Gençler uzun bir süredir tepki gelmiyordu. Ki gelmezdi de bir okuyucum benden isteyince tepki yazmayı düşündüm. Tepkiden sonra 'Mafya kocam jjk' nin yeni bölümü yayınlanacaktır. Sonra zaten Hoseok ' umuzun yeni bölümü gelecektir. Sizden ricam düşüncelerinizi açık bir şekilde dile getirmeniz. Ve o en altta bulunan yıldıza dokunmanız. Şimdiden herkese teşekkür ederim.
İyi Okumalar 💚🧡
"" Tepki ""
Biasınız ile evlisiniz. Bir oğlunuzu/kızınız (isteğinize bağlı.) vardır. İkinizde meslek sahibisinizdir. Çocuğunuz olduktan sonra sen kısa bir süreliğine işine ara verdin. (istediğiniz meslek? Buraya yazın.)
Biasınız da yine aynı şekilde Bts gurup üyesidir. Yeni bir şarkı için çok yoğun çalışıyordur. Sen de bu durumdan şikayetcisindir. Belli etmemeye calışıyorsun. Her akşam yorgun şekilde gelen eşiniz, bu gece de yorgun gelmiştir. Kapıyı actığınızda karşında yorgun eşinizi görmeyi bekliyordunuz zaten. Anlınıza öpücük kondurup.
"Banyo yapıcağım bitanem. Oğlum/Kızım nasıl?""İyi. Uykusu var. Uyutup geliyorum." dediniz. Soğuk bir tonla.
Eşiniz hiç bir şey demeden odaya çıkmıştır. Sizde bebeğinizi uyutmak için onu odasına götürüyorsunuz.
Bebeğiniz uyuduktan sonra odanıza gittiniz. Eşiniz de yeni banyodan cıkmıştır. Onu yarı cıplak beklemiyordunuz. Kısa bir süre ona baktıktan sonra dolaba yönelip pijamalarınızı aldınız. Ona kırgın olduğunuz için banyoda giyinmek üzere yanından gecip giderken kolunuzdan tutup :Jungkook: Adın Beni de emzirsene. Dedi. (Tövbe Tövbe. Çarpılacağım.)
SEN: Jungkook çıldırdın mı sen? Kendinde misin?
Jungkook: Evet, kendimdeyim. Zaten her gece gördüğüm şey. Senin için zor olmamalı.
SEN: ..... (Gerisi sizde sayın okuyucularım. Ne düşündüğünüzü yazın.)
Hoseok: Adın beni de çocuğumuz gibi emzirsene. (Her yazarken kan yanaklarıma toplanıyor. Tanrııım.)
SEN: Hope delirdin sanırım. Sen cocuk musun?
Hoseok: Evet, delirdim adın. Sen delirttin beni kadın. Bu gece şimdi istiyorum.
Sen: ..... (gerisi sizde.)
Jimin: Adın beni de emzirmeni istiyorum.
SEN: (kahkaha atarsınız.) Jimin manyak mısın? Ne emzirmesi. Fazla çalışmak sana zarar.
Jimin: Zarar değil adın. O gülüşünde senin de istediğini anladım. Hadi gel ya. Cok istiyorum. (Bir carparım aklın şaşar Jimin. Nerden cıkardın. Skslsl)
SEN: gerisi sizde...
Min Yoongi : Adın, beni de emzir. Bende tadını almak istiyorum.
SEN: Yoongi sus. Sömürdünüz beni.
Min Yoongi: Adın hadi diyorum. Dedi sert bakarak.
SEN: Gerisi sizde...
Namjoon: Adın, çok yorgunum. Biraz emzirsen beni belki kendime gelirim.
SEN: Namjoon uyusan yorgunluğun gider. Yorma beni.
Namjoon : Adın uğraştırma beni. Hadi yatağa.
SEN: Gerisi sizde...
Jin: Adın, açım. Doyur beni.
SEN: Jin ordan bakılınca mutfak gibi bir şey mi yazıyor anlımda?
Jin: Evet, mesela emzirsen tam bir mutfak gibi olursun.
SEN: Ne diyorsun Allah aşkına Jin?
Jin: Duydun adın. Emzirmeni istiyorum. Zorluk çıkarma.
SEN: Gerisi sizde....
Tae: Adın, giyinme. Gel ve emzir beni. (Tövbe tövbe 😂😂😂😂.)
SEN: İyi misin Tae? Ateşin mi var?
Yanına gidip Anlına dokunursunuz.
Tabi Tae hiç durur mu? Elinizi alır öpmeye başlar.Tae: Evet, ateşim var. Sana yanıyorum kadın. Beni emzirme istiyorum.
SEN: Gerisi sizde...
Yaa yazarken ne cok zorlandım. Bu neydi. Sayın okuyucum sana sesleniyorum. Bu fikri verdin ama ben ne zorluklarla yazdım. Umarım tepkiyi beğenmişsindir. Umarım hepiniz beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı beklerim. Ayrıca "gerisi sizde" yazdığım yerlere siz ne düşünüyorsanız onu yazın. Yorumları okuyacağım.
SİZİ SEVİYORUM ❤️💙💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)
FanfictionBölümlerin gec gelme ihtimali var. 🌼