(Nincs átolvasva🥺)
Jk szemszöge:Eltelt lassan egy hónap azóta hogy tervezem Tae megkérését. A hasa már akkora mint egy görögdinnye.
Mindenkivel beszéltem még az első pár napban, hogy ignorálják Taet, vagy ha az nem is megy, de legyenek szűkszavúak vele, így kicsi esély sincs arra hogy valaki elszólja magát a dolog kapcsán. Ismerve Jimin és Jin pletykás valóját ez a legjobb döntés. Fáj, hogy nem vagyok mellette, simogatom a hasát ahogy régen, de ez a terv része.
Ma van az a bizonyos nap. Ma fogom megkérni a kezét. Rohadtul izgulok, bár szerintem nincs miért.... Vagyis hát remélem. Tae az elején még üvöltözött velem, hogy miért nem beszélek vele.... Azóta ő is olyan szűk szavú lett. De ha megtudja mit terveztem neki mára... Az egész Jeon-birtok a miénk lesz...
Mindig Jin jött nekem segíteni egy kicsit kicsinosítani a házat. Ott fogunk ugyanis lakni. Az egész a miénk lesz. A Kim-falkához vissza ment mindenki még a hónap elején. Mindez persze a "lánykérés" miatt. Namjoont nem mertem megkérni hogy segítsen, annyira ügyetlen szegény... Nem akarom hogy magában kárt tegyen.
Apám persze marad velünk a házban, míg én át nem veszem a falka vezetését. Tae anyja is ide költözik, de igazából csak mi négyen leszünk a házban. Mi és a picik...
A szobákat baba biztossá tettük, és kialakítottuk a saját szobájukat. A fal színe fehér lett, hogy a kicsik festhessenek rá amit csak akarnak. Míg picik, egy szobában lesznek, viszont félre tettünk nekik két másikat, ha esetleg külön akarnának lenni a jövőben. Főleg hogy még a nemüket sem tudjuk. Tae meglepetésnek szeretné, így a doktor sose mondja ki nekünk. A neveket még el se kezdtük kitalálni, de szerintem még van egy kis időnk rá...
Most az utolsó simításokat végezzük a házon Jinnel, Sugával és Hobival. Bár az utóbbi kettő alig ha dolgozik, inkább egymást bámulják... Cshh... Lehet hogy szerelmesek, de a ház előtti fű nem nyírja le magát.
Levettem a festő kesztyűmet, majd Jin felé fordultam.
-Jin, meg tennél egy szívességet?
Letette a kezében lévő ecsetet, majd rám mosolygott.
-Persze mond csak.
-Szólnál annak a két jó madárnak, hogyha a fű nem lesz lenyírva 10percen belül, lerágatom velük?
Jin persze hangosan röhögni kezdett, azzal a tipikus ablaktörlő fajtával. Erre persze az andalgó gerlepár is felfigyelt.
-Miről maradtunk le? Kérdezte Hope értetlen fejjel, mire Jin újra kuncogni kezdett.
-Jk épp most fenyegetett meg titeket, de ti rá se hederítetek. Hope csak elpirult, mire Suga száján egy csintalan mosoly jelent meg.
-Na elég legyen egymás pirultatásából(lmao nincs ilyen szo) , vonuljatok majd szobára ha végre Taevel leszek. Mordultam rájuk. Nem kellett kétszer mondani, azonnal neki álltak a kertnek. Bolondok...Tae szemszöge:
Már vagy egy egész kibaszott hónapja mindenki szépen szólva baszik a fejemre. Nem viccelek, a saját bátyám csapta rám az ajtót, mikor be akartam menni hozzá beszélni. De még nem is ő a legnagyobb paraszt, hanem Jungkook.
Komolyan mondom, mióta a kis tavi incidens megtörtént, szinte szóba se állt velem. Az is egyre gyakrabb, hogy nem alszik velem...Próbáltam már utána menni, de a nagy hasam miatt nem nagyon bírom a tempót. Annyit mindig látok, hogy az erdőbe megy... Talált volna egy másik párt? És nem is ez a legrosszabb... Mikor haza jön REGGEL, mindig izzadt, és egy bizonyos illat lengi be... Undorítóan édes Barack ... Magyarán Jinnel tengeti az estéit... Úgy tudtam, hogy Nam és Jin együtt vannak, de hát a jelek mást mutatnak.
Most hogy egyedül vagyok, úgy döntöttem kimegyek egy kicsit az anyum által ültetett fa alá. Sokszor járok oda mostanság. A gyerekek ahogy nőnek, egyre jobban mocorognak, és egyszerűen kibírhatatlan a fájdalom... Jungkook persze régebben mindig ott volt velem ilyenkor, simogatta, puszilgatta, vagy éppen énekelt a hasamnak, ami egyszerűen a legaranyosabb látvány az egész világon. Vagyis volt...
Most is box meccs lehet a hasamban, ugyanis a két kis kölyök nagyon élénk. Még nem tudom a nemüket, de már van egy gondolatom. Lehet hülyeség, de ez valamiféle anyai megérzés. Szerintem egy alfa kislány és egy omega kisfiú lesz.... Annyira érzem...
A neveken igaz Jungkookkal nem nagyon gondolkodtunk, de nekem van pár ötletem... Ha kislány is lesz, legyen a neve Jimin.... Jk anyukáját így hívták. Csak remélni tudom, hogy ezzel nem bántom meg.
Igen, azt is tudom, hogy már van egy fiú Jimin a "családban" de mivel ez egy unisex név, lányra is gyönyörűen illik..... Ha meg kisfiú is lesz, legyen Chan. Ennek semmiféle kötődése nincsen, de nagyon tetszik nekem... Persze ehhez mind Jk véleménye is kell, bár ahogy elnézem, annyira nem érdekli mi van velünk....-Mit csináltam rosszul?...Törtem meg a rám telepedett csendet, miközben hátamat a fának döntöttem. A szellő kellemesen simogatta arcomat, miközben kezeimmel hasamat simogattam. Úgy néz ki ha én is nyugodtabb vagyok, ők is pihennek. Vége lett a box meccsnek...
A szellő továbbra is fújt, mikor hirtelen egy ismerős illatot sodort felém... Vagyis egy keveredettet. Barack és rózsa.... Milyen párosítás már ez... Persze rögtön tudtam hogy Jungkook az. Bámul engem, szinte lyukat ütött az arcomon. Kinyitottam íriszeimet, majd fejemet oldalra döntve vezettem pillantásom a tőlem 10 méterrel arrébb álló szerelmemre. Ha hívhatom így...
Mikor észrevette hogy bámulom, lassan elmosolyodott, majd kedvesen hozzászólt.
-Gyere velem....33.réész! Tudom tudom... Késő van. Másrészt meg unalmasabb lett ez a rész. De néha kell az is nem?
Nem vagyok a toppon, ez az írásomon is meglátszik, i'm Sorry.
Suli miatt csak most érek rá hogy írjak, de ha tudnátok mióta írom csak ezt a részt. Ezért is olyan össze vissza. Na mindegy, amint tudom át fogom írni.Remélem jól telik a suli!
Lullaby💜🖤
(Nektek kell maszkot viselni?)
YOU ARE READING
Egymásnak teremtve ~Taekook~
FantasyAhogy rám került a sor, eléjük álltam, majd megszólaltam. -Üdv, a nevem Kim Taehyung, az ifjabbik gyermek, béta. Erre a mondatomra a Jeonok szeme mind elkerekedett. Mi rosszat mondtam? Hiszen nem tudhatják.... •~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~...