🌹1.34🌼

1.9K 155 21
                                    

(Nincs át olvasva)
Jk szemszöge:

Nem mondott semmit. Egyenesen nézett szemeimbe , majd egy kicsit nagyobb lendületet véve felállt, és közeledni kezdett felém. Tekintetéből semmit se tudtam leolvasni. Haragszik? Boldog? Csalódott? Semmit se láttam, hisz ennél üvegesebb tekintettel még nem nézett rám. Viszont szándékai hamarosan kiderültek, mikor szemei élénk kék színt vettek fel, míg szemöldökét össze húzva haladt felém. Haragszik...

-Hogy mennyek veled?...HOGY MENNYEK VELED?! ENNYIT TUDSZ KINYÖGNI? MIUTÁN JINNEL VAGY MÁR 3 HETE MINDEN ESTE, AZT VÁROD EL TŐLEM HOGY VELED MENNYEK?! ESZEDNÉL VAGY JUNGKOOK?!
Ordította arcomba. Ki kell várnom míg kitombolja magát.
-MIÉRT PONT JIN?! MERT TUD FŐZNI?! VAGY MERT HELYES?! TUDOD MIT NEM IS ÉRDEKELSZ, SE TE SE A SZÁNDÉKAID! TERHES VAGYOK TŐLED BAZDMEG, ERRE KÉPES VAGY MEGCSALNI?! Sose néztem volna ki belőled... SOHA!!
Ordította fejemből 1 centire, mire nekem elszaladt a türelmem. Hevesen martam ajkára, miközben két kezem dereka köve csavartam, nem megadva neki a várt menekülő utat.

Tiltakozva próbált ellöki magától, persze nulla sikerrel, hisz lényegesen erősebb vagyok. Pár perc próbálkozás után feladata az ellenem való küzdelmét, de nem volt hajlandó vissza csókolni. Makacs...
Levegő miatt váltam el tőle, majd gyémánt kék szemeibe nézve nyitottam szóra számat.

-Befejezted? Kérdeztem egy huncut hanglejtéssel, mire neki csak vörösebb lett a feje.
-Még van képed ezt kérdezni? Azok után amiket tettél? Minden jogom megvan hozzá, hogy panaszkodjak, sőt, kicsin múlott, hogy ne ugorjak neked. Bökött mellkasomra, mire csuklójánál fogva magamhoz rántottam.
-Ami azt illeti nincs. Nincs jogod rám ugrani, se le üvölteni a fejem.
-Nincs? Akkor mond el, miért nem voltál otthon velem, se reggel se este? Egyedül voltam, RENGETEG ideig a picikkel, akiknek mily meglepő, hiányzik az apjuk. És milyen furcsa, senki se beszél velem pontosan 4 hete, mióta a tavi incidens megtörtént. MÉG A SAJÁT BÁTYÁM SE! Tudod milyen érzés ez? Hogy is tudhatnád... Hisz Jin jó tarsaságot nyújtott neked végig! Mondta gúnyosan. Lehet kicsit túlzásba estem, de ennyire nem voltak durvák a srácok! Vagy lehet?...
-Minden egyes tettemre van értelmes magyarázat! Csak te, drága Tae, végig se hallgattál.
-Oh igen, mostmár én vagyok a hibás?
-Egy szóval se mondtam ilyet. Viszont ha megengeded elvinnélek a tervezett helyre. Ha utána is ez lesz a véleményed, felőlem dühönghetsz, kiabálhatsz amennyit csak akarsz.

Mélyen nézett szemeimbe, majd egy nagyon aprót bólintva kikecmergett ölelésemből. Gyönyörű volt.... Sőt, így terhesen még gyönyörűbb... Szőke haja már kicsit hosszabb lett, így eredeti barna tincsei is látszanak. Szemei kéken villognak, míg ajkai vérvörösen kiáltanak párnácskáimért.
Mellei kicsit megduzzadtak a terhesség miatt.... Rohadt sexy istenem...

Nem odafigyelve magamra nyaltam végig szám belsején, mire ő egy kisebbet köhintett.
-Elindulunk még ma? Nézett rám, mire nekem kuncognom kellett. Annyira édes.
-Na gyere pukkancs. Nem volt túl lelkes beceneve hallatán, de mielőtt reagálni tudott volna karjánál fogva kezdtem húzni a Jeon-falka felé. Direkt nem viszem a hátamon, hisz a terv egyik része hogy lefárasztom még odafelé. Tudom hogy a halálba fog kívánni, és még plusz sújt is visz, de ez van.

Már vagy fél órája megyünk, vagyis lassan már csak én, ugyanis a kismamát szinte magam után vonszolom. Bevált a terv.
-Jungkoooooook .nyújtotta el a nevem. Annyira édes. Hova akarsz vinni?... Nagyon fáradt vagyok már. Nézett szemeimbe boci szemekkel, de ez most sajnos nem hatott meg. Oda kell érjünk.
-Aki kíváncsi hamar megöregszik! Mondtam kuncogva, mire egy számára nagy csapást mért hátamra.
-Csodálom hogy még van merszed öregnek hívni. Mindent vissza fogsz kapni Jeon ne aggódj. Kacsintott, majd el menve mellettem indult oda a nagy Jeon házhoz. Észre se vettem, hogy ide értünk.

