🌹1.5🌼

3.3K 231 28
                                    

Jungkook szemszöge:

Hello, A nevem Jungkook, de körülöttem mindenki csak Jk-nek hív.
A Jeon-falka örököse vagyok. Alfa.

Mostanában nem sokat vagyok otthon ,mivel apám folyton csak arról papol nekem hogy mikor szerzek már magam mellé valakit akivel átvehetem a falkát, és családot alapíthatok. Legjobb barátom Jimin és és fogadott testvérem HoSeok társaságát élvezem majdnem minden nap, ahogy most is.

Apámat beszéljük ki majdnem mindig. Akkora egy idióta. Nem bír szövetséget kötni egyik falkával se, pedig jobban tenné. A közelünkben lévő 3 falka mind szövetségesek. Rólunk pedig olyan pletykák keringenek , hogy élve kínzunk meg farkasokat satöbbi satöbbi... Ez mind badarság. Mindet apám találta ki azért, mert egyszer a rivális falkával (a Kim-falka) összetűzésbe kerültünk, és ez az összetűzés megölte a falkánk 70%. Nagyon legyengültünk így apámnak ki kellett találnia valamit, hogy ne támadjanak meg minket megint. Így indultak el azok a pletykák hogy mi mindenkinél erősebbek vagyunk meg hasonlók.

Most éppen a farkas alakunkban futunk Hopeal és Jiminnel az erdőben. Kicsit ki kellett hogy szellőztessem a fejem az apámmal való beszélgetések után.

Jimin és Hope előre szaladtak , de nekem meg kellett állnom. Bodza. Bodza illatot érzek.

Tudni kell hogy én imádom a bodzát. Mikor megéreztem ezt a mámorító illatot , azonnal futni kezdtem a forrása felé. Mikor már erősen éreztem az illatot , kék szempárokat vettem észre. A Kim-falka. Azt hiszik nem tudjuk mi a szemük színe. Bolondok. Mindig is tudtuk, hiszen nem egyszer küldtünk oda hozzájuk farkasokat még a csata előtt, hogy derítsék fel a terepet.

Ők is észrevettek , így gyorsan haza futottam ahol Jimin és Hope már vártak.

-Hol jártál JK?! Kérdezte rögtön Hope
-Azt hittük már elkapott valaki! Szólt Jimin is
-Nyugi srácok én csak... Csak felfedeztem valamit....

Elmondtam nekik mindent amit láttam , majd mivel este volt, mind elmentünk aludni.

TIME SKIP

Azóta az este óta eltelt egy hét. Azóta nem is éreztem azt a csodálatos bodza illatot. Minden este kerestem de sehol se éreztem.

Mint mostanra szokásommá vált , ma este is elindultam, hogy megtaláljam az illat forrását. Vagy már tíz perce futhattam, mikor megéreztem az illatot. Nagyon .... Nagyon erős bodza illatot. Az agyam teljesen elborult, eszeveszett sebességgel indultam meg követve az illatot.

Egy kis idő után egy nagy házat véltem felfedezni. Nem véletlen mondom hogy nagy. EZ A HÁZ NAGYOBB MINT A MIÉNK! Jesszus... Biztos valamelyik másik falka vezetőjének a háza. Onnan gondolom hogy nekünk is ekkora.

Mikor kicsit közelebb mentem , megpillantottam valamit. Egy gyönyörű fehér bundás farkast. Ez a csodálatos bodza illat belőle árad... Várjunk csak.... Ez egy omega..... Ide érzem.... Azt hittem azok már kihaltak... Micsoda gyönyörűség...

Pár percig csak bámultam a farkast mikor is az megmozdult. Felkelt majd kinyitotta gyönyörű égszínkék szemeit. A Kim-falka.... Hát persze.... De akkor ez kicsoda? Nem tudok omega utódról... Átváltott... URAM ISTEN?!?
KI EZ A GYÖNYÖRŰ OMEGA? Barna haja hosszú göndör fürtöken hullik fejére... Azok a feszes combok... Uram isten kezdek beindulni...Jah igen, elfelejtettem mondani. Meleg vagyok.

Várjunk... Észrevette hogy figyelem ... Körülnézett. Nem talál. Vissza változott, és most egyenesen a szemembe bámul.... Szemeztünk egy végtelennek tűnő percig majd ő fogta és berohant a házba...

Én még vártam egy kicsit majd egyenesen haza rohantam.

Mikor haza értem azonnal apámhoz rohantam bár ehhez át kellett rohannom Jiminen és Hopeon akik eszeveszettül rohantak utánam.

Berohantam apám dolgozószobájába és rávertem az asztalra.
-APA!!
-Jézusom! Mi az így hirtelen fiam?!
-Apa.... Megtaláltam azt , akivel le akarom élni az életemet...

Hellooo!! 5. Rész! JK szemszöge valahogy kicsit nehezebben ment nekem😅 remélem azért nem lett annyira rossz...
Lullaby💜🖤

sajnálom valami miatt nem tette ki az egész részt de nagyon nagyon köszönöm a bíztató kommenteket!😂😂🖤🖤

Egymásnak teremtve ~Taekook~Where stories live. Discover now