🌹1.43🌼

1.4K 105 17
                                    

( Kis Sope az elejére >~< úgy imádom őket...)

J-hope szemszöge:

Tae és Jungkook esküvője gyönyörű volt. Tae fehérben volt, persze mindenki tudta hogy abba lesz, rajta kívül. Jungkook külön kérte , hogy legyen így, nem tudjuk miért, biztos valami belsős poén a kettejük között.

Rengeteget álmodoztam már arról, hogy az én esküvőm milyen lesz. Biztos vagyok benne, hogy valami ilyesmit szeretnék... Csak egy kicsit több színnel.
Mikor vége lett az esküvő érzelgős részének, mindenki átvonult a tó másik oldalára, ahol a nagy asztal és a táncparkettre nyíló rész van. Jimin és Rosé elvonult a gyerekekkel a kajás asztalhoz, míg az ifjú pár a táncparketten kezdett lassúzni.

Szememmel azonnal szerelmemet kezdtem el keresni, de nem kellett sokáig, ugyanis két kéz jelent meg derekamon, lassan a köré fonódva... Nyakamban éreztem lehelletét, ahogy csiklandozza érzékeny bőrömet, majd onnan lassan feljebb vezette fejét, egészen fülemig.

- Felkérhetem egy táncra?...

Ahogy ezt kimondta, már vonszolt is a táncparkett felé. Gyorsan haladunk el a Taekook páros mellett, akiktől csak halk kuncogás hallatszott. Tae mosolyogva kacsintott felém egyet, majd újra minden figyelmét jegyesének szentelte.

-Gyönyörű vagy Hoseok... Suttogta a fülembe Yoongi mikor már egy ideje táncoltunk.
-N-ne hozz zavarba mások előtt... Csaptam egyet gyengéden vállára, mire kuncogni kezdett.
-De ha egyszer így van? Csak rád kell nézni és rögtön feliz-
Nem hagytam, hogy befejezze, gyorsan egy puszit nyomtam szájára, majd vállába temettem újfent vörös arcomat.
-Fogd be Yoongs! Motyogtam vállába, mire ő kezeit lassan derekamról fenekemre csúsztatta.
-Ahj, nem fogod abba hagyni, igaz? Néztem rá megadóan, szemeim viszont csak ártatlan boci szemekkel találkoztak.
-Nem értem miről beszélsz...mit kéne abba haggyak? Kérdezte csibészen, kezét egy pillanatra se mozdítva el hátsómról.
-Ha nem hagyod abba, esküszöm hogy egy hétig nem nyúlsz hozzám! Erre bezzeg azonnal elvette kezét, majd újra derekamra helyezte, mire nekem nevetnem kellett.
-Ez zsarolás....

Tae szemszöge:

Az esküvő gyönyörű volt... Jungkooknak tényleg sikerült olyanra szerveznie az egészet, hogy teljesen elvarázsoljon. Miután kimondtuk az igent, elmentünk a tó másik oldalára, ahol a táncparkett, és az asztal voltak, majd felvágtuk a tortát. Persze azt is rózsa díszítette.

Most a táncparketten vagyunk, és egy lassú számra táncolunk. Mondjuk inkább nem mondanám annak, mert csak a homlokunkat összedöntve dölöngélünk jobbra-balra, egymás szemébe bámulva. Mégis valahogy jobbnak tűnik, mint a tánc.
-Annyira gyönyörű vagy Tae... Tudtam, hogy neked fehér ruha kell. Villantotta ki nyuszi fogait, mire nekem is felfelé görbült a szám, viszont szerepemhez hűen morcosan néztem rá.
-Azt hittem megegyeztünk, hogy nem leszek fehérben. Vagy nem?
-Meggondoltam magam... Hiszen ez mégis csak egy esküvő, a menyasszonynak fehérben kell lennie.
-Milyen asszony!? Aztán majd leshetsz, ha ez az asszony egy fakanállal fog megverni. Az igazán asszonyos lesz.

Jungkook hangosan felnevetett, majd újra rám emelte pimaszan csillogó szemeit.
-Készen vagy a nászútra? Arcom vörös színbe borult, mire Jungkook kuncogni kezdett. Azért ennél nagyobb lelkesedést vártam.
-Hidd el, én nagyon is lelkes vagyok. De még azt se tudom hova megyünk.
-Nemsokára megtudod... Nyomott egy puszit orromra, majd tovább dölöngéltünk.

Egymásnak teremtve ~Taekook~Where stories live. Discover now