(Előre sajnálom ezt a részt, szerintem full katasztrófa 🥺💜)
V szemszöge:
Teljesen át vette felettünk az irányítást a szenvedély. Egyikünket se érdekelt ahogy Suga az ajtót verve próbát minket leállítani.
Jk felém mászott, majd pólómat ketté tépte és a szoba sarkába hajította. Közben lehajolt hozzám, és hevesen csókolni kezdett. Kezei bejárták egész felső testemet, de végül derekamon állapodtak meg. Csókunk egyre vadabbá vált, már annyira, hogy megéreztem véremet kiserkenni ajkamból. De nem érdekelt. A legkevésbé sem. Most csak én és Jungkook léteztünk.
Percek teltek el, csókcsatánk közben, de mind a ketten nagyon élveztük. Jk kezei újra megindultak, csak most nem felső testemen, hanem.... Hanem a nadrágomban. Becsúsztazta kezeit alsómba, majd erősen fenekemre markolt. Emiatt bele kellett nyögnöm a csókba, amit csak egy kis kuncogással díjazott. Puszilkodásunk megszakadt, de az az állatias tekintet, amivel Jungkook nézett rám........ Megbabonázott....... Bármit megtettem volna neki, amire csak kér......
Hirtelen letépte rólam nadrágot, majd megéreztem magamban első ujját......
JK szemszöge:
Elködösült előttem minden...... Csak az járt a fejemben, hogy Tae végleg az enyém legyen..... Testileg lelkileg..... Nem tudom készen áll e rá, hogy rá tegyem a jelemet..... Azt a jelet, amivel mindenki tudtára adnám örökre, hogy ő az enyém.Viszont az nem éppen a leg fájdalommentesebb dolog amit el lehet képzelni....szóval szerintem az később is megteszi!
Benyúltam boxerébe, és belemarkoltam formás félgömbjeibe! Aaaahhh annyira imádom minden porcikáját, hogy az nem igaz!!! Letéptem róla nadrágját és boxerét, majd szép lassan feldugtam neki első ujjamat, amit egy mélyről jövő nyögéssel fogadott. Szóval nem fáj neki....
Ezt addig folytattam, míg már 4 ujjammal kényeztettem őt. Najó már én se bírom tovább, annyira kemény vagyok, mindjárt szét durranok. Levettem az alsóbb rétegeket , párat húztam magamon, majd lassan szépségembe nyomultam. Az omegákról tudni kell, hogy ha lázuk van, testük automatikusan előkészíti önmagát. Szóval egyáltalán nem fáj neki, ha rögtön elkezdem a mozgást. Sőt ahogy látom Tae úgy vonaglik alattam, hogy azt minden lány megirigyelné...
Voltam már kapcsolatban, és pont elég is volt, hiszen rá jöttem, hogy nagyon nem hetero vagyok. Szexuálisan mind a két féllel volt már dolgom, de Tae...... Azt hiszem én Taeszexuális vagyok.
Lassú mozgásba kezdtem, amit babám hangos nyögésekkel díjazott. Nem sokáig bírta ezt a tempót, hiszen engem meglepve, vállamra fogott, és ledöntött az ágyra....Kezeinket fejem felett össze kulcsolva őrült tempóban kezdett mozogni, mire én egyik kezemet derekára téve húztam testét közelebb magamhoz, ezzel mélyebbre juttatva nemesebbik felem.
Az esténk olyan szenvedélyes és túlfűtött volt, mint amilyen soha nem volt, és soha nem is lesz ....
Viszont egy dolgot elfelejtettünk.....
Védekezni......
17.rész!!! Nagyon sajnálom ha ez a rész gyatra lett, iszonyatosan próbálkoztam, higgyétek el kérlek!! Ez volt az első ilyen nekem, és tényleg nagyon próbálom érdekessé, izgalmas tenni a sztorit, remélem sikerrel. Hibákért bocsánat!
ÉS E M B E R E K TORTENIIIIK?!!?
TÖBB MINT 5 K???? HOGY LEHET EZ?!?? Nagyon-Nagyon-nagyon szépen köszönöm...... Már megint sírok....... Nagyon imádlak titeket!!!!! Sietek a kövi résszel!!!!🥺🥺🥺🥺💜🖤💜🖤💜🖤💜
Puszi!!Lullaby🖤💜
YOU ARE READING
Egymásnak teremtve ~Taekook~
FantasyAhogy rám került a sor, eléjük álltam, majd megszólaltam. -Üdv, a nevem Kim Taehyung, az ifjabbik gyermek, béta. Erre a mondatomra a Jeonok szeme mind elkerekedett. Mi rosszat mondtam? Hiszen nem tudhatják.... •~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~...