. Hát ez engem rohadtul nem érdekel.
-Ja persze, majd ha a te esküvőd napján elrángatom tőled a párod, ne legyél kiakadva. Jimin szemei összeszűkültek, majd megértően csillantak fel.
-Jungkook én tényleg megértem, de itt most nincs helye nyafogásnak. Két órán belül az oltárnál fogsz állni, és -
-Jó jó, értem én. Mondtam, majd az utolsó pillantást vetettem magamra a tükörben. Teljesen fekete szettem van, kivéve az ezüst karika fülbevalókat a fülemben. Egy enyhe smink is van rajtam, meg persze a hajamat is kicsit átalakították.Jiminnel együtt léptünk ki a Jeon birtokról, mire megláttuk a ránk váró személyeket. J-hope és Suga egymásnak dőlve pihentek, Namjoon pedig Roséval beszélgetett. Mind a három fiú öltönyben volt, Rosén pedig egy rózsaszín, kicsit habos-babos ruha volt. A gyerekek a nagyszülőkkel vannak már a helyszínen, Tae anyja rögtön kapott az alkalmon, hogy vigyázhasson rájuk egy kicsit.
-Na végre Jk, már azt hittük Jimin elrabolt az utolsó pillanatban. Mosolygott Namjoon.
- Hamarabb jöttünk volna, ha valaki nem nyavajgott volna minden egyes mozdulatnál. Nézett rám Jimin, mire morcos tekintettel, átváltozva indultam el a helyszínre.A többiek nevetve követtek, sőt, a sope páros előre is rohant. Mind jól tudják hol van a helyszín. Az esküvő ott lesz, ahol megkértem Tae kezét. A tavat körbevettük egy világos barna kerítéssel, hogy a gyerekek véletlen se essenek bele. Az egyetlen dolog ami a vízen van, az a táncparkett, amit mi építettünk a fiúkkal az elmúlt hetekben alatt. Az esküvőn a lágy vörös, fehér , és arany színek dominálnak, hiszen Tae imádja ezt a három színt.
Amint a helyszínre értünk, átvátozva kerestem a gyerekeket. Nem telt sokba, hiszen a hangos gyereknevetést semmivel se lehet összekeverni. Mosolyogva léptem anyósomhoz, majd két karomba vettem a kis csodákat.
-Sziasztok életeim... Adtam egy egy puszit arcocskájukra, mire mosolyogva kuncogtak fel.
-Mindenki ittvan Jungkook, már csak ő hiányzik. Mosolygott rám Tae anyja, mire kicsit eluralkodott rajtam a feszültség.Mindjárt itt az idő...
Tae szemszöge:
-Gyönyörű vagy Tae... Mondta Jin, miközben engem bámult a tükörben.
Hajam mostmár újra szőkén virít fejem tetején, ami eléggé passzol full fehér szettemhez. Le merném fogadni, hogy ez Jungkook műve... Egy vörös rózsa van a szmokingomon, ami teljesen megtöri azt a tömör fehérséget testemen. Sminkem nem nagyon durva, de Jin szerint kicsit karikásak voltak a szemeim a kialvatlanság miatt.
-Köszönöm asszem... Motyogtam, majd éreztem hogy elpirulok.
-Jaaaj most nincs erre idő, fogadok hogy már mindenki ott van. Így is drámai lenne a belépőd, de így hogy késünk... Forgatta meg a szemét Lea mosolyogva, majd karon ragadva vonszolt ki a házból. Átváltoztunk, majd követve Jinéket, futottunk be az erdőbe.Most érzem csak igazán a stresszt... Nem félek, vagy bármi ilyesmi, de azért ez nagy dolog... Férj... Furcsa még...
Egy idő után sejtettem hogy hova megyünk. Viszont miután megláttam a tavat, egyértelművé vált. Itt kérte meg a kezemet Jungkook...
A helyszín gyönyörű volt, vörös, arany és fehér színekben pompázott. A kedvenceim.Mikor beértünk az oltárhoz vezető vörös szőnyeg végéhez, Lea és Jin mosolyogva ültek le a nekik szánt helyre, majd a kezükbe is vették gyermekeimet. Vállamon egy lágy érintést éreztem, mire megfordulva anya állt előttem.
-Gyönyörű vagy kisfiam... Sírta el magát, majd egy szoros ölelésbe részesített. Ő kísér az oltárhoz, hiszen apám... Az apám meg sem érdemli hogy rá gondoljunk. Anya viszont nagyon lelkes lett, hogy ő fog az oltárhoz kísérni, így ő is lett apa helyett.
Egy fehér rózsákból álló csokrot adott a kezemben, mire halk zeneszó csapta meg a fülemet.
Még egy utolsó bíztató mosolyt küldött felém, mire kezemet szorosan megfogva magabiztosan kezdtünk lépdelni a vörös szőnyegen. Itt szállt el minden kétséget. Ahogy megláttam életem szerelmét, a férjemet , aki rám mosolygott tipikus nyuszis mosolyával... Tudtam hogy nincs miért aggódnom...
Csak őt láttam. Feketében volt, ahogy gondoltam , hiszen nem véletlen lettem én full fehér. Be kellett valljam magamnak hogy Jungkook, meg mindig eszméletlenül helyes, és egyben sexy. Imádom rajta a feketét.
Mire észbe kaptam, már Jungkook kezét fogva bámultam a szemébe, amik vérvörösen csillantak meg a halvány napfényben. Kezemet remegett, amit Jungkook is észrevett, hiszen lassan eltátogta a nekem mindennél többet jelentő szót...
Szeretlek
Teljes nyugalom uralkodott el rajtam, majd én is vissza tátogtam neki ugyanezt. Mire feleszméltem, már rám került a sor.
-Kim Taehyung, fogadod e a jelenlévő Jeon Jeonggukot, hites férjedül, míg a halál el nem választ?
-.........fogadom.. Mondtam magabiztosan, mire Jk keze az enyémekre szorult.
-És te Jeon Jeongguk, fogadod e a jelenlévő Kim Taegyungot hites férjedül, míg a halál el nem választ?
-Hát persze hogy fogadom...
Mondta szemembe nézve, mire éreztem hogy egy könnycsepp gurul le arcomon.-Ezennel házastársakká nyílváítalak titeket. Megcsókolhat-
Jungkook meg se várta míg összeadónk végig mondja, szenvedélyesen tapadt ajkaimra, mire mindenki éljenzésben tört ki.
Jungkook nyaka köré fonva karjaimat csókoltam vissza, nem törődve senkivel , csak az előttem álló csodálatos személlyel, aki megmentett... Mert ezt tette. Megmentette az életem, szó szerint nem is egyszer... De a lelkemet is megmentette...
Elkezdődött a közös életünk...
42.rész!!!
Itt vagyunk az esküvőnél! 🥺❤
Remélem tetszett nektek ez a rész, igyekeztem!!
A következő már a nászút lesz , még lehet számítani pár kiegeszítő részre, viszont lassan vége lesz az első évednak. 🥺Remélem mindenki jól van, talizunk a kövi részben! ❤❤
Lullaby🖤💜
YOU ARE READING
Egymásnak teremtve ~Taekook~
FantasyAhogy rám került a sor, eléjük álltam, majd megszólaltam. -Üdv, a nevem Kim Taehyung, az ifjabbik gyermek, béta. Erre a mondatomra a Jeonok szeme mind elkerekedett. Mi rosszat mondtam? Hiszen nem tudhatják.... •~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~...