🌹1.9🌼

3.3K 229 15
                                    

Jungkook szemszöge:

Szegény Tae drágám nagyon ledöbbent. Mondjuk mit is vártam. Eddig a percig nem is tudta ki vagyok, szóval megértem , hogy meg van lepődve. Szemeztünk még néhány pillanatig, de sajnos mint minden jónak vége szakad egyszer, meghallottuk Suga vonyítását, majd pár pillanat múlva meg is láttuk farkasi valóját. Én szerencsére még időben visszaváltoztam, így nem vette észre.

Suga hangjára a többiek is kijöttek. Az említett vissza változott majd Tae mellé állt. Pfuuu ilyenkor én mennyire irigy vagyok. Mikor véglegesen is az enyém lesz majd, soha nem engedek senkit ilyen közel hozzá.

-Mi a baj Suga? Miért hívtál minket? Kérdezte az anyja. Szóval ezért jöttek ki. Hívta őket. Én nem érthetem mit mondott, mivel ahhoz hogy értsem , a falka tagjának kéne lenne, az még csak akkor lehetséges, ha valamelyik taggal megjelöljük egymást, tudatva hogy nem hagyjuk el és örökre mellette maradunk. Akkor magérteném. Bár ahogy én elképzelem a jövőmet, omegám jelentős szerepet fog vállalni benne.
-Mikor kikísértem Taehyungot a kertbe, zajt hallottam az erdőből, így átváltoztam és befutottam , hogy leellenőrizzem , nem a vörös szemű az e uram , de szerencse nem. Nem találtam semmit, viszont furcsáltam az esetet, ezért hívtam ki önöket. Sajnálom hogy, meg kellett zavarom a beszélgetésüket alfa. Fordult Kim alfa felé, majd mélyen meghajolt. A vörös szemű? Oh értem. Szóval észre vettek, de nem tudják, kivoltomat. Már értem miért vagyunk itt igazából.
-Semmi baj Yoongi, már úgy is végeztünk. Kim alfa felém fordult majd folytatta.
-Közös döntés alapján, a két alfa szövetséget kötött a következő nemzedék hatalomra jutásáig. Ez azt jelenti , hogyha te Jungkook, vagy fiam Namjoon párt talál magának és elfoglalja helyét mint vezető alfa, a szövetségünk a kezetekben van. Ami pedig az előbb történteket illeti, pár napja a falkátok egyik tagja a házunknál járt , és majdnem megtámadta a fiamat. HOGY MICSODA?! Ez azért erős túlzás. Eszembe sem volt megtámadni a szépségemet. A gyilkos tekintetem és az a tekintetem között mikor valakit képzeletben levetkőztetek, nagy a különbség. Igen bevallom, mikor először megláttam Taehyungot nem kicsit indult be a fantáziám. Bár nem hibáztatom magam, ha bárki csak egy pillantást is vet rá , nyomban elélvez...
-A mi falkánkból? Nem tudok arról hogy bárki is itt járt volna , de minden képpen utána járunk, ugye fiam? Apám rám nézett mindent tudó tekintettel és mintha egy kis perverz csillogást is látnék benne.
-Minden képpen. Nem hagyhatjuk hogy egy "szövetségesünk" bajba legyen. Mosolyogtam apámra, majd omegámra emeltem tekintetem, aki szintén mindent tudó, bár dühös tekintettel méretezett engem. Kezeit keresztbe tette a mellkasán és lábával aprókat dobogott. Ahh annyira szexi így dühösen. Az már tuti hogy sokszor fogok az idegeire menni. Ezért a tekintetért megéri. Bár egy valamit nem értek. Ő tudta hogy milyen az illatom. De nem mondta el nekik. Miért ?... Na várjunk csak. Mikor hozzá értem , már akkor is kirázta a hideg érintésemtől... és ha jól láttam el el is vörösödött. Ha eddig nem is annyira, mostmár tuti biztos vagyok benne , hogy érez irántam valamit. Hisz nem hiába nem köpött be, igaz?

Kim alfa felajánlotta hogy mivel már eléggé besötétedett, náluk aludhatunk. Hülyék lennénk elutasulítani. Úgy láttam Hope is eléggé örült a hírnek. Bár nem csodálom. Egész vacsora alatt és most is egymást bámulják Yoongival. Biztos vagyok benne , hogy szimpatikusak egymásnak.

Adtak mindegyikünknek külön külön szobákat, majd megmutatták a fürdőszobákat is. Mikro készen voltam mindennel , megfürödtem meg hasonló esti tevékenységek, bementem a nekem osztott szobába.

Már egy ideje próbálok elaludni de valahogy nem jön álom a szememre. És bummm. Támadt egy nagyon jó ötletem. Felkeltem , majd kimentem a szobámból , és az édes bodza illatot követve elnavigáltam magam kedvesem szobájához. Halkan bekopogtam , de mivel nem jött válasz, feltételeztem hogy alszik. Benyitottam , majd körbe néztem. A szoba falai vajszínben pompáztak. Az egyik sarokban egy jó nagy kupac videójáték, és mellette pár könyv hevert. Szóval tényleg egy gamer. Tovább vezettem a tekintetem, majd megpillantottam valamit. Egy kisebb iróasztalt, amin gyönyörű festmények voltak. Jézusom... Ha ezeket ő festette... Egy jó darabig nézegettem őket, majd vissza térve eredeti célomhoz megfordultam, és az ággyal szembe találtam magam. Igazából nem igen lehetett látni semmit az én drágámból, mivel teljesen a nyakáig húzta a takaróját. Mikor mellé léptem, megláttam hogy szagelnyomó tablettát szorongat a kezébe. Szóval ezzel próbálta elnyomni a szagát? Hát ahogy mondtam , csak próbálta. Tekintetem feljebb vezettem, aranyos baba arcára, ilyenkor olyan nyugodt és ártatlan. Viszont ha ébren van egy igazi vadmacska , egy harcos aki kiáll magáért bár omega. Annyira csábító az egész lénye. Na de muszáj abba hagyjam az agyalást mert még különben álmában teperem le, és annak nem hiszem hogy bárki is örülne..

Óvatosan leemeltem róla a takarót, majd bemásztam mögé , és kiskifli nagykifli módjára átöleltem hátulról.
Egy lágy csókot nyomtam tarkójára, majd az édes bodza illatot szagolva léptem át én is az álmok kapuját...

9.rész. Bocsi ha nem sikerült olyan jól, "kicsit" fáradt vagyok a bangbangcon miatt😅🥰. Remélem azért tetszett! Remélem jól vagytok!
Lullaby🖤💜

Egymásnak teremtve ~Taekook~Where stories live. Discover now