🌹1.21🌼

2.8K 174 48
                                    

Tae szemszöge:

Hát ikreket várok.... Nem is tudom elhinni. Érzetem hogy szemeim egyre gyorsabban adják ki magukból a sós könnycseppeket.... Jk felém eső kezével letörölte azokat, mire ráemeltem tekintetem gyönyörű arcára.... Könnyei úgy folytak le arcán, mint gyönyörű gyémántok... Kezünket összekulcsolt állapotban addigra már letörölt hasamra tettük, és néztük a nekünk kinyomtatott kis képet... Hát újabb két kis szerelmem lesz...

Jk szemszöge:

A tény, hogy ez a csodálatos Omega az én ikreimet várja..... Teljesen elfeledtetett minden bajt és problémát körülöttünk.

Miközben én és szerelmem a monitort néztük, Lea kinyomtatta az első képet pici babáimról...... Kezünkbe adta, mi meg még jobban rázendítettünk a sírásra... De most na... Ehhez foghatót még nem éltünk át...

Ha egy hónappal ezelőtt valaki azt mondta volna, hogy nekem ikreim, vagy egyáltalán szerelmem lesz, ott helyben intéztem volna el... De most hogy itt állok, és nézem ezt a képet, teljesen bolondnak tartom a régi énem. Önfejű és képmutató voltam, csak a bandám érdekelt, és hogy végre legyen mellettem valami kis szuka, akit úgy se szeretek, hogy apám végre ne zaklasson. Az életemet bearanyozta ez a két kis fehér pont... Tae álla alá fogtam , magam felé fordítottam, és lassan ajkaira hajoltam. Íze szinte csak úgy vonz magához, többért és többért sóvárogva.... Sose unom meg...

Csókunkat az ajtót hangos kicsapódása zavarta meg. Tae apja állt az ajtóban, rikító kék szemekkel... Az arcáról csak a düh sugárzott... Magamhoz öleltem Tae reszkető testét, hisz tudtam hogy fél. Mesélte, hogy az apja már elvileg talált neki valakit, és hozzá akarta adni. Ez a látvány valószínűleg sokkolta egy kicsit...

- ITT MEG MI AZ ISTEN TÖRTÉNIK?! JUNGKOOK TE MEG MIT- Szava elakadt, és szemei csak egy helyre fókuszálódtak... Követtem tekintetét, egyenes a Tae kezében lévő kis képig... Jajj ne...
-Azt ne mond hogy az a te gyereked Tae.... HOGY MERTÉL ELLENSZEGÜLNI AZ AKARATOMNAK?! Felment bennem a pumpa.... Milyen akaratról zagyvál ez itt?! Mit számít az ő akarata ha a fia boldog? Na pont SEMMIT. Úgy néz ki nekem kell helyre raknom a dolgokat... Mondta idegesen, majd hirtelen megéreztem karjaimon két erős kezet. Hátra rántottam a fejem vállam felett, és megláttam két elég jól kigyúrt bétát. Elrángattak Taetől, majd az ajtóhoz vittek. Üvöltözni és rágatózni kezdtem, aminek az lett az eredménye, hogy már 4 béta fogott engem, számat befogták, és karjaimat hátra feszítették.

Apja lassan , kimért léptekkel oda ment a még mindig sokkban lévő szerelmemhez, majd kitépte a kezében lévő képet. Erre már Tae is feleszmélte és apja után kapott, de 2 béta őt is lefogta, ami neki már nulla esélyt jelent....

- Pontosan így fogom a kis "szerelmeteket" is porrá égetni...
Megfogta a képet, majd egy öngyújtót alá helyezve elégette. Taere emeltem tekintetem, akinek vidám szemeiből, most szomorú könnycseppeket zápora távozott... Nem hittem volna hogy Tae apja ennyire elborult... Az hogy nem képes elfogadni minket, az renndben van, csak haggyon békén... Most viszont túl messzire ment... Egy életre megutáltam...

