[Rihanna-what now]
[Hozan dîno- çû]Keyifli okumalar.🌷
Arabaya nasıl binmiş eve nasıl gelmiştik anlamamıştım bile ,duyduğum sözlerden sonra arkama bile bakmadan Nazenin'in kolundan tuttuğum gibi arbaya binip eve doğru sürmüştümCamı son kez silip elimdeki toz bezini kovanın için attım.
"Merve ne zaman gelir sence?" Dedi Nazenin saçındaki bandanaydı düzelterek.
"Bilmem ki Ali konuşsunlar Doruk onu getirir dedi, zaten Merve de mesajda konuşalım Doruk beni yarın okula bırakır yazmış merak etme.""İnşallah aralarında ki sorunu hallederler."
"Bence konuşup çözerler meseleyi." Dedim yorgunca.
Eve geldiğimiz gibi temizliğe girişmiştik aslında ilk başlarda temizlik işinde pek iyi sayılmazdım ama Nazenin gibi bir temizlik manyağıyla yaşadığım için zamanla öğrenemeye başlamıştım."Bence bu kadar yeterli, kollarım koptu cam silmekten." Dedim ağlamaklı çıkarmaya çalıştığım sesimle.
"Saçmalama Bado, her yer pislik için de şu üst camı da sil ,bak su damlaları el sallıyor oradan.""Ama babam evi temizletmişti ki zaten." Dedim elimdeki bezi sıkıp tekrar camı silerken.
"O temizlik sayılmaz üstten tozunu almışlar sadece." Dedi elindeki toz beziyle karşısında düşmanı varmış gibi duvara eziyet ederek."Beni de böyle kandırdın zaten, üstten biraz sileriz dedin iç dış siliyoruz kaç saatir." Dedim oflayarak.
"Ya vallahi elimde değil görünce yapasım geliyor."
"Ee sen yap o zaman benim günahım ne.""Ama sen yapınca da içim rahat ediyor çok temiz yapıyorsun." Dedi yavru kedi bakışları atarak.
"Neyse neyse bitirelim hadi sonra da yemek yaparız."
"Aynen çabucak yapalım tertemiz olsun her yer."
Hevesli çıkan sesine karşı sadece başımı iki yana sallayıp gülmekle yetindim.Yaklaşık iki saat daha temizlik yaptıktan sonra pertimiz çıkmıştı ve yemek yapmaya bile halimiz kalmadığı için dışardan söylemiştik,yemekleri yedikten sonra Nazenin paketleri toplayıp kahve yapmıştı ,benim parmağımın ucunu bile hareket ettirmeye mecalim yoktu.
"Ah nazo bir daha seninle temizlik yaparsam eşekler tepsin beni ,belim kopmuş ve benden bağımsızmış gibi hissediyorum." Dedim sızlanarak.
"Amma söylendin ya, yarın gidiyorum zaten üzgün mü gitmemi istersin."
"Hani hafta sonu gidiyordun" Dedim belimin ağrısına aldırmadan yerimden dikleşerek.
"Aslında erken gitsem daha iyi olur, annemi çok özledim ona sürpriz yapmak istedim, devamsızlığım da çok yok zaten, ders notlarını da sizden alırım pek sorun olmaz.""Orasını dert etme sen ,senin yerine imza da atmaya çalışırız devamsızlık sorunu da olmaz." Dedim içinin rahatlaması için, bölüm birincisiydi ve derslerine çok önem veriyordu her ne kadar önemsemiyor gibi dursa da içinin kan ağladığını biliyordum derslere giremeyeceği için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN
Teen FictionŞimdi yapmazsam bir daha asla yapamayacağımı biliyordum. İçime titrek bir nefes çektim ve belki de ömrüm boyunca boynuma zehirli bir sarmaşık gibi dolanacak o sözleri söyledim. "Ayrılmak istiyorum." İlk an gözlerinden garip bir ifade geçse bile heme...