🌹1.2🌼

3.7K 226 9
                                    

1 héttel később

Tae szemszöge:

Nem birom tovább. 1 hete itt punnyadok a házban. Tulajdonképpen inkább a szobámban. Minden videojátékomat kijátszottam , olvastam, rajzoltam de már megöl az unalom. Namjoon megkért hogy maradjak bent, míg ő és a falka néhány tagja apám vezetésével újra körbe járják a területünket. Ami meg kell mondanom, nem épp a legkisebb. Viszont az a vörös szempár... Nem mondom, felkeltette az érdeklődésemet... De inkább nem kérdezek semmit , mert mikor utoljára kérdeztem valamit a témával kapcsolatban Nam összetörte anya vázáját mérgében. Nagyon feldúltan jönnek haza. Apa Nam és Suga már nem is esznek velünk. Minden reggel elmennek mielőtt még felkelnék, és akkor jönnek haza mikor már alszom.

Ki szeretnék menni. Hiányzik az hogy farkas alakomban futhassak keresztül az erdőn, ahogy a bundámat fújja a szél... Na mindegy. Ha tovább ábrándozom nem fogom bírni.

Lementem a konyhába, elvettem egy kis chipset és leültem a nappaliban lévő óriási kanapéra. Bekapcsoltam a tvt de semmi se tudta lekötni a figyelmemet....Lea... Hát persze. Lea a legjobb barátom ,Yoongi testvére. Már kiskorom óta ismerem mind a kettőjüket. Szinte családtagok. Yoongit és Leát apám találta meg az egyik őrjáratán 18 éve. Mivel még picik voltak, így haza hozta őket , majd körbekérdezte a szomszédos falkákat, hogy nem vesztett e el valaki két gyermeket. Mivel senki se hiányolta őket, így nálunk leltek otthonra. Azóta velünk élnek. Nam és Suga legjobb barátok, de Suga egyben Namjoon segédje, mivel béta. Ezért lett Yoongi a testőröm. Nam kérte meg rá már egész pici korom óta hogy legyen mindig mellettem ha ki szeretnék menni. Lea meg inkább velem barátkozott. Én nagyon is örültem neki. Nem nagyon voltak/vannak barátaim , omega kiléptem miatt, de mivel Lea is omega így már a kezdetektől megértettük egymást.

Lea szobája közvetlen az enyém mellett van. Nem véletlenül. Bekopogtam és rögtön be is nyitottam.
Nem kellett csalódnom, Lea ott feküdt az ágyán és videójátékozott.

-szia Lea
-Szia Taetae! Van kedved jönni? Egyszerűen nem tudok tovább jutni ezen a szinten.
- Aham persze úgyis eléggé unatkoztam.
Lea leállította a játékot és felém fordult.
-g mindig nem találtak semmit?
-Ahh nem. Te is tudod hogy gyűlölöm ha bent kell maradnom. És még nincs is meg hogy melyik falkából jött, vagy hogy ki volt ő. Tényleg úgy eltűnt mint a köd.
- Sajnálom Taetae. De én itt vagyok neked. Odajött hozzám , lelökött az ágyra és elkezdett csikizni.
-Lehah álljhh lehehhh...
-Na mivan kicsi Taetae. Leállok ha megcsinálod nekem ezt az szintet! Na? Áll az alku?
- Ehez zsaroláhás
- Az ám Taetae! Na?
-johooo cshak hagyhd abbah.

Nagyon szeretem Leát.(persze nem úgy).Mindig megnevettet, és elfeledteti velem a bajt. Remélem ma este lesz valami hír a vörös szempár tulajdonosáról...

2. rész! Esetleges hibákért bocsánat. Remélem nem lett olyan gyatra. Sietek a következő részekkel! Köszönöm ha idáig eljutottál!
Lullaby💜✨🖤

Egymásnak teremtve ~Taekook~Where stories live. Discover now