14.Bölüm: Yeis

3.4K 256 188
                                    

Multimedya:Bade Turanlı

[Avicii-waiting for love]
[Sezen aksu-Pardon]

Keyifli okumalar.🌷

Seviyorum demişti değil mi o? karşı iki cinsin birbirini sevmesi gibi seviyorum demişti?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seviyorum demişti değil mi o? karşı iki cinsin birbirini sevmesi gibi seviyorum demişti?

"Yani arkadaşım gibi seviyorum sonuçta arkadaşız ve sen çok iyisin ve ben de seni seviyorum." Dedi hızlıca.

Önüme dönüp direksiyonu daha çok sıkmaya başladım.
Sanki seviyorum dese hemen üstüne atlayacakmışım gibi açıklama yapıyordu.
"Açıklama yapmana gerek yok yanlış anlamadım ,kardeşinle de tanışabileceğimi sanmıyorum konuyu kapatalım lütfen." Dedim önüme bakarak.

Cümleyi değiştirmesi beni neden bu kadar üzmüştü bilmiyorum ama düşüncelerimi bozmasına bağlamak istiyordum.

"Yani tam olarak arkadaş da değiliz ,o da yanlış oldu." Dedi sıkıntıyla.

"Yanlış olan bir şey yok ilk başta dediğin gibi arkadaşız.
Konuyu kapatalım lütfen." Dedim taviz vermeden.

Sessiz bir şekilde eve varmıştık söylediklerimden sonra ne o konuşmuştu ne de ben.
Evinin önünde arabayı durdurduğum da görüşürüz demiş sonra cevap bile beklemeden çantamı almış ve arabadan inmiştim zaten.

Eve girdiğimde her ne kadar bu sinirler onun yatağın da yatmak istemesem bile yatağına uzanmıştım ,saat erken bile olsa odaya çekilip sessizce oturmak istemiştim.

Telefonumun sesiyle uzandığım yerden doğrulup koltuğun üzerine bıraktığım telefonumu aldım.

Ekrana baktığımda Yiğit'in aradığını gördüm.

İşe geri dönme kararı almıştım ama Yiğit'i aramaya bir türlü fırsat bulamamıştım.
Şimdi ise onun araması beni utandırmıştı.
"Efendim Yiğit."
"Nasılsın Bade ,dün de gelmeni bekledim ama gelmedin ,İşi bırakma fikrini değiştirdin mi diye merak ettim."

"Öncelikle iyiyim evimle ilgili bir sorun var taşınmam gerekiyor o yüzden işe gelmedim. Yoksa fikrim değişmişti çalışmaya devam etmek istiyorum." Sesim yankı yapıp bana geri dönüyor gibiydi, sanırım telefon hoparlördeydi.

"Sevindim böyle bir karar aldığın için,evinizle ilgili problem önemli mi? yapabileceğim bir şey var mı?"
"Yok şu an bir arkadaşım da kalıyoruz zaten ,yarın yeni bir ev bakmaya başlarız yapabileceğin bir şey yok teşekkür ederim."
Dedim teklifini geri çevirerek. Böyle bir zamanda Ali ve Dorukla karşılaşması hiç iyi bir fikir olmazdı.

"Yarın gelme o zaman haftaya cuma tekrar gelirsin,yapabileceğim bir şey olursa da hiç çekinme ara lütfen."

"Peki çok teşekkür ederim geldiğim de bu izni telefi edeceğim."

SADECE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin