Jungkook szemszöge:Miután az én kis "bétám" bemutatkozott , mi is rendeztük vonásainkat és megtettük ugyan ezt.
Mindezek után, beindultunk a házba. Engem nem a ház gyönyörű berendezése fogott meg, hanem sokkal inkább az előttem haladó személy. Tökéletesen ráláttam enyhén izmos, feszes combjára, kerek fenekére és a nyakán kidülledő erekre..... Oooo istenem ha nem lenne rajtunk kívül senki, akkor tuti leteperném.... Sajnos e csodálatos látványnak véget vettet hogy beértünk az ebédlőbe. Levettem édesemről a tekinteteket, hogy kicsit azért körbe nézzek a szobában. Az ebédlőben két szín uralkodott. A fekete és a fehér. Egy óriási fa asztal volt a közepén, arany terítékkel. Úgy látom ők se kispályások. A konyhájuk közvetlen az ebédlővel volt szemben, így láttam ahogy egy férfi éppen tálalja a vacsoránkat. Helyet foglaltunk az asztalnál , én direkt Taehyungal szembe, hogy gondtalanul gyönyörködhessek benne.
Már egy ideje bámulom a kicsit látszódó kulcscsontjait, pisze orrát, vékony ujjait... Ez a férfi gyönyörű... Nem lehet mást mondani rá... Egyszer csak arra leszek figyelmes hogy omegám pislogás nélkül bámul vissza a szemembe. Egy ideig szemeztünk , majd ő elemelte a tekintetét.
A vacsora isteni volt meg kell hagyni. Igazából... Kicsit kínosan éreztem magam. Senki meg se szólalt egészen a vacsora végéig.
Mikor mindenki befejezte, átmentünk a nappaliba. Egy elég nagy U alakú kanapé foglalt helyet a közepén , mellette egy kandallóval és egy nagy tvvel. Ha jól látom vannak videójátékok is. Hu azt ne mond hogy még gamer is az én drágám. Akkor még jobban elcsabarná a fejem. A két falka vezér elvonult, hogy megbeszéljék a szövetségünk részleteit. Eléggé úgy néz ki tényleg lesz szövetség a két falka között.
Arra eszméltem fel, hogy Tae felállt és megszólalt.
-Ha nem bánjátok, egy kicsit kimennék levegőzni.
-Menny csak nyugodtan Tae drágám. Mondta az anyja aki éppen Jiminnel bezsélgetett. Hope mellettem ült, de valahogy éreztem hogy feszült. Rápillantottam , majd megláttam hogy rögzötten néz valamit. Követtem tekintetét, majd mikor célba értem megdöbbentem. Éppen annak a Yoongi nevű valakinek a seggét bámulja aki kikísérí Taet az udvarra. Nem mondod hogy bejön neki Mr Fapofa. Na mindegy az ő kapcsolatuk még ráér.
Észbe kapva felálltam, majd elnézést kérve mentem észrevétlenül babám után. Milyen furcsa hogy nem is tudja ki vagyok, de én már becézgetem. Na mindegy.... Nem sokára úgyis megtudja... Egészen a kertig követtem őket.Már vagy 5 perce nézem őket, de az a Yoongi el se mozdul mellőle. Valahogy el kell csaljam onnan...
Taehyung szemszöge:
Kimentem egy kis levegőre, úgy éreztem felrobbanok a dühtől. Egész vacsora alatt éreztem annak a Jungkooknak a tekintetét testem SOK részén. Már akkor éreztem hogy bámul, mikor bekísértük őket. Nem mondom nagyon szexi.... Pont az esetem lenne, ha nem keltette volna fel már valaki más az érdeklődésemet... Tudom még csak egyszer láttam azt a fekete farkast, meg az illatát is csak egyszer éreztem de....de örökre az elmémben marad. Azt hiszem érzéseim vannak a titkos kukkolóm iránt... Najo ez beteges.
Már vagy 10 perce kint vagyok Sugával a kertben. Meg mindig nem mehetek nélküle sehova... Szuper... Hirtelen egy koppanó hangot hallottunk az erdőből. Rögtön Sugára néztem aki láttam kicsit hezitált, de maradására intett, majd farkas alakban berohant az erdőbe... Talán megint a kukkoló lenne?
Mikor Suga teljesen eltűnn, valaki hátulról átölelt. Megpróbáltam eltaszítani magamtól de nem sikerült. Annyira erősen ölelt magához, hogy mozdulni se tudtam. Így álltunk pár percig majd hirtelen elengedett. Megfordultam és Jungkook állt velem szembe.
-Maga meg mit képzel?! Suga mindjárt vissza jön és leharapja a fejét! Mellesleg nem igen vagyunk puszi pajtások szóval ilyet kérem még egyszer ne csináljon .
Rivaltam rá, mire ő felkuncogot.
-Egy.: Ne aggódj majd puszi pajtások leszünk, kettő, tegeződjünk, és három, a testőröd a legbénábbak egyike akit valaha láttam mert még egy kis kő miatt is sikerült védtelenül hagynia téged. Tehát ő volt... De miért?
Mosolyogva nézett rám kivillantva nyuszifigát, bár engem ez nem nagyon tudott érdekelni, mivel leragadtam az első pontjánál... Majd puszi pajtások leszünk?? Micsoda?
-Tessék? Mit mondtál? Tegeződhetni tegeződhetünk, de a mondatod első felével nem igen értek egyet! Erre megint csak felkuncogot , majd hirtelen közelebb hajol és egy aprócska csókot lehelt nyakamba.
-Tudom , hogy te is érzed amit én... Az illatod ugyan úgy erősödik mint az enyém...és nehogy azt hidd , hogy nem tudom mi vagy te, én ,drága omegám...
Suttogta.Lefagytam. Szóval tudja... De honnan? A tablettákat bevettem méghozzá dupla erősségűt. Más meg nem tudhatja csak ha.... Az nem lehet.... Beleszagoltam a levegőbe... Na ezt már nem.Azt hittem ott áll meg a szívem. Orromat átjárta a mámorító rózsa illat... Ezt nem hiszem el...Eltolt magától majd kicsit hátrébb lépett és átváltozott. Én csak bámultam őt , mint aki szellemet lát.... Fekete bunda, vörös szenvedéllyel átitatott szemek, bolondító rózsa illat... Minden passzol.... Nem lehet igaz... Ez ő.....
VÉGRE! 8.rész . Annyira boldog vagyok. Megpróbáltam izgalmasabbá tenni ezt a részt. Remélem sikerült.🤭😊
Holnap érkezik a folytatás! Addig is remélem jól vagytok. Esetleges hibákért bocsi! Holnap tali!🥰Lullaby🖤💜
YOU ARE READING
Egymásnak teremtve ~Taekook~
FantasyAhogy rám került a sor, eléjük álltam, majd megszólaltam. -Üdv, a nevem Kim Taehyung, az ifjabbik gyermek, béta. Erre a mondatomra a Jeonok szeme mind elkerekedett. Mi rosszat mondtam? Hiszen nem tudhatják.... •~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~...