•
"Baba?"
Teoman benden 1 adım uzaklaşırken utanç duygusunun vücuduma yayıldığını hissediyordum.
"Sana sürpriz yapalım dedik ama bize daha büyük bir sürpriz oldu." diyen Filiz Hanım'dı.
O sırada ikisi de bahçe kapısından içeri girdiler.
"Keşke arasaydık gelmeden önce." dedi Dinçer Bey.
"Keşke." dedi Teoman. "Siz ne zaman döndünüz tatilden?"
"Bu sabah." deyip bana bir bakış attı Filiz Hanım. "Ee, bizi tanıştırmayacak mısın?"
Teoman bana baktığında ben de ona baktım.
Şu an çok gergin hissediyordum.
"Tabii." derken bana sorar gibi bakıyordu Teoman. Hafifçe başımı salladım. "Kız arkadaşım İpek." derken karşımızdaki çifte döndü. "Babam Dinçer, eşi Filiz."
"Memnun oldum." dedim gülümseyerek.
"Ben de çok memnun oldum." diyen Dinçer Bey elini uzatınca onunla el sıkıştım.
"Memnun oldum İpekçiğim." derken Filiz Hanım da el uzatınca elini sıktım.
"Oturalım mı?" dedi Teoman.
Koltuklara geçerken Teoman arkada çalan şarkıyı da kapatmıştı.
"Kusura bakmayın, biz çat kapı geldik. Tatilden dönünce Teoman'a sürpriz yapmak istedik ama zamanlama tutmadı. Keşke önce Kaya'ya gitseydik."
Dinçer Bey hiç dışarıdan göründüğü gibi birine benzemiyordu. Tanışalı daha 2 dakika olmuş olsa da espritüel, enerjik biri olduğunu fark etmiştim. Kaya'nın karakter olarak kime çektiği belliydi. Ancak dış görünüş olarak Kaya, annesi Filiz Hanım'a benziyordu. Onun gibi kumrala kaçan bir sarışınlığı vardı. Teoman ise tıpkı babası gibi koyu kumraldı.
"Teoman, Kaya nasıl?" dedi Filiz Hanım. "Telefonda konuştum ama 'iyiyim' diye geçiştiriyor. O kız neden kabul etmedi teklifini?" derken sesi Gözde'ye büyük bir kin beslediğini saklamıyordu.
Anlaşılan, Gözde'nin nasıl biri olduğunu kimseye anlatmamışlardı.
"Kaya gayet iyi. Bu konu hakkında bir şey sormayın, rahatsız olmasın."
"Tamam tamam, sormayız." dedi Filiz Hanım. "Kahve mi içsek? Ben yaparım." deyip ayağa kalktı. "Canım sen de bana yardım et." derken bana bakıyordu.
"Tabii." deyip Teoman'a bir bakış attıktan sonra ayağa kalktım.
Filiz Hanım'la birlikte mutfağa girdiğimizde o her şeyin yerinden haberdar olacak ki kahve makinesine yöneldi.
"Teoman'ı biriyle görmeyi çok uzun zamandır bekliyorduk ama hiç beklemediğimiz bir anda görmek de bizi çok şaşırttı."
Filiz Hanım konuşurken ben de dolaptan bardak çıkarıyordum.
"Ne zamandır birliktesiniz?"
"Çok yeni. 1 hafta oldu." dediğimde Filiz Hanım makineyi çalıştırmış, bana dönüp tezgaha yaslanmıştı.
"Peki ne zamandır tanışıyorsunuz?"
"Yaklaşık 9 aydır. Ama son 3 ayda yakınlaştık, biraz da Kaya sayesinde oldu."
"Ah Kaya. O ne kurnazdır, bir bilsen."
Bilirim bilirim.
"Kesin sizi yakınlaştırması da tesadüf değildir, eminim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİHMAN
General FictionMihman: Misafir, konuk. ✩✩✩✩✩ Étoile Conception dünyaca ünlü bir tasarım şirketiydi ve ben de bu şirketin İnsan Kaynakları Müdürü'ydüm. İnsan Kaynakları Departmanı'nda çalışan sadece iki kişi olduğundan müdür konumuna gelmem çok zor olmamıştı. Étoi...