•
"Sen iyi misin?"
Bakışlarımı sağımdaki camdan, yanından geçtiğimiz denizden çekip şoför koltuğunda oturan Teoman'a döndüm.
"İyiyim. Neden?"
"Bugün biraz durgundun."
Abimle aramda geçen saçma tartışmadan sonra moralim bozulmuştu. Arkadaşlarımla vakit geçirip eğlenmeye çabalasam da hep yaptığı gibi günümü berbat etmeyi başarmıştı.
"Önemli bir şey değil." derken önüme bakıyordum.
Dönüş yolunda Teoman Kaya'yla değil, benimle geliyordu ve arabayı o sürmek istemişti.
"Dünkü mesele mi?"
"Hayır, onunla bir ilgisi yok."
"O zaman?"
"Abim saçma sapan konuştu, ona canım sıkıldı biraz."
"Ne dedi?"
"Boş ver. Cidden, onun söylediği her kelime önemsiz."
Teoman bir şey demeden yola bakmaya devam etti.
Birkaç dakika sonra durduğumuzda ormanımsı bir yerdeydik ama ışıklarla aydınlatılmıştı.
"Hava alalım biraz." diyen Teoman'a başımı sallayıp arabadan indim.
Yan yana, patika yolda yürümeye başladığımızda Teoman bana elini uzatınca gülümseyerek elini tuttum.
"Kim ne söylerse söylesin, canını sıkmana değmez."
"İnsanın abisi söyleyince üzülüyor ister istemez." dedim etrafa bakınırken.
"Ne söylediğini sormayacağım ama bizimle az da olsa bir ilgisi var gibi hissediyorum." dediğinde sessiz kaldım. "Sana daha önce söyledim İpek, ne zaman yaslanmak istersen omzum hep burada. Her zaman yanındayım."
"Biliyorum." derken durdum ve Teoman'a döndüm. "Ve yanımda olduğunu bilmek bana çok iyi geliyor. Şunu bil ki... ben de hep senin yanındayım, ne zaman istersen."
"Seni seviyorum İpek."
Gülümseyerek yanağından öptüm Teoman'ı.
"Ben de seni seviyorum."
Yerine gelen enerjimle birlikte yürüyüşümüze kaldığı yerden devam ettik.
Arabaya döndüğümüzde ise Teoman arabayı çalıştırırken ben radyodan şarkı açtım. Bulduğum şarkı çok güzeldi.
Bir başka sevgiliyi
Sevemem sevemem sevemem (Medya)Şarkının sözleri başladığında Teoman'la kısa ama güzel bir bakışma yaşamıştık.
Dudakların ne sıcak
Diyemem diyemem diyemem
Şu kalbi başkasına
Veremem veremem veremem
Bir başka sevgiliyi
Sevemem sevemem sevememBen şarkıya eşlik ederken Teoman gülümseyerek yolu izliyordu. Arada bir o da şarkıya katılıyordu ama sesi pek çıkmıyordu. Sanırım sesi çizimde olduğu kadar iyi değildi.
O gül dudaklarını
Öpeyim öpeyim öpeyim
Güzel yanaklarını
Seveyim seveyim seveyim
Şu kalbimi sana ben
Vereyim vereyim vereyim
Bırak sana meleğim
Diyeyim diyeyim diyeyimSon kısım söylenirken Teoman bana bir bakış atmıştı.
"Bundan sonra sana 'meleğim' diyeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİHMAN
General FictionMihman: Misafir, konuk. ✩✩✩✩✩ Étoile Conception dünyaca ünlü bir tasarım şirketiydi ve ben de bu şirketin İnsan Kaynakları Müdürü'ydüm. İnsan Kaynakları Departmanı'nda çalışan sadece iki kişi olduğundan müdür konumuna gelmem çok zor olmamıştı. Étoi...