🌹1.1🌼

5K 257 46
                                    

Tae szemszöge:

A nap lágy sugarai sütnek be az ablakokon...Imádok így ébredni. Nem sokszor adatik meg, hiszen legtöbbször magamtól kelek fel korán, és utána már vissza se tudok aludni.

Felültem az ágyamon, majd kicsit még kómásan odabotorkáltam a szekrényemhez. Kivettem a mai szettemet ,ami igazából egy lazább pólóból és egy mackó nadrágból állt, majd bementem a szobámhoz járó fürdószobába. Felöltöztem és mentem is le a konyhába ahol anya már készítette a reggelit. Imádom hogy korábban fent van, hiszen az a típus vagyok, aki ha felkel, rögtön tud enni.
-Jó reggelt anyu.
Odamentem és nyomtam egy puszit az arcára.
-Jó reggelt Tae. Hogy aludtál?
-Kösz jól. Nam még nem jött le?
- Nem még nem. Megkérhetlek hogy fölmész neki szólni hogy kész a reggeli?
-Persze.

A bátyám Namjoon elég sokáig tud aludni. Gondolom Sugával megint későn jöttek haza az őrjáratból. Minden estére be van osztva egy páros, hogy ellenőrizzék a falka területét. Ez egy olyan mondhatni rutin ellenőrzés, nehogy történjen valami a falkában, mikor nem vagyunk ott. Mi vagyunk a Kim-falka. Elég híresek és befolyásosak vagyunk ha fogalmazhatok így. Az apám a falka alfája, Namjoon fogja átvenni a helyét majd a jövőben, csak előbb meg kell találnia a párját. Én nem is lehetnék a vezér -már nem mintha szeretnék- hiszen omega vagyok. És egy omega nem lehet vezér. Persze alig tudja valaki hogy én egy vagyok az a kevés közül. Ha kiderülne, főleg hogy férfi omega vagyok, valószínűleg már nem itt lennék. Ha valaki találkozik egy magamfajtával , rögtön meg akarja szerezni a bája, és a kinézte miatt. Ezért is ad nekem mindig anya ilyen szagelnyomó pirulákat. Nagyon nem szeretem, de vagy a pirulák , vagy szobafogság lesz. Szerintem egyértelmű melyiket válszatottam.

Mikor felértem, bekopogtam Nam szobájába , de nem jött válasz. Lassan benyitottam, mire megláttam Sugát és őt a teraszon beszélgetni. Furcsának találtam hogy Suga már ébren van. Nem szokott ilyenkor fenn lenni...és nem tűnik túl vidámnak.

-Jó reggelt! Köszöntem direkt kicsit hangosabban, mire mind a ketten rám kapták tekintetüket.
-Oh szia Tae! Kész a reggeli? szia Tae! Kész a reggeli? Kérdezte Nam miközben intett Sugának aki már ki is suhant mellettem. Na igen... Suga egy béta , aki a bátyám legjobb barátja , és az én testőröm. Sajnos nem mehetek ki az én testőröm nélkül. Mivel omega vagyok , nem vagyok túl erős, nem rendelkezek túl sok testi adottsággal, így szemernyi esélyem se lenne egy béta ellen, nemhogy egy alfa ellen. Próbáltam már erősíteni de nem használt. 5 perc alatt úgy kifárdtam hogy Suga azt hitte aszmás rohamom van.

-Igen úgyhogy gyere, tudod milyen anya ha nem jössz időben.
-Igen igaz. Kuncogta majd indult is volna le de én megfogtam a karját, mire vissza nézett.
-Várj. Miért volt itt Suga? Történt valami?
- Semmi különös Taetae. De mostmár mennyünk.
-Namjoon az öcséd vagyok. Ismerlek. Kérlek mond el.
Nam szemforgatva sóhajtott, miközben magával húzott az ágyra. Egy ideig még nem nézett a szemembe, de ismerem, ha valami komolyról van szó, mindig összeszedi a gondolatait mielőtt beszél.

-Tegnap mikor őrjáraton voltunk , egy idegen szagát éreztük a határon. Nem volt erős, de követni tudtuk a nyomát az erdő széléig. Mikor ott körbe néztünk csak egy vörös szempárt láttunk. Mielőtt Suga támadott volna, eltűnt. Próbáltunk a nyomára bukkanni, órákig kerestük, de semmi....Nagyon féltelek Taetae. Nem szeretném hogy valaki véletlenül is megtudja hogy omega vagy. Tudod milyen a feromonod nem? Vonzzod magadhoz a kiéhezett alfákat, mint a mágnes. Mától nem is szeretném hogy kimenj. Igérd meg hogy nem hagyod el a házad.
Ez elég meglepő. Egy vörös szempár? Nem tudtam hova tenni. A mi falkánkban lévő farkasoknak a szeme mind kék...

- Rendben. Megígérem.

Majd ezek után együtt mentünk le reggelizni.

Első rész!!😊 Én nagyon próbálkozom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Első rész!!😊 Én nagyon próbálkozom. És köszönöm ha egyáltalán valaki eljut idáig!

Egymásnak teremtve ~Taekook~Where stories live. Discover now