Az a fajta düh, amit most éreztem , semmi eddigihez nem fogható.... A lábaim remegnek, a szemem vörösen égett... De nem tudtam semmit se tenni, hiszen négyen fogtak egyszerre... A szomorúság és a düh keveredett bennem, ami teljesen összevert belülről... De nem szabad gyengének mutatnom magam!

Tae szemszöge:

Mikor apa felgyújtotta a képet, egy világ dőlt össze bennem... Ennek nem így kellett volna történnie... Nagyon nem így....

Egy pár percig apám egyedül hagyott minket, de az emberei még fogtak minket. Jungkookkal szemébe bámulva sírtam.... Összetörtem... A saját apám tett velem ilyet... Nagyon fáj.... Iszonyatosan...

Halkan hallatszódó kiabálásra kaptuk fel a fejünket, ami egyre hangosabb lett. Mikor már a szoba elől hallottam, megismertem a hangokat... Anyám és a bátyám apámmal veszekszik.... Ez legalább kicsit megnyugtat.... Ők kiálltak mellettünk...

Az ajtó ismét kicsapódott, majd az engem tartó béták kihurcoltak a szobából... Egy utolsó pillantást tudtam vetni szerelmemre, aki rángatózva próbált kiszabadulni az őt fogó 4 béta karjai közül... Szemeibe néztem amik engem kémleltek... Én ezt nem így akartam....

-Sajnálom...

Jk szemszöge:

Mikor Tae után becsukták az ajtót, csak az utolsó hozzám intézett szava járt a fejemben. "Sajnálom". Biztosan magát hibáztatja.... Istenem... Úgy megölelném őt...

Hirtelen a 4 béta elengedett, és engem a szoba másik felébe lökve kimentek az ajtón, és rám zárták.

Éppen mikor neki akartam rugaszkodni, az ajtó kinyílt, majd megpillantottam apámat és Jiminéket, ahogy őket is belökik a szobába, majd újra bezárják.

-Mi történt JK?! Hirtelen csak elkaptak minket, és ide hurcoltak! Azt hittem most hogy közösen megmentettük Taehyungot, a szövetségünk csak erősebb lett! Akadt ki Hope teljesen jogosan...

-A szövetségnek annyi... Örökre. Erre a mondatomra mind a hárma ki kerekedett szemmel vizslattak engem.

-Most nincs idő magyarázatra! Vissza kell hozzam Taet!!

Hátra létem, és teljes erőmből az ajtóba rugtam. Ezt megcsináltam még vagy 20x de az a kibebaszott ajtó nem nyílt ki..... Mostmár annyira ideges voltam, hogy farkas alakba váltottam, mire mindenki a falhoz préselte magát. Így ugrottam neki teljes erőmből megint az ajtónak, szerencsére sikerrel, hisz az egy hangos reccsenéssel kitört helyéről.

Vissza változtam, és Tae illatát követve elindultam.... De ami fogadott nem éppen viditott fel... A konyhában Tae illata elveszett, hisz egy elég erős szagelnyomót találtam, ami szinte teljesen elveszi az illatot.... Jajj drágám.... Bármi legyen is... Ne félj...

Megtalállak...!

(Helyesírásért bocsi, egyszer futottam át)

21.rész!!! Sajnálom hogy ilyen sokára hoztam új részt, ami elég rövid is lett (sajnalom) csak nincsen időm egy teljes, hosszút írni mostanában, olyat meg nem szeretnék, ami ilyen kis rövidke rész lenne vagy nem tudom... Ha jön egy jó ötlet , szeretem hosszan kifejteni és leírni, és nem el sietni a részeket. Remélem megértitek.🥺💜

Remélem nem lett katasztrófa, próbálom izgivé tenni a történetet, és szeretném elkezdeni kicsit jobban kiépíteni például a Namjin párosunk történetét.

Igyekszem a részekkel, addig is puszi és sziasztok!

Lullaby 💜🖤

Lullaby 💜🖤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.













Egymásnak teremtve ~Taekook~Where stories live. Discover now