9.Bölüm:Düğümlenen bakışlar

4.5K 352 83
                                    

[Billie eilish- l love you]
[Sezen aksu- alaturka]

Keyifli okumalar .🌷

"Ya yemin ederim hatırlamıyorum, Nazo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ya yemin ederim hatırlamıyorum, Nazo." Dedim yalandan ağlamaklı çıkardığım sesimle.
"Sorun hatırlamaman değil zaten,sorun neden bu kadar içtiğin."Dedi ve eliyle Merve'yi gösterdi.
"Hadi şunu anlarım,ama sen neden bu kadar içtin." Dedi ağrı kesici ilacı tabağımın yanın bırakarak.

Sabah büyük bir baş ağrısıyla uyandığımda üzerimde geceliklerim vardı ve yaşanan şeyleri az çok hatırlıyordum, fakat gecenin nasıl bittiğini eve nasıl geldiğimizi, neden kavga çıktığını hatırlamıyordum.
"Bir de daha eve gelmeden ikiniz düşe kalka uyumaya başladınız ,zaten çıkış ayrı bir olay."
Merve hemen;
"Ne oldu ki çıkışta." Diye atladı.
Nazenin ona ters bir bakış atarak.
"Ali,Alperi bir güzel dövdü diyelim.
Arada Murat da bir güzel yumruk yedi."

"Ali neden dövdü ki yine Alper'i."
"Sen duvara yaslanıp kendinden geçince,Alper seni kucağına almak istedi. Ali de sen kimsin de onu kucağına alacaksın diye kafasını Alper'in yüzüne geçirdi.
Zaten sonra ortalık karıştı arada ben ve Murat dayak yedik resmen." Dedi sitem ederek.

Ben hala duyduklarımın şokundaydım.
Ali neden Alper'in beni kucağına almasına böyle bir tepki vermişti ki.
"İşte sonra Ali seni aldı taksiye bindi, Ali de Doruk'ta baya içmişlerdi. Allah'tan Murat içmemişti de olay karakola kadar uzamadı."

"Yani ayrı ayrı mı geldik biz." Diye sordum öyle olmamasını umarak.
"Evet ben ve Merve Murat'ın arabasıyla geldik. Ali de içtiği için seninle birlikte taksiye bindi."
Sonra çekinerek bakışlarını Merve'ye  yöneltti.
"Dorukta bizimle geldi. "
Merve'ye baktığımda bakışlarını önündeki tabağa çevirmişti.
"Benim anlamadığım şey bunlar bizim orada olduğumuz nasıl öğrendiler."

"Telefonunu al da paylaştığın şeylere bak ,zaten Doruk'ta onları görüp kıskanmıştır büyük ihtimalle." Dedi bilmiş bir edayla.
Hemen koşup salondaki masanın üzerinde duran telefonumu aldım.

Tek kelime ile ,rezillik!
Bunları ben mi paylaşmıştım. Daha doğrusu bunları ben mi yapmıştım.
Yerimizi nasıl buldukları da belli oldu,arkada kos kocaman nego bar yazıyordu. Hemen videoları silip tekrar kızların yanına döndüm.
"Ne paylaşmışsın, çok mu kötü." Dedi Merve duyacaklarından korkarcasına.
Başımı aşağı yukarı salladım.

"İlkokulda şiir yarışması vardı ve ben şiiri okurken,heyecandan müdürün üstüne kusmuştum sonra bir hafta utancımdan okula gelememiştim. Hatırlıyor musun o olayı "
Evet der gibi başını salladığında devam ettim.
"İşte o bunun yanında deve de kulak kalır."

"Ben Yiğit'in yüzüne nasıl bakarım peki,kesin artık yanında çalışmamı da istemez."Dedim dudak bükerek.
"Hayır bence, öyle birine benzemiyordu hem senin ne suçun varki bütün suç bende en yakın zamanda özür dilemeliyim ondan." Dedi Merve.

SADECE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin