Tae szemszöge:
Kellemes madár csicsergés keltett fel édes álmomból. Mint minden reggel, nyújtózkodni szerettem volna, ha valami nem szakít fébe.... Úgy fáj a fenekem mintha erősen megraktak volna........ De várjunk csak..... És ebben a pillanatban minden emlékem elő jött... Ahogy JK felettem támaszkodva nyögte nevemet, vagy mikor olyan szenvedélyes csókot vátottunk, hogy mindenki megirigyelné...Amilyen gyorsan csak tudtam kipattantam az ágyból... Ha ezt lehet annak nevezni. Mondjuk úgy, hogy inkább ki szenvedtem magam onnan. Felkaptam pár random ruhámat, majd a fürdőszobába siettem.
Gyorsan felöltöztem, és visszamentem a szobába. Akkor nem tévedtem.... Tényleg megtörtént..... JK az ágymabam fekszik fedetlen melkassal és alszik......Istenem milyen gyönyörű....Kimentem a szobámból és az első dolog amit észre vettem, az az erős aroma, ami belengte az emeletet... Ez az én illatom....A nappali felé vettem az irányt ahol Lea várt. Amint észrevette hogy ott vagyok, rögtön felállt, és nagy lendülettel átölel.
-Jajj Tae.... Annyira hiányoztál......Éreztem hogy könnyei folynak, hiszen pólóm átázott.
-Semmi baj Lea, már itthon vagyok. Mondtam, majd én is átöleltem őt. Egy jó 10 percig így voltunk, mikoris hirtelen megszólalt.
-Megtörtént? Eltolt magától, majd mélyen a szemeimbe nézett. Éreztem hogy arcomon lassan már grillezni lehet, annyira forró .
-M...miről beszélsz? Erre a mondatomra össze szűkítette szemeit, majd egy mindent tudó mosollyal kísérve ezt mondta.
-Hát jólvan. A konyhában leszek ha kellenék. Majd megfordult és itthagyott. Mi? Most komolyan ennyi volt!? Ash túl jól ismer... Tudja hogy ki kell beszélnem valakivel a történteket!! Nem bírom magamban tartani.Fájdalmasan , de odabicegtem a konyhánál lévő pulthoz, majd neki támaszkodva boci szemekkel néztem Leára. Mikor észre vette hogy őt bámulom, elkuncogta magát, majd mellém lépett és felült a pultra.
-Mesélj! Mindent hallani akarok!Nah akkor essünk túl rajta....
JK szemszöge:
Mikor felkeltem, iszonyatos kielégültséget éreztem. A tegnap éjszaka..... Életem legjobbjai között van az biztos. Tae olyan szenvedélyes és vad volt, amilyennek még sose láttam. De az biztos hogy még látni akarom.
Mikor fordultam volna meg, hogy átkaroljam kedvesem, csak egy párnát találtam. Nem mondom egy pillanat alatt le pörgött előttem az életem. Najo ez egy kicsi túlzás, de nagyon féltem őt!!!
Kipattantam az ágyból, (nem úgy mint Tae) és életem illatát követve, futni kezdtem. Orrom a nappaliba és onnan a konyhába vezetett. Körbe pillantottam , majd megláttam azt a Lea nevű omegát az én Taemmel beszélgetni. Illatom akaratlanul is felerősödött, hiszen elöntött a féltékenység. Pár másodperc múlva mint a ketten felkapták a fejüket, és rám néztek. Abban a pillanatban, ahogy rám emelték tekintetüket, egyszerre sikítottak fel. És akkor leesett...... HISZEN ÉN MEZTELEN VAGYOK!!
Tae szemszöge:
Mikor éppen befejeztem volna a kis mesémet, erős rózsa illat csapta meg orrunkta. Felkaptam a fejem, majd keresni kezdtem forrását, amit elég hamar meg is találtam. Jungkook ott állt a konyha előtt...... MEZTELENÜL?!
Akkorát sikítottunk Leával, hogy szerintem az egész házat felkeltettük.Odaszaladtam Jungkookhoz, kézen ragadtam, és a fájdalom ellenére legnagyobb tempómban húzni kezdtem az emeletre. Szerencsére JK is realizálta a helyzet kínosságát, és ő is gyors tempóra kapcsolt. Mikor a szobámhoz értünk, őt belöktem az ajtón, majd én is bementem, és kulcsra zártam. Szegény Lea..... Ezt nem fogja még egy ideig elfelejteni az biztos.
