🌹1.37🌼

1.8K 142 86
                                    

~1 hónap elteltével~

Jungkook szemszöge:

Fel alá rohangászok a Jeon házban, ugyanis kedvesem a 9.hónapban van, így az ikrekkel a hasa már eszméletlen nagy. Most éppen az egyik könyvét keresem, ami arról szól, hogy milyen viselkedésre számíthatunk a két kis farkaskölyöktől. Erre én is kíváncsi vagyok, nem nagyon hallottam még egy magunkhoz hasonló családról, akik két külön falkából álltak össze.
Persze ez még fog változni, ugyanis a négy falka közötti kapcsolat egyre csak javul.

Ma lesz egy nagyobb gyűlés a Tan-falka egyik tisztásán, ahol a szövetségről fogunk beszélni. Mind a négy falka alfái ott lesznek. Nem nagyon örülök hogy el kell mennyek szerelmem mellől, ez egy nehéz időszak neki, a babák akármelyik pillanatban itt lehetnek.

Ahogy megtaláltam a könyvet, rohantam is vissza a nappaliban heverésző Taehyunghoz. Rohangászásomnak meg is lett a következménye, ugyanis egy igen elegáns mozdulattal hasravágódtam a kanapé előtt. Tae egy "ezt nem hiszem el" arcal nézett rám, majd hangos nevetésbe tört ki, amihez én is csatlakoztam.
-Annyira szerencsétlen vagy. Mondta, miközben felállt a kanapéról, és megpróbált felsegíteni.
-Miattad siettem kedves, te vinnyogtál itt nekem, hogy nincs meg a könyved.
-MI AZ HOGY VINNYOGTAM?! Nézett rám, és elengedte a kezem, ami miatt visszaestem a földre.

Mikor megszólaltam volna, hangos nevetésre lettünk figyelmesek. Ahogy felálltunk, megláttam Leát, és Rosét, akik csak hasukat fogva kacarásztak, történetesen rajtam.
Rosét kb 2 hete ismerjük, Jimin végre be merte őt mutatni, mert úgy néz ki tartós lesz a dolog. Nagyon kedves lány, és humoros is, ami miatt nagyon könnyen belepte magát Tae szívébe.
Ők lesznek itt Taevel, egy ilyen "csajos" estére, ahogy ők mondták, míg én és a többiek nagy része a gyűlésen lesz. Én fogom képviselni a Jeon-falkát, apámmal Jiminnel és Hoseokkal az oldalamon. Suga, Tae anyja és Namjoon meg a Kim-falka képviselői lesznek. Jin nem akart elmenni a sok alfa közé, Namjoon nem is hiszem hogy engedte volna.

-Sziasztok lányok! Mosolygott Tae, de egy nyögés kíséretében vissza is esett a kanapéra.
-Már megint box meccs van nem igaz? Kérdezte Lea, ahogy ő és Rosé leültek Tae két oldalára.
-Bizony ám. Nagyon aktívak. Torzult el férjem arca, mire én leguggoltam
elé, és pocijára pusziltam.
-Gyerekek, tessék rendesen viselkedni, ha ilyen kis rosszcsontok vagytok, az apának nagyon fáj ám! Simítottam hasára, majd felállva csókoltam meg szerelmemet.

-Nekem lassan mennem kell, a gyűlés egy órán belül kezdődik, és még a fiúkat is össze kell szednem.
-Jimin miatt ne aggódj, mielőtt eljöttem, rendbe szedtem. Bár annyira elaludta a haját, hogy minimum egy tonna zselé csillog most rajta. Mondta Rosé, mire mindenki fel nevetett.

Otthagyva őket, gyorsan fel rohantam, felvettem egy fekete inget, egy lakkcipőt, és egy fekete testhez álló nadrágot, majd rohantam is vissza, hogy elköszönjek. Ahogy Tae meglátott, feltűnően nyelt egyet, majd többször is végig vezette rajtam tekintetét. Kuncogva csókoltam meg, mire a két lány csak ujjongani kezdett.

