✩29

7.6K 499 56
                                    

"Öner Tasarım mı?" dedim hayrete düşmüş bir halde. "Tesadüf mü bu?"

Teoman koltuğunu bana döndürüp başını iki yana salladı.

"Pek sanmıyorum."

"İyi de Cemre bilmiyor ki Yaman'la ilgili şeyleri."

"Belki de Yaman Cemre'ye iş teklif etmiştir."

Yeni koleksiyon çıkarmamız gereken bir dönemde -kabul etmek istemesem de- çok iyi bir tasarımcı olan Cemre'yi kaybetmemiz ve rakip bir şirkete kaptırmamız hiç iyi olmamıştı.

Derin bir nefes alırken gözüm saate kaydı.

"Toplantıya gitmeliyiz." derken Teoman'ın koltuğunun arkasına geçip ellerimi omuzlarına koydum. "Cemre Yaman'la anlaşsa ne olur? Bizim zaten çok yetenekli bir tasarımcımız var."

Teoman dediğim şeye gülerken tek omzundaki elimi tutup ayağa kalktı.

Birbirimize bakıp gülümsedik.

"Hadi çıkalım." dedim ellerimizi ayırırken.

Toplantı odasına çıktığımızda Teoman başköşedeki yerine oturunca ben de onun sol çaprazında oturan Kaya'nın yanına geçtim.

Özgür gelip yanıma yerleştiğinde herkes toplanmak üzereydi.

Dinçer Bey içeri girip diğer başköşeye geçtiğinde toplantı da başlamış oldu.

———

"İflahım kurudu resmen." derken başını ovaladı Özgür. "Gelir gelmez de bu kadar sıkı toplantı yapılır mı?"

"Asayiş berkemal imajı çiziyor işte adam." dedi Aylin. "Aylar sonra dönünce otoritesinin hala sağlam olduğunu gösterdi."

"Yarın Fransa'dan misafirler geliyor, onun için bu kadar sıkılar." dedim arkama yaslanırken.

"Toz da kondurmaz." dedi Özgür gülerek.

"Ne alakası var ya?"

"Hadi oradan, hadi." dedi Aylin.

"Of onu bırakın da..." derken yüzümdeki gülümseme silinmişti. "Cemre Öner Tasarım'la çalışmaya başlamış."

"Ne?" dedi ikisi de.

"Bir de ittifak mı olmuşlar?" dedi Özgür. "Tek tek bile can sıkıyorlardı, şimdi birlikte daha da sıkacaklar."

"Aman canım, ne yapabilirler ki?" dedi Aylin. "Konuyu değiştiriyorum. Yarın akşam bize yemeğe gelin. Miray'la Teoman Bey'e de söyleyin, çift çift takılalım."

"Emin misin?" dedim kaşlarımı kaldırarak.

Sonuçta Teoman patronumuzdu, Teoman'ın Aylin ve Özgür'le aynı ortamda bir şeyler yaparken ne kadar rahat olabileceğini bilemiyordum.

"Evet." dedi Aylin. "Bence güzel bir başlangıç."

"Mantıklı." dedi Özgür.

"Peki. Söylerim."

Günün sonunda aşırı derecede hissettiğim yorgunlukla birlikte yerimden kalktım. Çantamı alıp odamdan çıkacağım sırada kapıda Teoman'la karşılaştım.

MİHMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin