Tae szemszöge:
Mikor felkeltem, nem abban a hűvös fény nélküli szobában voltam mint ahol mostanában felébredtem... Nem... Ez az én szobám.... De hogy kerültem haza?!?!
Megpróbáltam felülni, de hirtelen elfogott a mámor, és visszaestem az ágyra... Még mindig akarom Jungkookot...Most...
Ahogy ez lejátszódott a fejemben, szobám ajtaja ki csapódott.... Nem kellett kinyitom a szememet...Az erős rózsa illat mindent elárult...
-Jungkook....
JK szemszöge:
Mikor lenéztem a karjaimba fekvő Taere, elborult az agyam....... Lassan nyakába temettem fejem, majd egy mélyen szippantottam aromájából, ezzel saját elmémet ködösítve...... Ez a fiú számomra a legerősebb drog.... Ha most nem állok le, esküszöm itt mindenki előtt fogom magamévá tenni......
Taevel a karjaimban futottam vissza apámhoz, aki orrát eltakarva nézett vissza rám.... Hát persze..... Most mindenki érzi omegám illatát........ Ha nem viszem el innen most, akkor a falkáinkban lévő összes Alfa Taet akarja majd.
-Fiam most azonnal vidd innen Taet, mielőtt még valakinek elszáll az összes önuralma!!!! Apám hangja durva és határozott volt, de egyben az aggodalom is megcsendült benne...... Nagy szerencse hogy Tae még az első stádiumban van .... Ekkor még csak az illata erősödik fel.... A másodikban már nedvesedni kezd, és omegája akaratlanul is hívni fogja az alfáját... A harmadik pedig..... Mikor már a két fél elválaszthatatlan....
Nem törődve senkivel, futni kezdtem a Kim-falka felé. Mivel az út, még farkas alakban is minimum fél óra, így 10 perc folyamatos futás után emberi alakban eléggé elfáradtam. Tae annyira a láz hatása alatt van, hogy semmire se ébredt fel. Viszont az illata...... Kezdek megőrülni...... Érzem hogy minden percben erősebbé válik...... Ha eléri a második fokozatot, már az én önuralmam se fogja bírni.....
Még vagy 20 percig futottam, mikor már a tüdőmet is kiköptem. Lehet valahogy tüdőre edzeni? Valaki mondja már meg hogy kell! Tae nem nehéz, sőt normális esetben már kórosan soványnak tartanám, de azért úgy hogy fél órája futok vele a karjaimba, kezdenek zsibbadni az izmaim.
Mikor már csak kb 1 kilóméterre lehettem a Kim-falkától, megláttam egy farkast. Nagyon ismerős volt kinézete és illata is. Kókusz.... De hol láthattam? Mintha gondolataimba olvasna fejét azonnal felénk kapta. Valószínűbb hogy megérezte Tae illatát, minthogy gondolatot olvas... Na mindegy... Kimért léptekkel elindult felénk, de mintha villám csapott volna bele, hirtelen futni kezdett. Nem mozdultam. Úgyis fölösleges. Nem vagyok lassú emberi alakomban, de Taevel együtt, simán utolérne minket.
Ahogy elém ért, vissza változott. TUDTAM. Éreztem hogy ismerem. Mr.Fapofa személyesen.
-Hanyas stádium? Kérdezte aggódó hangnemben. Nem is tudtam hogy vannak érzései.
-Mindjárt a második.Én már nem tudom visszafogni magam...Mikor ezt kimondtam Yoongi közelebb jött, és a szemembe nézve mondta.
-Add ide Taet! Haza hiszem! Te viszont most maradj távol tőle egy darabig. Nem hiszem hogy örülne, ha az első együttléte akkor történne még, mikor el van ájulva.
Yoonginak igaza van. De az biztos hogy mostantól nem fogom egyedül hagyni. Főleg ebben e szituációban... Magamnak akarom... Csak is magamnak...
-Rendben! Hazudtam, majd megfordultam és rohanni kezdtem a másik irányba. Mikor már biztos voltam benne hogy fapofa nem lát, elindultam visszafelé Tae illatát követve. Mivel már bőven este van, alig látok valamit. Átváltoztam, majd futva folytattam utamat.Mikor oda értem a Kim Alfa házához, Tae illata nagyon felerősödöt..... Nem bírom...... De vissza kell fogjam magam, ha nem akarom tudatán kívül "megerőszakolni". Bár ez így is úgy is szeretkezés lenne. Nem bírnám bántani.
Gondolataim kavalkádából Tae hangja zavart fel a fejemben... A 2. stádiumban van... De ez azt jelenti felébredt... Kélyes hangon mondogatja a nevemet...Hívogat...
Mintha már nem lett volna elborulva az agyam Tae mocskos szavaitól, illata egy pillanat alatt vagy a tízszeresére növekedett...
Elég...
Nem bírom tovább...
Teljes sebességgel rontottam be a Kim család házába, majd felrohantam az emeletre. Akkora lendülettel érkeztem a lépcső tetejére, hogy az ott elhelyezett virág cserép a földre zuhant. De ez tudott most a legkevésbé érdekelni...Yoongi ott állt pontosan omegám szobája előtt... Mikor észre vett, szeme kékké vátozott, majd mintha morgott volna egyet. Most komolyan rivalizálni akar?!?! Nekem erre nincs időm.....
Erőszakos léptekkel mentem Yoongi elé, majd egy nem gyenge mozdulattal arrébb löktem az ajtóból. Nagy lendülettel nyitottam be a szobába ahol Tae az ágyon feküdt. Beleszagolt a levegőbe, majd vággyal átitatott hanggal megszólalt...
-Jungkook..... Mikor száján kiejtette nevem, az volt az utolsó csepp a pohárba. Bezártam szobájának ajtaját, majd elé léptem. Lassan felé másztam, mint egy ragadozó, aki éppen becserkészi zsákmányát....
-Tae...nyögtem ki nevét... Én már nem bírom tovább.......Kinyitotta gyémántként csillogó, kékben úszó szemeit, majd rám emelte tekintetét.
-És én mikor mondtam, hogy állj?.......16.rész!!!! Mégegyszer sajnalom hogy nem tegnap jött ki ez a rész! Nagyon igyekeztem, remélem nem lett annyira rossz! Mindig sietek a részekkel, csak hát tudjátok a tanáraim és a szabadidő két külön fogalom.
És emberek......EN KOMOLYAN SÍROK!!! 😭
Összesen 4 hete írom ezt a könyvet, és már most meghaladta a 4k-t!!!!!! NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!!!!! Lehet nem hiszitek el, de tényleg sírok!! Nem értem hogy jött ez össze!!! De mégegyszer nagyon szépen köszönöm mindenkinek!!!🥺🥺🥺🥺🖤✨🖤✨🖤✨🖤✨🖤 Puszi és hello!Lullaby🖤💜
YOU ARE READING
Egymásnak teremtve ~Taekook~
FantasyAhogy rám került a sor, eléjük álltam, majd megszólaltam. -Üdv, a nevem Kim Taehyung, az ifjabbik gyermek, béta. Erre a mondatomra a Jeonok szeme mind elkerekedett. Mi rosszat mondtam? Hiszen nem tudhatják.... •~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~...