Taehyung szemszöge:
Mikor bementünk a házba, apám előállt egy mondhatom "fantasztikus"
ötlettel, hogy a Jeonok aludjanak nálunk, mert már késő van. Mondhatom szuper. De komolyan nem is értem. Farkas alakban a látásunk sokkal jobb, szóval simán haza tudtak volna menni. Na de mindegy, ezen már hiába húzom fel magam.Mikor beértem a házba azonnal a szobám felé vettem az irányt. Át kell gondolnom a dolgok állását, ugyanis kiderült hogy akibe beleszerettem az rohadtul JEON JUNGKOOK!!! AAA komolyan nem értem magamat se. Annyi helyes pali van a falkánkban , de nekem őt kell megtalálnom.
A szobámba érve bezártam az ajtót, majd leültem az asztalomhoz és festeni kezdtem. Ha gondolkodni akarok akkor mindig festek. Megnyugtat, és elég jól is csinálom. Mikor kifestegettem magam, elmentem gyorsan fürdeni. Najo a gyorsan egy olyan 1 órát jelenthet. Tudni kell rólam hogy imádok zuhanyozni. Ahogy a meleg vízcseppek végig szaladnak a testemen, átjár a nyugalom és a frissesség.
Mikor végeztem kiléptem a kabinból, megtörölköztem, és a másik pillanatban már az ágyamba begubózva gondolkoztam.... Jungkookon.... Amit eddig tudok róla az az hogy egy kicsit beképzelt, sexy , izmos, aranyos a mosolya és szeret bámulni! (XD) És itt eszembe jutott az a lágy csók a nyakamba..... Nem tudok másra gondolni csak arra hogy még szeretnék.... Be kell vallanom hogy nagyon jól esett... Főleg hogy egy olyan ember csinálta akit szeretek... Szeretném jobban megismerni... Ha a személyisége tartalmazza a cuki a kedves a törődő és a nemhagylakelésmindigisszeretnifoglak tulajdonságokat akkor el tudnám képzelni őt magam mellett....
Ezeken gondolkodva jött végül édes álom a szememre....Reggel :
Mikor felkeltem valami nem az ágyamba való dolgon feküdtem. Nem volt kényelmetlen sőt... Kifejezetten kialudtabbnak éreztem magam. Lehet hogy csak Nam jött át megint . Sokszor álmodik rosszat , mindig átjön hozzám aludni. Azt szokta mondani , hogy csak félt engem és azért alszik velem, de én pontosan tudom hogy ez nem igaz.
Feküdtem még egy ideig, majd lassan kinyitottam a szemem.... HOGY MICSODA?!?? NA NEEEEM!!! EZ NEM LEHET IGAZ!! JEON KIBASZOTT JUNGKOOKON FEKSZEM AKIN NINCS PÓLÓ!! MI AZ ISTENT KERES EZ ITT??!? Najo Kim Taehyung nagy levegő...... Pfuuuuuuuu... Egyáltalán alszik? Ránéztem majd rögtön megszűnt a dühöm. Szemei csukva vannak, és az arca... Annyira nyugodt és csendes...
Megpróbáltam észrevétlenül kimászni mellőle, majd az ablakhoz mentem. Pár pillanatig ott álltam , aztán hirtelen egy meleg mellkas nyomódott a hátamhoz.
-Jó reggelt szépségem. Mondta mézes mély hangján. Ahhhh annyira csábító. De ő ezt nem tudhatja meg!
-Jobbat! Mégis megmagyaráznád hogy mit kerestél az ágyamban?!
-Tudod lehetnél kicsit kedvesebb is! Amúgy meg nem tudtam aludni!
-Tényleg?! Akkor miért nem kezdték el filmet nézni vagy mit tudom én...
-Ennyire mérges vagy rám? Maga felé fordított, majd óvatosan a falnak tolt.
-Igen ! Úgyhogy kérlek távozz! Miközben ezt mondtam neki nem bírtam a szemébe nézni. Tudtam hogy felismerné hazudok.
-Akkor kénytelen vagyok kiengesztelni téged!
-Hogy mhmhhhmm--- Mielőtt bármit is mondhattam volna száját az enyémek tolta majd úgy maradt. Nem mozgatta, várt míg én kezdeményezek... Hát nem kellett sokat várnia... Számat lassan mozgatni kezdtem, amit ő viszonzott egy kisebb mosoly kíséretében . Életem első csókja.... Azt hiszem ez a legjobb nap az életemben...Pár perc múlva lihegve váltunk el egymástól, majd a homlokomat az övének döntöttem. Szemébe néztem és teljesen elvesztem....
-Bocsánat kérés elfogadva....
10.rész!! Bocsi hogy ilyen későn.😅 Nincsen átolvasva így remélem hogy nincs benne annyi hiba. Remélem jól vagytok és NAGYON NAGYON köszönöm a listázásokat ,voteokat, és feliratkozásokat🖤💜🖤💜
Love U all!!!🥰
Lullaby💜
YOU ARE READING
Egymásnak teremtve ~Taekook~
FantasyAhogy rám került a sor, eléjük álltam, majd megszólaltam. -Üdv, a nevem Kim Taehyung, az ifjabbik gyermek, béta. Erre a mondatomra a Jeonok szeme mind elkerekedett. Mi rosszat mondtam? Hiszen nem tudhatják.... •~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~...