Jungkook szemszöge:
2 nap elteltével
Eltelt két nap mióta az a bizonyos levél megérkezett. Apám megkért , hogy ne menjek ki esténként, mert észre vesznek. Bár valószínűleg láttak már engem, nem szeretnénk , ha úgy tűnne megfigyeljük őket. Nekünk is jól jönne végre egy szövetséges, plusz nem szeretném még jobban kikészíteni az én kis omegámat. Nem tudom mennyi az esélye annak hogy felismer, de gondolom az én illatom is felerősödött, mivel nagyon megkívántam őt.
Ma van a napja a találkozónak. Mivel egy elég befolyásos és nagy falkához megyünk át, úgy gondoltuk, hogy megadjuk a módját. Egy fekete öltönyben , és egy hozzá illő fekete nadrágban fogok menni. Kiegészítőnek karika fulbevalókat teszek be, mivel több helyen is ki van lyukasztva a fülem. Mivel csak este hatra megyünk, így még van kereken 4 órám elkészülni.
Most bent ülünk a szobámban a srácokkal és videojátékozunk. Hope nagyon izgatott az este miatt, így szinte az egész játékot végig beszélte, hogy ő milyen elegáns öltönyt kapott miatta és blablabla. Jimin és én egyfolytában levertük őt, de őt ez nem zavarta, beszélt tovább mint a vízfolyás . Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy már 5 óra van. Mind a hárman azonnal rohantunk öltözni, mivel az út vagy fél óra, és mi még sehogy se állunk.
Körülbelül 15 perc alatt rendbe vágtunk magunkat, és farkas alakban vártuk apámat és a testőreit az induláshoz. 5 perc várakozás után apámék megérkeztek, így indulhatunk is. Nem mondom hogy nem vagyok izgatott. Már nagyon sok féle képen elképzeltem hogy hogyan fogom magamba bolondítani. Ő még nem látott engem emberi alakomban, így maximum az illatom alapján tudna felismerni, mai valószínűleg olyan erős lesz izgatottságom miatt, hogy kifüstölöm vele a házat.
Gondolat kavalkádomból egy ismerős ház látványa riasztott fel. Megérkeztünk. Bár most nem a kert felől érkeztünk, így is tökéletesen a memóriában ragadt a ház nagysága, színe , minden része. Mikor a kapuhoz értünk visszaváltoztunk, és úgy léptünk oda az őrökhöz. Nem kellett mondanunk semmit, tudták kik vagyunk, hisz láttak minket átváltozni. Mikor kinyílt a kapu egy macskaköves út vezetett a nagy ház felé, ahol az ajtó előtti lépcsőn állt ő.
Gyönyörű volt. Nem tudtam levenni róla a szememet, de sajnos egy idő után oda értünk elé, és csak akkor vette észre , hogy nem csak ő állt ott. Közvetlen mellette állt két velem kb egy idős férfi és egy nő, akik fapofával bámulták ránk. Az ajtóban állt egy idősebb hölgy és gondolom a párja. Ők ketten leléptek élénk majd bemutatkoztak.
-Üdvözöllek titeket a Kim-falka vezetőjének birtokán. Kim alfa vagyok , ő pedig itt a feleségem Kim Eunji. Kérlek fiúk mutatkozzatok be.
Az egyik fapofa élénk lépett, majd egy aprót biccentett.
-Helló, a nevem Kim Namjoon , én vagyok a Kim-falka örököse. Ő itt a legjobb barátom Min Yoongi, és a húga Min Lea. A fiú béta , de a lány omega. Nagyons szép ő is, de semmi ahhoz a gyönyörűséghez mellette. Mikor Namjoon befejezte a lány és a másik fapofa mellé lépett, majd kicsit meghajolt.
Arrébb mentek, majd az következett , akinek a nevét már rég tudni szeretném. Ránéztem apámra , majd biccentettem, célozva arra, hogy ő rá gondoltam, majd visszafordultam a szépségem felé, és vártam a bemutatkozást.
-Üdv, a nevem Kim Taehyung, az ifjabbik gyermek, béta.Tae szemszöge:
A találkozó reggelén
Nagyon izgulok. Rengeteg szagelnyomót szedtem , lassan hányingerem van tőlük. Az a terv , hogy behazudjuk hogy béta vagyok. Nem akarjuk hogy azon a fekete farkason kívül bárki is megtudja hogy omega vagyok. Bár.... Ezt senki se tudja de valahogy vonz magához... Magam se értem miért... Na mindegy ....
A nap további részét Leával töltöttem!
Annyira jól elvoltunk, hogy észre se vettük hogy lassan fél 6 van. Nagyon gyorsan felvettem piros ingemet és nadrágomat. Beszaladtam a fürdőbe , és beállítottam a hajam. Hmmmmm.... Nem is rossz így göndören... Na de most nem ez a lényeg sietni kell!!Mikor készen lettem lementem a konyhába ahol jin és anya már nagyban főzőcskéztek. Anya gyönyörű hosszú fekete ruhát , jin pedig egy egyszerű de mégis elegáns szmokingot viselt. Namjoon le se tudta venni róla a szemét. És mikor mindent befejeztük, megterítettünk és a többi, az őrök jelezték hogy megjöttek Jeonék.....
Huuuuuuh na most légy bátor Kim Taehyung.Kiálltunk a lépcsőre, persze mellettem a bátyámmal és a testőrömmel. És ekkor befordultak a ház elé. Azt hitszem most esek össze!!! Szemem rögtön egy gyönyörű magas markáns testalkatú férfit talált meg. Fekete haja... A fülében lévő fülbevalók...a testéhez lapuló fekete szett , ami kiemeli izmait... Megőrülök... Ez a férfi pont az ideálom... Viszont... Folyton engem bámul..
Mikor élénk értek, mindenki bemutatkozott. Ahogy rám került a sor, eléjük álltam, majd megszólaltam.
-Üdv, a nevem Kim Taehyung, az ifjabbik gyermek, béta.
Erre a mondatomra a Jeonok szeme mind elkerekedett. Mi rosszat mondtam? Hiszen nem tudhatják....Jungkook szemszöge:
BÉTA?! Édesem..... Ha te tudnád amit mi, nem lennél ilyen nyugodt... Epekedve várom, milyen lesz az első estém veled Kim Taehyung...
Huuh. 8.rész! Nem is tudom ... Örülök hogy végre találkozott a párocskánk! Esetleges hibákért bocsi!
Hogy vagytok?
Lullaby💜🖤
KAMU SEDANG MEMBACA
Egymásnak teremtve ~Taekook~
FantasiAhogy rám került a sor, eléjük álltam, majd megszólaltam. -Üdv, a nevem Kim Taehyung, az ifjabbik gyermek, béta. Erre a mondatomra a Jeonok szeme mind elkerekedett. Mi rosszat mondtam? Hiszen nem tudhatják.... •~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~...