Minden olyan tökéletesnek tűnt...De semmi se tarthat örökké...Igaz?
.................................................................
Tae szemszöge:
Reggeli után kirángattam Kookot az erdőbe. Éjjel esett az eső, ezért olyan jellegzetes eső illat van, amit mindig is imádtam.
Csendben sétálgattunk kéz a kézben, de ez nem az a kínos csend volt, pont ellenkezőleg. Élveztük egymás társasagát.... Na meg én persze élveztem a látványt, ugyanis Kook csak egy izom pólót és egy rövid nadrágot vett fel a meleg miatt.
De ahh uram isten, a póló rá van tapadva a kidolgozott felsőtestére , és azok a combok... Megőrülök érte.-Azért a nyálad ne follyon ki.
Szólt be Jungkook, miközben arra a tipikus öntelt mosolyára húzta ajkait.
- Ha ha, nagyon vicces, inkább örülnél hogy oda-vissza vagyok érted. Mondtam, majd karjánál fogva húztam ki a ház melletti tóhoz. A vízen megcsillant a nap, miközben a szél kis hullámokat fodrozott a felszínén. Gyönyörű...Jungkook szemszöge:
Tae résnyire tátott szájjal bámulta a tavat.
-Gyönyörű...
-Igen az... Lehet hogy még nálad is szebb.
Mikor ezt kimondtam, a várt reakciót kaptam. Morcosan pillantott rám, majd a kezével egy nagyobbat rávágott a mellkasomra.
Most mi van? Csak elmondtam a véleményemet.
-Ne ásd a saját sírod Jeon!
Szemei szikrákat szórtak, és meg merek esküdni, hogy egy kisebb morgást is hallottam.Aranyos reakcióján próbáltam nem elnevetni magam, de ahogy visszanéztem rá nem bírtam. Hangosan nevetni kezdtem, mire egy nagyobb lökést éreztem a hátamon....
Belelökött a vízbe.
Tae szemszöge:
Jungkook nagy csattanással esett a vízbe, mire én persze röhögni kezdtem. Mindene vizes lett, hiszen teljesen elmerült.
A haját kisöpörte az arcából, amin még mindig egy meglepett tekintet ült. Természetesen nem belegondolva a következményekbe kezdtem el mégjobban nevetni. Víz csobbanásokra nyitottam ki a már nevetéstől könnyes szemeimet, viszont ami elém tárult, teljesen lesokkolt.
Jungkook vörösen izzó szemmel közeledett felém, mint valami prédáját éppen becserkésző vad. A ruhái szinte átlátszottak, így kockás hasa és izmos combjai tökéletesen láthatóak voltak. Az se segített, hogy testéről a víz cseppekben folyt le, ami rohadt szexivé tette az egész látványt.Számat beharapva figyeltem, hogy egyre közelebb ér hozzám... Visszagondolva futnom kellett volna.
Ahogy kar távolságra voltam tőle, megragadott, majd egy istenes mozdulattal a vízbe dobott.A hirtelen jött sokk miatt nem vettem levegőt, így köhögve jöttem fel a víz alól.
-JUNGKOOK EZÉRT KINYÍRLAK!
Mikor már egy ideje nem kaptam választ, körbe néztem. Sehol se láttam...
-Jungkook?... Pánikolva kezdtem el forgolódni, mikor valami hirtelen megragadta az egyik lábamat. Óriásit sikítva kezdtem el rugdosódni, mikor is egy mosolygó Jungkook jött fel a víz alól.
-Te kurvára halott vagy...# délután #
Jungkook hátát az ágynak döntve ült előttem, miközben én szárítottam a haját. El voltunk egy darabig a vízben, persze Jungkook folyamatosan a víz alá húzott, mintha az valami rohadt vicces dolog lenne. Én meg bosszúból a szemébe fröcsköltem a vizet. Hiszen esélyem sem lett volna őt fellökni. Túl erős.
-TAE!!
-MIVAN?! Üvöltve válaszolok vissza, hiszen a hajszárító miatt alig hallok valamit.
-CSÖRÖG A TELEFON!
-MI?!
-CSÖRÖG AZ A ROHADT TELEFON!
YOU ARE READING
Egymásnak teremtve ~Taekook~
FantasyAhogy rám került a sor, eléjük álltam, majd megszólaltam. -Üdv, a nevem Kim Taehyung, az ifjabbik gyermek, béta. Erre a mondatomra a Jeonok szeme mind elkerekedett. Mi rosszat mondtam? Hiszen nem tudhatják.... •~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~...