35.Bölüm:Parti

1.5K 61 128
                                    

[Toygar Işıklı- kalbimdeki sancı]
[Selena Gomez-Lose You to Love Me]

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.🌷❤

Yorgun adımlarla merdivenleri çıkıp kapının önünde durduğumda aynı anda onun da kapısının açılma sesini duydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorgun adımlarla merdivenleri çıkıp kapının önünde durduğumda aynı anda onun da kapısının açılma sesini duydum.
Merdivenlere oturup gelmesini beklediğimde hiçbir hareketlilik olmamasıyla yüzümde buruk bir tebessüm belirdi.
Canı sağ olsun dedim içimden.
Az sonra kapının kapanma sesi geldiğinde yerimden doğrularak anahtarımı çıkardım çantamdan.
Kapıyı açıp içeri girdiğimde ayakkabılarımı çıkararak salona attım kendimi.

Kızlar ortaklıkta gözükmezken masanın üzerinden kağıt birikintileri dikatimi çekti.
Çantamı bırakıp masaya oturduğumda her kâğıtta Yağız'ın yüzü olduğunu gördüm.
"Aa geldin mi sen hiç duymadık kapı sesini." Dedi koridorun başında gözüken Merve .
"Yeni geldim zaten. Bunlar ne böyle?"
"Yağızın doğum günü için ben çizdim. Ona harika bir pasta tasarladım çok mutlu olacak. Biliyor musun annesi ve babası hayata değilmiş. Bir arkadaşına söylerken duymuştum o yüzden multu olsun bugünü buruk geçmesin istedim."

Bu iyi niyetine karşılık onu kendime çekerek sıkıca sarıldım.
"Çok güzel düşünmüşsün eminim çok mutlu olur."
"Bence de ,ama Alper için bir şey düşünmedim ayıp olmasın?"

"Yiyecekler için kafenin şefini aramam gerekiyor zaten. Alper için bir pasta yapmasını söylerim kafana takma onu."
"Peki o zaman hadi gel Nazo'ya kıyafet seçiyoruz." Dedi elimden tutup odaya çekiştirerek.
Bir an da kendimi kıyafet yığınının arasında bulduğumda şaşkınca üzerinde iki ayrı elbise olan Nazenin'e döndüm.
"Nazlı teyze bu hallerini görseydi popana vuracağı terlik yüzünden iki gün oturmazdın." Dedim Nazenin'e kötü kötü bakarak.

"Ama annem yok o yüzden istediğimizi gibi dağıtabiliriz." Dedi elindeki elbiseyi havaya atarak.
Attığı elbiseyi yere düşmeden tuttuğumda ona ters bir şekilde baktım.
"Bu mutluluğun sebebi nedir acaba? Üstümü değiştirmeme bile müsaade etmediniz de."

"Ya Bado hani biz yarın partiye gideceğiz ya. İşte gece Murat buraya gelecek ve beni evde bulamayınca meraklanıp peşime düşecek. İşte o zaman ben de onu partide kıskandıracağım ve duyguları tam olarak orataya çıkacak." Dedi büyük bir keyifle.

"Umarım öyle olur ama beni bugün es geçin, üzerimi değiştirip sabaha kadar yatağımda uzanmak istiyorum."
İkiside gözlerini belerterek yüzüme bakmaya başladılar.
"Hayata olmaz yarın için her şeyi şimdiden halletmemiz lazım. Neden modun düştü ki senin anlat bize belki yardımcı oluruz."
"Evet Bade okuldan çıkarken hiç böyle değildin Ali'yle mi ilgili?"

"Ali'yle biraz tartıştık. Ona çıkışta işim olduğuna dair mesaj attım sonra o da beni arayınca Alper'in yanına olduğumu anladı, kısacası kavga ettik." Dedim sıkınca.

Merve hemen yanım gelip kolumdan tutarak beni yatağa oturttu.
"Gerçekten gelince üst üste gelir derlerdi doğruymuş ama üzülme. Bence konuşur halledersiniz bunu da."
Burukca başımı sallayabildim sadece.
"Evet ,sizin aranızdaki aşk o kadar büyük ki emin ol hiçbir şey sizin önünüzde duramaz. Üzerini falan değiştir ama sonra yanımıza gel,birlikte yemek yer yarın için kıyafet ve saçımızı kararlaştırırız hem senin de kafan dağılır."
Nazenin yanıma oturup konuştuğunda onların da moralini bozmamak için başımı salladım.

SADECE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin