🌹1.13🌼

3K 215 9
                                    

Tae szemszöge:

2 nap..... 2 kínzó nap telt el a vacsora óta. Hiányzik kook. Uram isten már becézem is! Najo lehet a fejemben a kapcsolatunk már nem annyira az elején tart. Mondjuk úgy, hogy tegnap vele álmodtam, és hogy is fogalmazzák szépen...nedvesen keltem... Szerintem értitek.

Már dél van, de én még a szobámban kuksolok. Ahogy teltek a napok, úgy romlott a hangulatom. Próbáltam elterelni a figyelmemet róla és a gondolatról, hogy milyen puhák az ajkai uram isten..... Najo most is sikerült elkalandoznom. Szóval szerintem értitek,hogy mindig ugyan oda lyukadtam ki a végén.

Felkeltem és mivel nem voltam éhes , úgy gondoltam , kimegyek egy kicsit az erdőbe . Már nem kell bent maradnom, és dupla erősségű tablettákat szednem ,mert elmúlt a veszély. Nem? Hisz már tudom ki figyelt azon az estén. Hogy kihez tartozik az a mennyi rózsa illat és az a babonázó vörös szempár.

Gyorsan szedve a lépcsőfokokat menten le a nappaliba, ahol anya és apa összebújva tvt néztek. Sajnos Lea és Yoongi elmentek a faluba még reggel, hogy körülnézzenek, minden rendben van e , így Lea se tud velem jönni. Nam meg............ RANDIN VAN!!! EL LEHET EZT HINNI?! Na és szerintetek kivel van randin? Hát persze hogy a mi drága jó szakácsunkal (mostmár szakács inkább mint házvezető) Seokjinnel. Tudtam én hogy össze hozza majd őket a sors. Vagy inkább jin főztje de az már mindegy.

Kimentem egyenesen a kertbe , majd elkezdtem max sebességgel futni. Pár pillanat múlva már farkas alakban szeltem át a kert teljes hosszát. Imádok farkas alakban lenni.... Annyira megnyugtat........ Annyira élveztem volna ahogy a szél átfúj bundámon, és a friss levegő szétárad testemben.... Ha egy éles szúrás szerű fájdalom nem teljesedett volna ki jobb oldalamon. Megálltam , és vissza változtam emberi alakomba , ugyanis a szőrömtől nem nagyon látható mi lehet az. Felhúztam a pólómat, majd rápillantottam oldalamra. Igazából nem nagyon látszott semmi, csak egy kisebb piros pont. Úgy néz ki mint egy méhcsípés. De egy bogár hogy tud ilyen fájdalmasan megcsípni? Na mindegy csak nem lesz bajom tőle.

Farkas alakban folytattam utamat , csak mostmár az erdőben. Kitűnő érzékeimnek köszönhetően tökéletesen hallottam a madarak hangját, tökéletesen láttam ahogy egy mókus felfut egy fára, és tökéletesen éreztem a.................... Megálltam a futásban , és egy nagyot szippantottam a levegőbe...........Rózsa....... Ez tuti hogy rózsa...... Jungkook lenne? De hát mit keres itt? Nem úgy volt, hogy vissza kell menniük a falkához? Sőt nem is ők jönnek hozzánk következőre , hanem mi megyünk el hozzájuk , a bejelentésre. De... Akkor miért?

Követni kezdtem az illatot, szépen lassan, nehogy megijesszem ha oda érek. 5 perc járás után megláttam egy rétet..... A közepén egy darab fa volt... Egy elég méretes.....fűzfa?.....Mit keres a fenyves erdő kellős közepén egy mező, aminek nem mellesleg egy fűzfa van a közepén? Nem hiszem hogy magától nőtt ide. Odafutottam a fához, ugyanis a rózsa illatot egyenesen annak az irányából éreztem. Mikor oda értem, nagyon meglepődtem..... Egy vörös rózsacsokor volt a fa tövében. Visszaváltoztam , majd felvettem a csokrot, hogy jobban megnézzem. Ezek friss virágok, hisz úgy illatoznak, hogy 10km-re is érezhető. Bár gondolom az én orromnak a rózsa illat már a legédesebb...

