•
Teoman'ın annesi? Filiz Hanım?
Kafam allak bullak olmuştu.
"Memnun oldum." dedim bozuntuya vermeden.
"Uzun süredir Türkiye'de değildim ama artık buradayım, seninle baş başa görüşüp tanışmayı çok isterim."
Ben olayın şokunu atlatabilirsem olur tabii.
"Tabii."
Teoman'ın annesinin Filiz Hanım olduğunu zannediyordum. Teoman da bunu böyle bildiğimi biliyordu ve bana gerçekle ilgili hiçbir şey söylememişti.
"Ee böyle duracak mıyız? Bir masaya geçelim." dedi Berna Hanım. "A bak, hanımlar beni çağırıyor. Ben onların yanına gideyim. Görüşürüz."
Başımla selam verdiğimde Berna Hanım bahsettiği kadınların yanına gitmişti. Ben de Teoman'a, tüm duyguları aynı anda barındırdığım bir bakış attım.
"İpek..."
"Ben Özgürlerin yanındayım." deyip hızla ayrıldım yanlarından.
Açıklamasını burada dinleyip tartışmak istemiyordum.
———
"Çok yoruldum. Eve gitmek istiyorum." derken ayaklarım sızlıyordu artık.
Berna Hanım'la tanıştığım andan sonra Dinçer Bey ve Bay Audric konuşma yapmışlardı. Daha sonra hareketli müzikler eşliğinde sohbetler edilmişti.
Ben hep Aylin ve Özgür'ün yanındaydım. Ayrılma gereği duymadan onlarla sohbet etmiştim.
Yaman ve Ada'nın arada keskin bakışmalı, arada da gergin tartışmalı anlarına göz ucuyla şahit olmuştum.
"Hadi gidelim. Gerçi, sen Teoman'ı beklersin." dedi Özgür.
"Yok. Ben de sizinle geleyim."
"Neden?"
"Ne neden? Gelmeyeyim mi?"
"O anlamda mı dedim? Yürü hadi."
"Kapıda buluşalım." dediğimde beni onayladı ve Miray'la birlikte kapıya yürüdü. Aylin ve Kuzey birkaç dakika önce gitmişlerdi.
Annesi ve Kaya'yla sohbet eden Teoman'ın yanına gittim.
"Ben gidiyorum. Hepinize iyi eğlenceler." dedim hafif bir gülümsemeyle.
"A-aa neden?" dedi Kaya.
"Yoruldum. Dinleneyim." deyip Berna Hanım'a döndüm. "İyi geceler."
"Sana da İpekçiğim."
"Ben geliyorum şimdi." deyip elini belime koydu Teoman. Bana yön verdiğinde masadan biraz uzaklaştık. "Nereye gidiyorsun?"
"Eve."
"Birlikte dönüyoruz zannediyordum."
"Senin kalman gerekiyordur, ben Özgür'le dönerim." derken biraz mesafeliydim.
"İpek, biliyorum biraz beklenmedik oldu ama ben sana..."
"Biraz mı?" dedim sinirle gülerken. "Dalga mı geçiyorsun?"
"Biraz bekle, partiden sonra bana geçip konuşalım."
"Hiçbir şey istemiyorum. Eve gidip uyuyacağım." deyip son bir bakış attıktan sonra yanından ayrıldım.
Dinçer Bey ve Filiz Hanım'la da vedalaştıktan sonra mekandan çıktım. Kameralar hala buradaydı.
'İpek Hanım neden yalnız ayrılıyorsunuz?'
'İçeride bir olay mı yaşandı?'
'Teoman Bey neden sizinle değil?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİHMAN
General FictionMihman: Misafir, konuk. ✩✩✩✩✩ Étoile Conception dünyaca ünlü bir tasarım şirketiydi ve ben de bu şirketin İnsan Kaynakları Müdürü'ydüm. İnsan Kaynakları Departmanı'nda çalışan sadece iki kişi olduğundan müdür konumuna gelmem çok zor olmamıştı. Étoi...