-Sietek haza bae, rendben?
-Várunk rád. Mosolygott, majd még egy búcsú puszi után elindultam.

A tisztás előtt volt meg beszélve, hogy találkozunk a fiúkkal, és szerencsére nem kellett csalódnom, mind ott voltak apámmal együtt.
-Sziasztok. Köszöntem, majd végig néztem a kis csapaton. Mindenki elegánsan volt öltözve, Hope vörösben, apám feketében mint én, Jimin pedig Hoseokkal együtt vörösben virított. Ahogy felnéztem hajára, rá kellett jönnöm, hogy Rosé nem túlzott, tényleg csillog a haja a sok zselé miatt. Erre a gondolatra fel kellett nevessek, amit Jimin kérdőre is vont.
-Mi van Jeon? Elég ijesztő hogy magadban nevetgélsz.
-Hagyjad Jimin, az agyára ment az apaság. Mondta Hope, mire nevetve adtam neki egy tockost.
-Na menjünk, bolond bagázs.

Kiérve a mezőre láttam meg Tae anyukáját, ahogy integet nekünk. Vissza intettünk, majd elfoglaltuk a számunkra kijelölt helyet. Nem volt nagy cucc, egy tábortűz körül voltak elhelyezve székek, 4 csoportba rendezve, minden falka számára. Az igazat megvallva, nagyon nincs ínyemre, hogy a Tan-falka a szövetségesünk legyen a múlt történéseire alapozva, de Tae meggyőzött, hogy mindenki megérdemel egy második esélyt.

-Aztakurva... Hallottam meg Hope hangját, majd követve tekintetét, a Kim-falkánál ülő Sugára néztem. Be kell valljam, ki tett magáért, nagyon elegánsan néz ki. Ahogy látom ő is el van bűvölve párja miatt, ugyanis szinte felfalja Hopeot a tekintetével. Szegény... Lehet ma este kapni fog.

Pár perc elteltével a Jin-falka alfája felállt, majd csendre intette a négy falkát.
-Üdvözlök mindenkit ezen a történelmi eseményen. Most először, a négy falka szövetséget köt egymással, amit a jelenlévő vezetők pecsételnek meg.
Mutatta fel a papírt, amit alá kell írjon minden falka. Kérem minden falka alfája fáradjon ide, és írja alá a szerződést.

Apám és a többi alfa aláírták a papírt, amit majd a Jin-falka fog őrizni. Ahogy készen lettünk volna, éles fájdalom nyilalt hasamba.Nem értettem mi lehet, míg eszembe nem jutott a köztem és férjem közötti kapcsolat.Egyre tudtam csak gondolni... Taehyung...
Mintha megérezte volna, Tae hangja csendült fel a fejemben.
-J-jungkook...
-Mi az kedvesem!? Mi a baj?! Viszont amit ezek után mondott, arra nem voltam felkészülve...

-Gy-gyere haza... Apa leszel...

37.rész!!

MIELŐTT BÁRMIT IS ÍRNÉK! SEGÍTSETEK KÉRLEK!

Mi legyen a következő részben?
Namjin or Sope

Segítsetek légyszi 🥺🖤

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Köszönöm a sok voteot, és kommentet amit mostanában kapok! Rengeteget jelent nekem!
Sajnos nem éreztem magam túl jól az elmúlt hét során, de már komolyan parasztnak érzem magam, hogy hagyom a könyveim így el úszni. És ez nem tudom hogy a suli miatt javulni fog e. Minden esetre megteszem azt ami tőlem telik!

Remélem tetszett nektek, igyekszem a kövivel!🖤

Lullaby🖤💜

(Ha valaki meg itt van, hogy vagytok?🥺)

Egymásnak teremtve ~Taekook~Where stories live. Discover now