Mikor jobban szemügyre vettem a csokrot, egy kis papír darabkát láttam hozzá kötve egy éjfekete szalaggal. Kinyitottam, de ami benne állt ledöbbentett.

Megvagy édes....

Ez mégis mi a a fészkes anyám istenit akar jelenteni?!?? Najo szerintem ez nem nekem lett idetéve. Eldobtam a csokrot majd hátrálni kezdtem a fától. Vagyis.... Inkább csak akartam...... A fülem sípolni kezdett, és a látásom is egyre homályosabbá vált. Próbáltam éber maradni, de lábaim zsibbadni kezdtek, így összeestem...... Szemeimre mintha 500 kiló súlyt tettek volna , úgy csukódtak össze...Az utsó dolog amire emlékszem ,egy férfi hangja volt....
- Gyönyörű omegám....
És képszakadás...

Halk susogásra ébredtem fel. Éreztem hogy alattam valami nagyon puha dolog lehet, ugyanis talujdonképpen belesüppedtem az egész testemmel. Elkábítottak. De hogyan ? És mikor?! .......Jézusom.... A csípés.... Az.....az egy altató lövedék volt.... Gondolhattam volna.......... egy rohadt csípés nem fáj ennyire....Lassan kinyitottam a szemem, mire az a halk beszéd is abba maradt. Halvány fény volt csak a szobában , de ki tudtam venni 2 alakot, akik az alattam lévő úgy nézem franciaágy két oldalán ültek. Az egyik inkább kisebb termetű , de annál inkább kigyúrt alak volt, a másik magas, és nagyon vékony. Beleszagoltam a levegőbe, és éreztem azt a bizonyos szagot... Minden falkának külön is van egy jellegzetes illata, így lehet őket megkülönböztetni a szemszínen kívül. Sajnos mivel én még másik falkánál nem voltam, nem tudom melyiknél lehetek. Meg kell tudnom hogy hol vagyok..... És hogy miért vagyok itt...

-Megmondanátok hogy hol vagyok?! Próbáltam harciasnak hangzani, de tudom hogy úgyis átszűrődik hangomon az ijedtség. Halkan felkuncogtak mind a ketten, majd az egyik megszólalt.
-Mondtam hogy tüzes a kicsike alfám.
Mondta a kisebb. Alfa? Hát ez egyre jobb lesz...
-Meg kell mondjam jót választottál. De most menj. Elbeszélgetünk egy kicsit a drágámmal...mondta miközben egyenesen a szemembe nézett. A másik valószínűleg béta férfi elhagyta a szobát, kettesben hagyva minket ezzel a felettébb kedves úriemberrel!
-Szóval tudni akarod hogy hol vagy. Gondolom azt is hogy miért.
-Húú azta nem tudtam hogy gondolat olvasó vagy! Folytattam a pimaszkodást , ami látszólag nem tetszett neki, mivel közelebb hajolt és lekevert nekem egy pofont.
-Na ide figyelj! Nekem te ne feleselj vissza , sőt , ne is beszélj hozzám csak ha kifejezetten kérlek rá! Ezen a helyen én parancsolok világos?! Vannak szabályaink amiket be kell tartanod! 1. Nem mehetsz el innen. 2. Ha bármikor feleselsz vagy netán játszod a hőst, kemény büntetésben lesz részed amit garantálom hogy nem fogsz élvezni! És végül 3.... Itt közelebb hajolt hozzám , majd a fülembe suttogta...

-Csak is hozzám tartozol!

Felállt mellőlem, majd az egyetlen ajtóhoz ment , de még egy pillanatra vissza nézett.

-Nem mellesleg, üdv a Tan-falkánál.


13.rész!!!

Emberek.... MI AZ ISTEN TORTÉNIK?! tegnap még 1.5k olvasás volt most meg több mint 2k?!?! Egyszerűen nem hiszem el!!😭😭😭 Nem érdemelnek meg se titeket se ezt a számot!!!😭🥺🥺✨✨ Nagyon szépen köszönök mindent, és ígérem a legjobbat fogom nyújtani minden részben!
Sietek a kövivel! Bocsánat a hibákért!

Lullaby🥺🥺💜🖤💜


Egymásnak teremtve ~Taekook~Where stories live. Discover now