Gondolataim szaladgálását JK teste szakította félbe, ahogy teljesen hátamnak simul. Ahogy érzem szerencsére felkapott magára egy alsót.... DE CSAK EGY ALSÓT!! Karjaival átölelt, majd simogatni kezdett.
-Nagyon rám ijesztettél ugye tudod?
Hangja mélyen zengett hallójárataimban, amitől teljesen elvesztem. Kérlek Tae... Soha többet ne tűnj el mellőlem. Te vagy a világom, az életem, a szerelmem.... Mégegyszer nem akarlak elveszíteni....
Mondata mélyen a szívembe hatolt.... Ilyen szépeket sose mondott nekem senki...
-Rendben.... Nem tűnök el többet mellőled....... Soha.......
Mondatom végén nyakamhoz hajolt, majd mélyet szippantott aromámból. Egy pár pillanat után, hirtelen elhajolt tőlem és elengedett védő karjaiból.Értetlen fejjel fordultam felé, hogy miért kellett megszakítani ezt a szerelemtől túlfűtött pillanatot, mikor szemeim megtaláták arcát.... Nem kicsit lepődtem meg..... A döbbenet és a félelem egyaránt látszódott tekintetében. Száját eltátva nézett engem.... Vagyis... Inkább a hasamat....
Lassan elém lépett, leguggolt, majd felhúzta pólómat. Én mint egy bamba ponty úgy nézhettem rá. Mégis mit csinál?
Fejével közelebb hajolt pocakomhoz, becsukta szemeit,majd egy mélyet lélegzett..... Pár pillanat múlva egy hatalmas mosoly jelent meg arcán. Felállt, majd kinyitotta lélektükreit, amik vörösen ragyognak....
Magához rántott, majd gyengéden ajkaimra hajolt. Lassan és érzékien csókolt..... Oh annyira imádom....
Körülbelül 5 perc nyálcsere után elváltunk egymástól , majd megszólaltam.
-Hát ezt meg mire kaptam? Céloztam az előbbi 5 perc eseményeire.
- Tae....... Én vagyok a legboldogabb férfi a világon, hogy itt vagytok nekem..... Na álljon meg a menet! Vagyunk?! Mégis kire másra céloz?! Nagyon remélem, hogy nem két szeretője van, mert akkor én most adom fel az "első látásra szerelem" hitemet.
-Vagyunk?! Mégis kire célzol Jungkook?! Kérdeztem kicsit se kedvesen. Kérdésemre csak elkuncogta magát, majd összekulcsolt kezünket a hasamra tette.
-Az egyik ember akiért élek az vagy te, nyomott puszit ajkaimra, a másik pedig ő... Kezével elkezdte simogatni hasamat, majd közelebb húzott magához....És akkor fejbe csapott a felismerés.....
-Jungkook.... Én.....
-Igen Tae.... A szerelmünk gyömölcse éppen benned növekszik.....18.rész!!! Remélem nem késtem olyan sokat, és elviselhető az írásom. Hibákért bocsánat.Nagyon igyekszem, de külsős okok miatt, kevesebb időm jut az írásra. Komolyan remélem tetszett, és elviselhető vagyok!😅💜
ÉS MÁR MEGINT NAGYBETŰS RÉSZ JÖN!!! 6K???? HOGY MICSODA?!?! NEMRÉG MÉG 100 OLVASÓNÁ JÁRT A KÖNYV MOST MEG?! najo abba hagyom olyan mintha üvöltöznék. MONDJUK ÚGY ÉRZEM MAGAM!!!
A lényeg hogy nagyon szépen köszönöm mindenkinek imádlak titeket!!!💜🖤💜 Tali a kövi részben! Puszi!💜🖤
Lullaby🖤💜
(Így éreztem magam mikor megláttam a 6k-t)😅🖤
YOU ARE READING
Egymásnak teremtve ~Taekook~
FantasyAhogy rám került a sor, eléjük álltam, majd megszólaltam. -Üdv, a nevem Kim Taehyung, az ifjabbik gyermek, béta. Erre a mondatomra a Jeonok szeme mind elkerekedett. Mi rosszat mondtam? Hiszen nem tudhatják.... •~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~...