🌹1.29🌼

2.2K 147 41
                                    

Tae szemszöge:

-Az igen..... Mondta Jimin és Hope egyszerre , mikor mind a ketten kitálaltunk. Én elmondtam hogy mit tettek velem, hogy bedrogoztak, meg mikor megfenyegették a gyerekeimet.... Jk meg a szöktetésemet mesélte.

-Valami nagyon nem akarja hogy a babáitoknak baja legyen. A gyógyszerek, se a drogok nem ártottak nekik. Mondta Lea, aki közben kiderül, hogy végig fogva volt tartva apámnál. Megpróbálták megkörnyékezni a rá vigyázó béták, de az összeset elintézte. Szeszélyes annyi szent.
- Igen... Nagyon erősek. Akár csak az apjuk. Mondtam miközben páromra mosolyogtam. Ezt a cuki pillanatot Jimin kacaja szakította meg.
-Most mi van törpi? Mondtam kicsit haragosan.
-Jajj bocsi, csak mikor mondtad hogy az apjuk, kicsit elbizonytalanodtam, hogy mind a ketten fiúk vagytok , nem tudtam kiigazodni hogy magadról vagy róla beszélsz... Mutatott páromra, majd újra nevetni kezdett.
-Már meg bocsáss, de szerintem te vagy az egyetlen, aki ebbe belegondolt.
Mondta Hope, majd kuncogva veregette meg Jimin hátát.
-Ugye? Ez elég egyértelmű. A mi kapcsolatunkban én vagyok a fiú, Tae meg a lány. Mondta Jk, majd egy mindentudó de annál perverzebb mosollyal nézte arcomat.
-Tudtommal nem vagyok lány!!
-Az ágyban nem ez látszik... Kacsintott rám, mire a többiek nevetni kezdtek, kivéve egy embert. Namjoon.

-Majd még számolunk... Mondtam belső omegámmal alfámnak, aki egyik szemöldökét felemelve vigyorodott el.
Durcásan néztem rá, majd tekintetemet bátyámra vezettem.
-Nam, minden rendben? Rám emelte tekintetét, majd rendezte vonásait, és felállt.
-P-persze... Kell egy kis levegő, szóval....szóval kimegyek egy percre.....
Majd ki sietett a szobából.

-Najó. Valaki tudja mi baja?
Néztem körbe az összegyűlt bagázson.
-Asszem én tudom... Utána megyek. Mondta Jin, majd ő is elhagyta a helyiséget.
Aggódva néztem bátyám után, mire mintha megérezte volna, Jk hátamra simított és a fülembe suttogott.
-Ne aggódj, nem lesz semmi baja. Gyere, körbevezetlek.

Majd Jimint és Hopeot karöltve indultunk a Jeon-falka felfedezésére.

Jin szemszöge:

Mikor Nam kiment, tudtam mi a baja. Mióta először randiztunk, mindentől véd. Óvott még a széltől is.... Nagyon egymásba habarodtunk... A kis gödröcskéi, a mosolya, a hangja, a nevetése... Úgy mond mindene.

Sajnos mikor Taet elrabolták el kellett válnunk. Sok sok időre... Elküldött engem a Jeon-falkához, hogy ott majd vigyáznak rám. Ami meg is történt. Viszont mióta vissza jöttek, folyton csak azt hajtogatja, hogy ő nem tudja nekem azt nyújtani amit Jk tud Taenek... A gyerekeket... Ugyanis bétáknak nem lehet gyereke....

Utána mentem, és ahogy selytettem... A teraszon ült, és az erdőt bámulta.

Mellé sétáltam, majd leültem , és kezemet combjára simítottam.
-Jin én-
-Te mi Nam? Nehogy megint nekem papolni kezdj, hogy nem tudod nekem megadni azt a szintet amire vágyom. Kérdezted te egyáltalán hogy mire vágyom? Néztem rá, de ő meg se mozdult. Kezemmel megragadtam állát, majd egy határozott mozdulattal magam felé fordítottam, és csukott szemmel folytattam.
-Én arra vágyom, hogy veled élhessek. Hogy veled öregszem meg, és veled leszek a mennyben. Hogy veled fogom megfőzni a világ legjobb ebédjét, ahol mindent össze vissza fogsz törni. Hogy Tae gyerekeit úgy fogjuk szeretni mintha sajátjaink lennének. Hogy venni fogunk egy kis cicát, akire éjjel nappal vigyázni fogunk. Hogy együtt fekszünk le, és együtt kelünk fel. Erre vágyom Kim Namjoon. Rád vágyom, Kim Namjoon.

Miután befejeztem monológom, újra szemeibe néztem. Lélektükrei csillogtak könnyeitől, mire megijedtem. Valami rosszat mondtam? Ajkaira pillantottam, s ahogy megtettem, átjárt a boldogság.

Mosolygott... Úgy, hogy fogai kilátszottak, és kedvenc kis gödröcskéi arcán láthatóvá váltak.
-Kibaszottul szeretlek Kim Seokjin... Az életemnél is jobban. Majd nem hagyva nekem időt, ajkaimra hajolt. Nem vadul, nem erőszakosan. Gyengéd volt, minden érzelmét bele adva. Természetesen viszonoztam csókját, mire bele mosolygott......

Pillanatunkat Namjoon szakította meg. El hajolt tőlem, majd a levegőbe szagolt. Mintájára én is ezt tettem, mire orromat átjárta a..... A rózsa és a bodza erős kombinációja.....

Tae.....Jungkook..... Mi történik?

29.rész! Namjin párosunk is a fényben van végre!🥺💜 úgy gondoltam ideje lenne a többieket is elindítani a szerelem hajóján.... (Ez jobban hangzott a fejemben)

Sajnálom a kesői feltöltést, de az éjjeli olvasóim lehet még itt lesznek!😂🥺🖤
Remélem tetszett, és mindenkinek jól telik a nyár. Tali a kövi részben!

Lullaby 🖤💜

Egymásnak teremtve ~Taekook~Where stories live. Discover now