8.Bölüm:Başıma bela

4.5K 368 102
                                    

Multimedya:Ali haznedar

[Erica jennings - lovely day]
[Deniz tekin - ne güzel güldün]

Keyifli okumalar.🌷

Karşımdaki görüntüye bir kez daha şaşkınlıkla baktım, Doruk saçı başı dağılmış ve perişan bir şekilde Merve'ye bakıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karşımdaki görüntüye bir kez daha şaşkınlıkla baktım, Doruk saçı başı dağılmış ve perişan bir şekilde Merve'ye bakıyordu.

Yüzümü çevirip Merve'ye baktığımda ise boş gözlerle umursamazca Doruk'a baktığını fark ettim.

Sanki şimdiye kadar Doruk diye biri hiç olmamış gibi bakıyordu gözlerinin içine.
"Merve lütfen biraz konuşalım." Dedi Doruk yorgun bir sesle.
Tekrar Merve'ye baktığımda yüzünde çok güzel ama sahte olduğunu bildiğim bir gülümseme vardı.
"Şu an seninle takılabilecek zamanım yok, başka birini bul konuşmak için." Dedi ve eliyle etrafı gösterdi.

Doruk ellerini sertçe saçlarından geçirip.
"Konuşmamız lazım. Kendimi ifade edemedim her şeyi yanlış anladın."Dedi umutla Merve'nin gözlerine bakarak.

Merve biraz daha yanına yaklaşıp alay eder gibi konuşmaya başladı.
"Doğru ifade şeklin nasıl çok merak ettim.
Şey mi dersin mesela bir değil iki hafta takılalım, ama biliyor musun artık hiçbiri umrumda değil." Dedi ve arkasını dönüp gitti.

Bu umursamaz çıkışının şokundan çıktığımda, Doruk'un onun peşinden gitmek için hareketlendiğini fark ettim.
İki adımda önüne geçip gitmesini engelledim.
"Aranızda ne oldu bu bizi ilgilendirmez ama şu an peşinden gidip de her şeyi daha fazla berbat edip onu daha fazla üzme."

"Ama onunla konuşmalıyım beni çok yanlış anladı. "
Histerik bir kahkaha atıp.
"Yanlış anladı,yani sen yanlış kelimeler kullanmadın öyle mi?" Diye sordum alayla.
"Bak Merve bizim kardeşimiz anlıyor musun, ona nasıl yakıştırmalar da bulunduğunu biliyorum, biz böyle insanlar değiliz eğer ki öyle birini arıyorsan Merve'den uzak dur, zaten bundan sonra istesende ona yaklaşamazsın." Dedim ve Nazenin'in kolundan tutup okula doğru yürüdüm.

Son olarak arkadan Ali'nin
'Ne dedin lan kıza' diye bağıran sesini duymuştum. Doruk ise sadece sessiz kalmıştı...

 ***                                

Sınıfa geldiğimiz de ise Merve ve Alper'i konuşurken bulduk ,yanlarını gittiğimiz de.
"Kızlar bu gece Alperle dışarı çıkıyormuşuz benim niye haberin yok." Dedi Merve, tek kaşını kaldırarak.
Yaşanan olayın üstüne ilk konuşulan şeyin bu olması beni şaşırtsada bozuntuya vermeden,cevap verdim ben de.

"Aslında kesin verilmiş bir karar değildi ama sen de evet dersen gideriz."

"Olur gidelim." Diye onayladı ama gönülsüz olduğu belliydi.
"O zaman akşam 8'de sizi alırım. Yiğit de bizimle gelse sorun olur mu?" Diye sordu Alper.

SADECE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin