🌹1.14🌼

3K 200 36
                                    

JK szemszöge:

Lefagytam.

Elrabolták?!? Mégis ki az isten akarná elrabolni? Bár mindegy ki volt, ha megtalálom garantálom hogy meghal!!!

-Ki rabolta el őt?! Ingerült stílusommal láthatóan kicsit megijesztettem őket....bár bátyja arcán inkább a meglepődöttség suhant át... Mindannyian sebezhető állapotban vannak most, így meg kell próbáljak lenyugodni egy kicsit.
-Mit tudunk?... kérdeztem sokkal nyugodtabban. Mostani hangsúlyom valószínűleg jobban tetszett anyjának , hiszem felállt, letörölte könnyeit, majd rám nézett.
-Nem sokat. Mikor utoljára láttuk Taet , kiment a kertbe. Egy idő után furcsának tartottuk hogy nem jön vissza, hiszen omega, ő is tudja hogy veszélyes sokáig kinnt maradnia. Namjoon kiment hogy szóljon neki, de nem találta meg. Sugával az illatát követve indultak el megkeresni de...... Itt kicsit megakadt és könnyei újra folyni kezdtek.....De egy innen körülbelül 10km-re lévő tisztáson elvesztették a nyomát...... Nem tudjuk miért ment arra, csak annyit , hogy ahol a nyom abba maradt az egy...... Az egy fűzfa volt.
Egymásra néztek a férjével, mindent tudó tekintettel...
Egy fűzfa? A fenyves közepén? Mi a....
- Elnézést, de lemaradtam valamiről? Egy fűzfa a fenyves erdő kellős közepén? Mögöttem Jimin és Hope is értetlen fejet vágott.
- Hol láttál utoljára fűzfát Jungkook?
Kérdezte apja. Ez valami kvíz vagy mi?
-őmm azt hiszem hogy a ................. És akkor leesett............ A Tan-falka címerén....
Össze állt a kép.... De miért.... Miért akarja magának Taet a Tan-falka.... És miért pont most....
-Miért akarná elrabolni a Tan-falka Taet?
-Mi is ezt akarjuk kideríteni....Szülei szemeiben azt a szomorúságot láttam megcsillanni, mint a Taehyungéban , mikor utoljára láttam.................... Egy valamit viszont még mindig nem értek....
-Miért nem tudta Taehyung hogy a fűzfa a Tan-falka jelképe? Szülei összenéztek majd vissza rám...
-Mi mindentől óvni próbáltuk Taet ezért se engedtük el sehova a falun kívül. Nem is ment, így nem tudja melyik falkának milyen az illata, vagy mi a jelképe.... Mondta apja.
Azzal próbálták védeni, hogy nem mondtak és engedtek neki semmit? Esküszöm mintha valami gagyi fantasy könyvben lennénk...... (Így van)

Óh kérlek légy erős szerelmem....

Ne félj....... Meg foglak menteni...

1 hét múlva:

Taehyung szemszöge:

1 hete itt rohadok a Tan-falkánál. Az ok amiért itt vagyok , pedig nem más , mint hogy "feleségül" kéne mennem hozzá. Igen arról a colos pasiról van szó, aki mint kiderült, a Tan-falka örökös alfája. Valamiért nem árulja el nekem a nevét... De nem is lényeges.... Az a rohadék MEGÖLTE A SAJÁT APJÁT csak hogy végre ő lehessen a falka élén. De mivel pár nélkül nem lehet senki se falkavezér, így kellet neki valaki, aki lehet a házi pincsije tulajdonképpen. Persze hogy rám esett a választása. Bár mint kiderült, már vagy 2 hónapja figyeltek engem , így tudták hogy a rózsa illat lehet a csali.... Egyszer az ajtőm előtt beszélgetett egy bétájával, és úgy néz ki meg akarják támadni a falkánkat is. Hogy miért? Ki az isten tudja!! Ő azt mondta ez csak puszta szórakozás a falkájának, mivel a hadseregük nagyobb mint a miénk. Nem tudom elképzelni hogy lehet az, mivel mi vagyunk a legnagyobb falka a környéken.....vagyis ezek szerint már nem.... Nem bírom.... Ha ennek az egésznek nem lesz hamarosan vége én lelkileg és fizikailag is összeroppanok. Ez nem úgy értendő hogy kínoznak vagy szexuálisan bántalmaznak. Bár mondjuk egyszer annyira felidegesítettem "apucit", hogy megfenyegetett vele. És igen... apucinak kell hívnom, különben...... Szépen fogalmazva meg leszek erőszakolva. De vissza térve a fizikai bántalmazáshoz, engem DOLGOZTATNAK!! Takarítanom kell egész nap......az egész rohadt házat!! Ami meg kell jegyeznem 3 rohad emeletről áll!! Nem mellesleg rengeteg takarítójuk van, de az összeset "szabira" küldte az a rohadék. Van hogy direkt borogatja ki a kávéját, hogy nézhesse a seggemet miközben feltakarítanom! De nem is ez a legnagyobb probléma...... Hiányoznak apáék... Namjoon....Lea és Yoongi....... De legfőképpen kook. Nem bírom ki hogy ne gondoljak folyton rá..... De ha meg nem rá gondolok..... Akkor mindig elfog a mérhetetlen bánat.... És szégyen, hogy nem ismertem meg kook illatát, ami nem mellesleg a legeslegjobb rózsa illat a világon. Magyarán nem "sima" rózsa illata van, ha értitek mire célzok. A lényeg hogy fel kellett volna ismernem hogy az nem JK illata.... De már hiába rágódom ezen, hisz nem tehetek semmit.

Egymásnak teremtve ~Taekook~Where stories live. Discover now