Merészsége se tartott sokáig, hisz ahogy a nagy fa ajtóhoz ért, neki dőlt, majd csukott szemmel pihent.
-Mindennek festék szaga van. Szippantott a levegőbe, ami iszonyat édes volt.
-Igen tudom. De most ne az érdekeljen. Van számodra egy meglepetésem! Menj be a házba.... Mondtam amit ki kerekedett szemmel még is tett.

Na akkor kezdjük ...

Tae szemszöge:

Már az is eleve érdekes volt, hogy az erdőbe visz sétálni. De az, hogy az egész Jeon ház újra van festve, furcsa hatást keltett. Minden alatt, tényleg minden érthető. Az ajtók, az ablakkeretek, mind új színekben pompáznak, plusz a kert is ki lett csinosítva. Ezt nem csinálhatta egyedül.

Mikor megkért hogy mennyek be a házba, az egész testem remegni kezdett.

Lassan tettem kezem a kilincsre, majd benyitottam. Szó szerint........
Elfelejtettem levegőt venni....
Az eleve hatalmas előtér, teljesen máshogy festett mint mikor utoljára láttam. Modern berendezés, vidám hangulatú falak, új bútorok...
Ha ez így néz ki hogy nézhet ki a hat többi része?!
Tovább sétáltam, majd bementem a nappaliba. Ugyan az a sokk...
Minden teljesen más más... De mégis annyira csodás. Annyira az én stílusom. Nyugtató, fehér és szürke színek keverednek. Rohadtul tetszik.

Mikor az emelet lépcsőjéhez értem, megpillantottam rengeteg fehér rózsaszirmot szétszórva. Kis mécsesek világították ki az utat, ami annyira romantikus hangulatot adott az egésznek... Követve a "kijelölt" utat, mentem fel a lépcsőn, egyenesen a fürdőszoba elé. Az egész fehér hatást, egyetlen dolog törte meg... Egy vörös rózsa lógott az ajtón, egy kis szalaggal hozzá kötött üzenettel. Persze mint egy izgatott kisgyerek, nyitottam ki az üzenetet, de azt elolvasva, inkább egy kis picsogós kislány lettem.

" Drága szerelmem...

Biztosra veszem, hogy most mérges vagy. Elhanyagoltalak hetekig, esténként sokszor eltűntem, de kérlek ezért ne haragudj rám. Mindennek megvolt az oka, soha, ismétlem soha nem hagynálak egyedül. Te, és a két kis csöppség vagytok az életem értelme. Hülye lennék eldobni mindezt. Csakhogy enyhítsek a többiek iránt érzett haragodon, én kértem meg őket, hogy ignoráljanak. Elhiheted, ők se élvezték ezt a pár hetet, de tudták mire készülök... Mindenre fény derült szerelmem, csak annyit kérek hallgass meg! Gyere be az ajtón, és mindent megtudsz... Najó... Majdnem mindent...

Mindennél jobban szeretlek!

A te Jungkookod."

A könnyeim csak jöttek és jöttek. Nem azt mondom, hogy életem legszebb szerelmes levelén sírtam el magam, de nekem pont elég ez a Jungkook stílus... Mit tervezhet ez az idióta...

A vörös rózsával a kezemben nyitottam be a fürdőbe, ahol a hirtelen pára miatt kicsit meghökkentem. Beleszagoltam a levegőbe , ahol megéreztem a számomra legédesebb, és legfontosabb illatot... Rózsa...

A fürdő kád vörös és fehér rózsa szirmaival volt díszítve, kisebb vörös gyertyákkal a szélén. Egy füstölő is el volt helyezve a csap szélén,ami szintén rózsa illatot árasztott. Ezeknek az összessége miatt teljesen elkábultam... Csak élveztem a mámorító illatot , ami mint a drog szállt a fejemben.

Pár perc elteltével két meleg kart éreztem meg derekam körül... Mikor szemeimet kinyitottam, életem legszebb, és legszekszibb latványa fogadott. Jungkookot csak egy vörös törölköző takarta, mellkasa pucéran virított pont lélektükreimmel szemben. Mikor tekintetem arcára vezettem, vérben úszó szemei azonnal bevonzották tekintetem.

-Van kedved velem fürdeni édes?...

WAAAA 34.RÉSZ! üdv mindenkinek! Bocsi hogy ennyi idő eltelt, nem tudtam írni 👁💧👄💧👁

Remélem tetszett nektek ez a rész, én kifejezetten élveztem írni, bár sztm így is kicsit lassú lett. Megpróbálom felpörgetni picit.
Remélem mindenkinek jól megy a suli, és jól van! 🥺❤

Tali a kövi részben!
Lullaby🖤💜

Egymásnak teremtve ~Taekook~Where stories live. Discover now