🌹1.15🌼

3K 227 53
                                    


Jungkook szemszöge:

Egy hete hogy elrabolták Taet. Nagyon hiányzik a hangja , a csókja, az illata.... Istenem az a babonázó bodza illat....megőrülök ezért a fiúért....

Mivel a Kim falka pár tagja már járt a Tan-falka területén, így ők tudják hova vitték Taet. Egy igen jó tervet eszeltünk ki drágám megmentésére, és ma este úgy tervezzük végre is hajtjuk.

Jajj édesem csak pár óra és újra a karjaimba foghatlak....

Tae szemszöge:

Ma van a napja a szökésemnek. Nagyon félek... De nincs más út a szabaduláshoz...már este fele jár, ami azt jelenti nemsokára mennem kell fürdeni, és a terv kezdetét veszi. Mostanában egyre többet jut eszembe hogy egyáltalán keresnek e engem? Érdekli őket hova tűntem? De főleg... Hogy hiányzom e Jungkooknak. Mert ő nekem igen.Szívszorítóan...

A várt idő el is érkezett, csakhogy most nem a két őr jött be hozzám, hanem a colos... Egyszer mintha hallottam volna a nevét ahogy egy őr szólította... Talán valamiféle Chan, Chen.... Ommm már nem is emlékszem... Ja megvan! Chanyeol!!
Igen. Ez a neve az elrablómnak. Istenem még a nevétől is undorodok....
Felém lépkedett, majd pólómnál fogva felhúzott magához , és erőszakosan számra tapadt. Próbáltam ellökni magamtól, de az erőviszonyok nem igen engedték! Oh istenem hogy miért adtam fel mindig az edzéssel!
Már egy ideje nem kezdtem el mozgatni a számat, de ő mégse engedett el. Ráharaptam alsó ajkára , amitől egy fájdalmasat nyögött a "csókba". Hirtelen eltaszított magától, és az ajtóhoz lépett.

-Készülj szuka!! Ma este nem úszod meg!majd elhagyta a szobát.... Először nem esett le mire gondol aztán......Hogy ....mi.... Ez meg akar erőszakolni?!?! Na azt már nem!! Én biza szűz maradok!! Pont a legjobbkor fogok megszökni úgy érzem!
Lassan átmentem a fürdőszobába a két őr kíséretével. Mikor bezártam az ajtót, elővettem a konyhakést amit még tegnap vettem el a reggeli közben. Kinyitottam a csapot és engedni kezdtem a vizet maximális erősséggel, hogy minél nagyobb hangot adjon. Odamentem az ablakhoz, és elkezdtem felfeszíteni a késsel. Körülbelül 2 perc próbálkozás után arra lettem figyelmes, hogy a kádból már folyik ki a víz. Oh basszus, és még nem nyitottam ki az ablakot.... Sikerülnie kell.....

Újabb 2 perc próbálkozás után végre sikerült kinyitom az ablakot. Abban a pillanatban ahogy ezt megtettem , dulakodás hangja jött az első szintről. Sietnem kell...Kimásztam a párkányra, de hirtelen elfogott egy furcsa érzés...Melegem van... Az illatom felerősödött... És ... Iszonyatosan akarom Jungkookot... Most azonnal...Azt akarom hogy velem legyen... Úgy ...
Istenem!!!!! Nem hiszem el hogy az első lázamnak pont most kell megtörténnie! De már késő volt... A vágyam JK iránt annyira felerősödött, hogy ájultan estem ki a fürdőszoba ablakán....

JK szemszöge:

Este van, pontosan 9 óra. A mi falkánkból 20, és a Kim-falkából is 20 farkassal indultunk neki Tae megmentésére. A lehető leggyorsabban akartunk oda érni, így farkas alakban futottunk keresztül az erdőn. A terv az, hogy a mi 20 emberünk kint marad , és körül veszi a Tan-falka alfájának házát, míg Kimék bemennek és kihozzák szerelmemet.

Körülbelül 30 perc futás után, elértunk a házhoz. Semmijen kerítés nem vette körül, tulajdonképpen teljesen védtelenek voltak. Ahogy megbeszéltük, én ,apám és a Jeon-falka többi tagja kint maradtunk és lassan körbe vettük a házat.

Pár perc várakozás után, arra lettem figyelmes , hogy kinyílik egy 2. emeleti ablak és......uram isten...... AZ TAE!!!! Annyira gyorsan futottam az ablak alá, hogy még Flash is megirigyelné.

Pont mikor az ablak alá értem, Tae ájultan esett le az ablakpárkányból, bele karjaimba... Mi lett volna ha nem veszem észre.... Meg is halhatott volna!! Hogy képzelt- és itt gondolkodásomat az iszonyatosan erős mámorító bodza illat szakította félbe..... Elnéztem Taere és láttam rajta valami nincs rendben..... Haja csapzottan lapult homlokára, arca ki volt pirulva....... Láza van......

Agyam teljesen elborult.... Ellepett az a bizonyos fekete köd..... Nem tudtam másra gondolni csak hogy Taet most azonnal magamévá tegyem....

15. Rész!!!! Nagyon sajnálom hogy ilyen későn hozom a részt, csak tényleg rengeteg leckém van , igen így karantén alatt is. Szóval sajnálom...😔 ES AMUGY MAR MEGINT MI AZ ISTEN TORTENT?!? 3K OLVASÁS ES TOBB MINT 400LIKE?! nem hiszem el... Tényleg nem érdemlem meg..... Nagyon hálás vagyok nektek..... Köszönöm!!! 🖤✨🖤✨🖤

Van egy kérdésem.... Folytassam a könyvet? Megéri?.... Nem tudom hogy jó e így hogy csak 2 naponta teszek részeket....

NAGYON köszönöm!!!
(Lesz egy kihívás még ma lehet)

Lullaby🖤✨🖤

Egymásnak teremtve ~Taekook~Where stories live. Discover now