[Alec Benjamin- let me down]
[Murat Göğebakan- vurgunum]Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.❤
Keyifli okumalar dilerim.💋Elimle eteğimi düzelterek heyecanla Ali'ye döndüm.
"Sakin ol güzelim ailemle ilk defa bir araya gelmiyorsun ki."
"Öyle ama biraz gerildim."
"Ben yanındayım." Dedi şakağıma bir öpücük kondurarak.Dudak dudağa girdiğimiz o harika yılbaşı gecesinden sonra iki gün geçmişti ve Ali'nin babaannesi Sezen hanımın daveti üzerine onların evine akşam yemeğine gelmiştik.
Kapı açıldığında Beyza yüzündeki kocaman gülümsemesiyle karşıladı bizi.
"Hoş geldiniz."
Hızlıca ikimize birden sarılmaya çalıştığında gülümseyerek sarıldık ona."Hadi içeri geçelim." Dedi Beyza geri çekildiğinde.
Gülümseyerek elimdeki tatlı paketini ona uzattım.
Gülümseyerek aldığında birlikte içeriye girdik.Salona geçtiğimizde Sezen hanım ve Ali'nin babasi Haluk bey'in yan yana oturduklarını gördüm.
Çekingence Ali'ye döndüğümde elimi tutarak güç verircesine gözlerimin içine baktı.Başımı çevirip tekrar salona baktığımda Sezen Hanımın da bizi fark edip yanımıza yürüdüğünü gördüm.
"Hoş geldiniz çocuklar,gözümüz yollarda kaldı." Dedi beni kendine çekip sıkıca sarılarak.
Aynı şekilde sarılışına karşılık verdiğimde,Haluk beyin de gelip Ali'ye sarıldığını gördüm.Birbirimizden ayrıldığımızda Haluk beyle göz göze geldik.
"Merhaba Bade,ben Haluk Haznedar ilk tanışmamız pek güzel olmamıştı, söylediğim şeyler için özür dilerim. Yeni ve güzel bir tanışma yapalım." Dedi elini uzatarak.Sesi her ne kadar samimi olsa da gözlerinde hâlâ ilk günkü ifade vardı.
Zorlukla gülümseyerek bana doğru uzattığı elini sıktım.
"Önemli değil ,sizi tanındığıma memnun oldum."Ali'ye döndüğümde güzel bir gülümsemeyle bize baktığını fark ettim.
Onun mutlu olmasıyla ben de içten bir şekilde gülümsediğimde yanıma daha fazla yaklaştı.
"Acıkmışsınızdır siz bir an önce yemek'e geçelim." Dedi Sezen hanım bize bakarak.
Ali başını salladığında Sezen hanım geçen sefer yemek yediğimiz yemek salonuna yönlendirdi bizi.Masada yerlerimize yerleştiğimizde harika duran yemeklere baktım.
"Ali sevdiğin yemekleri söyledi ona göre hazırlattım masayı. Umarım beğenirsin kızım."Sezen hanıma bakarak kocaman gülümsedim.
"Her şey harika gözüküyor ama keşke zahmet etmeseydiniz.""Olur mu öyle şey ,ne zahmeti sen de bu evin kızısın artık. Ne zaman istersen ,ne zaman canın ev yemeği isterse Ali gelmese bile sen çık gel." Dedi büyük bir samimiyetle.
"Pabucum iyice dama atıldı."
Hepimiz Ali'nin söylediği şeye güldüğümüzde bakışlarım yüzünde hiçbir ifade olmadan beni izleyen Haluk beye takıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN
Teen FictionŞimdi yapmazsam bir daha asla yapamayacağımı biliyordum. İçime titrek bir nefes çektim ve belki de ömrüm boyunca boynuma zehirli bir sarmaşık gibi dolanacak o sözleri söyledim. "Ayrılmak istiyorum." İlk an gözlerinden garip bir ifade geçse bile heme...