🌹1.31🌼

2K 148 35
                                    

(Nincs átolvasva)
Tae szemszöge:

Ahogy otthagytam Jungkookot, tudtam, hogy utánam fog jönni. Így kihasználva azt a kis időt míg sokkban van, átvátoztam, és futni kezdtem az erdő egy random irányába.

Mikor már vagy 5 perce futottam, rájöttem valamire. ROHADTUL NEM ISMEREM EZT AZ ERDŐT!! Sose jártam erre, és bazdmeg nekem ez most jut eszembe. Ez az Taehyung így tovább, ha a piciket is veszélybe akarod sodorni jó úton haladsz.
Vissza változtam, majd egy nagyobb fának dőltem , és hasamat kezdtem el simogatni. Csak ideér valamikor Jk...

Csak hallgattam a madarakat és a szelet, mikor víz csobogása ütötte meg a fülemet.
Lassan sétálni kezdtem a hang irányba, mire egy kis idő után megláttam egy gyönyörű vízesést, egy kisebb tóval az aljában. Közelebb sétáltam, majd le guggoltam (ezt hogy írják xd) a víz mellé és csak néztem a tükör képemet.... Apa leszek... Vagy anya hogy pontosabb legyen. Van egy csodálatos párom, akihez most már hivatalosan tartozom. A barátaim és a családom is boldogak.... Én is boldog vagyok... Minden amire vágytam megvan...

Nagy ábrándozásom közepette egy nagyobb szellő miatt megéreztem azt az intenzív rózsa illatot amire vártam. Gondolatomat igazolta, hogy Jk a víz tükör képéből bámult rám vörösen villogó szemekkel. Felálltam, majd egy 180 fokos fordulattal egyetemben erősen ajkaira tapadtam.

Mikor már vagy egy perce nem viszonozta csókomat, elváltam tőle, majd aggódva a szemeibe néztem.

-Valami baj van?
-Tudod, nem szép dolog a párodat egyedül hagyni, majd el futni, mikor fel volt izgulva... De ne aggódj édes, vissza kapod ezt még.... Hajolt közelebb arcomhoz, kezeit meg fenekemre vezette, majd belemarkolt. Csak nem most... Ha a babák kint lesznek, ami már nem sok idő édesem, hidd el, megkapod a magadét rendesen...
Mondatára rendesen elpirultam... Eszembe jutott mikor először voltunk együtt... Most hogy belegondolok, akkor szeretkeztünk utoljára is . De mivel teherbe estem, nem tehettük ki a babákat "ilyen" veszélynek...

Megfogta az államat, majd maga felé fordította, így telibe bámultam fekete szemeibe.
-Szeretem ha pirulsz baby....
-Jajj Jk ne csiná- nem bírtam végig mondani, mert szenvedélyesen ajkaimta tapadt, majd lassan egy cuppanós hanggal együtt el is vált tőle.
-Van kedved egy fürdőhöz édes?
-I-itt? Ebben a t-tóban?
-Miért baj? Ne aggódj voltam már itt egyszer, nagyon kellemes...
-Oh tényleg? Kivel?
Nagyot sóhajtott, majd rám nézett, miközben a pólóját elkezdte felfelé húzni mellkasán. Kurva sexy...
-Emlékszel Félixre ugye? Bólintottam mire folytatta. Szóval ő......

Jin szemszöge:

Na vajon mit csinálunk? A kis romantikus pillanatunkat szerelmemmel Jk és Tae mostanra már fullasztóan erős illata szakította félbe. Nam persze mint féltő testvér azonnal a keresésükre indult. A hangulat csak feszültebb lett, mikor Hope és Jimin nélkülük tértek vissza. Azt mondták nem tudják hova mentek, csak annyit hogy az erdőben vannak.

Most Nammal ,valami Yoongival , annak a hugával, és persze a két bolonddal akiknek fogalma sincs hol van a gerle párunk, futunk az erdőben farkas alakban. Mivel Nammal egy ideje már össze vagyunk kapcsolódva, magamban kuncogva hallgatom meg mindig ahogy szindja Jungkookot.
-Ha meg meri rontani az öcsémet egy kézzel tekertem ki a nyakát. Mondta már vagy ezredjére, mire újra kuncognom kellett.
-Drágám nem akarlak elkeseríteni, de szerintem ezzel elkéstél. Taehyung terhes. Vajon, hogy történhetett ez hah? Mire befejeztem, már hangosan nevettem párom fején, ami még farkas alakban is elképesztő volt. A döbbenet ami kiült arcára ahogy realizálta a dolgokat... Nem lehetett kibírni.

Már csak arra lettem figyelmes, hogy szerelmem szemei elsötétülnek a dühtől, és még Tae illata is erősödni kezdett. Pár pillanat múlva egy vízesést véltünk felfedezni, majd egy kis tavat is, amiben Jk csücsült Taevel az ölében, miközben nagyban egymás száját térképezték fel. És nem volt rajtuk felső...Namjoon gyorsabb tempóra kapcsolt, mire én át változtam, és elkiáltottam magam.

- JUNGKOOK VIGYÁZZ!!

Tae szemszöge:

-Szóval ő a régi legjobb barátom volt. Minden nap együtt lógtunk négyesben a srácokkal. Minden titkomat tudta, ahogy én az övéit. Egy nap, mikor haza értem az őrjáratból, a szobámból női sikolyok hallatszódtak ki. Mikor benyitottam, láttam hogy éppen..... Éppen megerőszakolja az anyámat. Omega volt, mint te Tae. Éppen láza volt, mikor Félix arra járt. Ő Alfa, így az ösztönei rögtön rávették hogy tegye magáévá anyámat.... Apám persze megpróbálta leszedni róla, de ő valahogy legyűrte őt.... Es... És konkrétan megerőszakolta ... Ha nagyon akarta volna, vissza tudta volna fogni magát, és kimenni a házból, de nem.... Ő megtette.... Hetekig ápoltam anyámat... Hetekig, mire a lelki állapota valamennyire rendbe jött.... Borzalmas volt.

Jk szemeiből folyni kezdtek a könnyek, mire én ölébe másztam, és kezeimet arcára tettem.

-Nyugodj meg szerelmem. Nagyon erős voltál, hogy még ápoltad is az anyukádat. Nyomtam puszit az orrára, majd ujjammal simogatni kezdtem arcát. De nem haragudhatsz rá örökké. Magad mondtad... Alfa, és az ösztönei miatt tette azt a dolgot anyukáddal. Nem azt mondom, hogy jól cselekedett, de gondolj bele abba, velünk mi volt... Te vissza tudtad volna fogni az ösztöneidet? Mélyen szemeibe néztem, mire ő elnézett rólam.
-N-nem.... Nem tudtam volna....

-Nagyon erős vagy Jk... Lelkileg is, és testileg is... Anyukád is ezt akarná... Ne legyél örökre haragban vele....
Szemembe nézett, majd lassan ajkaimra tapadt. Szenvedélyes, és érzelemmel téli csók volt... De mint minden jónak ennek is vége szakadt, mikor meghallottam drága szakácsunk hangját.

-JUNGKOOK VIGYÁZZ!!

31.rész!🥺🥺 ez lett a legrosszabb amit eddig írtam szerintem. Sajnálom. De remélem azért valamennyire érezhető volt.

Nagyon szépen köszönöm a több mint 34k olvasást! 🥺❤ nagy virtuális ölelés mindenkinek!!

Kinek hogy tetszett a Dinamyte?🥺❤ én imádom!😍 főleg hogy angol, és legalább értem XD

Lullaby🖤💜

Egymásnak teremtve ~Taekook~Where stories live. Discover now