3.Bölüm:Gerçek Tanışma

7.3K 461 245
                                    

Multimedya:bade turanlı

[Christina aguilera - hurt]
[Toygar ışıklı - korkuyorum]

Merhaba bol çekişmeli bir bölüm ile karşınızdayım yazarken ben bile yükseldim njaksjsnsbs

Keyifli okumalar.🌷

Bana diktiği bakışlarını umursamamaya çalışarak, kızları arkamda bıraktım ve ondan tarafa hiç bakmadan yanından geçtim,tam derin bir nefes alıp kurtuldum derken ,kolumu tutup yüz yüze gelmemizi sağladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bana diktiği bakışlarını umursamamaya çalışarak, kızları arkamda bıraktım ve ondan tarafa hiç bakmadan yanından geçtim,tam derin bir nefes alıp kurtuldum derken ,kolumu tutup yüz yüze gelmemizi sağladı.

Hayvan herif kolumu öyle bir tutuyordu ki yüzümü buruşturup geri çekilmeye çalıştım.
Mavi gözleri alev alev bakıyordu.

"Ne o korkuyor musun yoksa? Dün baya cesurdun ama."
Alaylı ama sert konuşması ile sabrım taşmaya başlamıştı, hem etraftaki insanların varlığı hem de Ali denen zorbanın bu egolu tavırları sinirimi bozmuştu.

Kolumu sertçe çekip iki adım geriledim. Ve kollarımı iki yana açtım. Bu hareketimle ağır ağır vücudumu süzdü. Sapık herif!

"Bak bugün de dün olduğu gibi cesurum ,senden korkmuyorum. Korksam bile ne yaparsın ki, beni de mi döversin?"

Sesimi biraz daha yükseltip bağırdım.
"Senden korkmuyorum, şimdi çekil önümden."
Omuzlarından ittirip yoluma devam ettim. Böyle basit hareketler ile beni korkutacağını sanıyordu herhalde, ama suç onda değildi ki onu böyle yücelten çevresinde ki yarım akıllılarda.

Söylene söylene sınıfa girdiğim de Merve ve Nazenin de peşimden gelmiştiler. Fısıldaşmalardan anladığım kadarıyla ben gelmeden kavga haberi gelmişti. Her birine ters bir bakış atıp yerime doğru yürüdüm.

Bazen insanları anlamak gerçekten zordu, saçma sapan bir meseleyi öyle bir büyütüler ki sanki kan davamız varmış gibi daha fazla tartışmamıza sebep oldular.

Omuzuma dokunan el ile irkilip arkamı döndüm, Alper asık suratı ile bana bakıyordu, elini omuzumdan çekmeden
"İyi misin?"Diye mırıldandı. Sadece başımı sallamakla yetindim ama Alper konuşmaya devam etti.

"Bade bir şeyler duydum, şu Ali denen çocuk ile tartışmışsın bir sorun yok Değil mi?"

"Hayır nerden uyduruyorlar bunları sadece konuştuk o kadar. "Diye serçe cevap verdim ve düşen suratı ile omuzumdaki elini çekti. Öyle kırgın baktı ki böyle cevap verdiğime pişman oldum.

Hemen toparlamak istercesine bu sefer omzuna ben dokunup bana bakmasını sağladım.

"Kusura bakma lütfen Alper ,sinirim sana değil sadece... İnsanların konuyu bu kadar abartmasından sıkıldım ve sana patladım galiba,üzgünüm." Deyip mahçupça gülümsedim. O da sıcak bir şekilde gülümsedi.

"Anladım sorun yok."

"İş meselesini ne yaptın, bulamadıysan yardım teklifim hala geçerli."
"Hayır daha bulamadım,ama birkaç güne bulurum teklifin için teşekkürler."

SADECE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin