@YeniYITV kişisine ithafen
İyi okumalar....
Kimden
İdol prensim: Aşkım bu akşam gec gelebilirim beni bekleme.Kime
İdol prensim: neden ne oldu??Kimden
İdol prensim:üyelerle biraz vakit gereceğiz.Kime
İdol prensim: tmm.Şuanda saat gecenin 20:45'i ve tae üyelerle vakit gecirmek istiyor. İstemiyor zaten şuanda onlarla vakit geciriyor. Anlamıyorum onu zaten pek fazla vakit geciremiyoruz. İki yıllık evli olmamıza rağmen tae ile pek fazla yakınlaşmamız dahi olmamış. Onun için hep şirket ve üyeler önde gelir. Ben mi ben onun gözünde bir hic gibiyim. Kendimce böyle kuruntular yapmayı bırakıp odamıza doğru yol aldım.
Odaya vardığımda kendimi direk yatağa attım. Yorgunluğumun verdiği uyku ile hemen uyudum.
Sabah uyandığımda yanımda uyuyan bir adet Tae gördüm. Ona cok fazla kırılmıştım.onun için ne varsa ne yoksa hep üyeler olsun. Neden ya neden bana azıcık vakit ayırmıyor yoksa hayatında başka kadın mı var?
Onun yüzünü öylece izliyordum. Ona bakınca sinirim kat ve kat artıyor. Fazlasıyla da içki kokuyor. Tae cok değişmiş.
Ona fazla bakmadan yataktan doğrulup banyoya girdim. Rutin işlerimi halledip aşağıya kahvaltı hazırlamaya indim.
Kahvaltıyı hazırladıktan sonra odaya cıkıp. Taeye kahvaltıya inmesi icin cağıracaktım. Odaya girdiğimde tae yeni banyodan cıkmıştı ve yarıcıplaktı. Ona sadece öylece bakıyordum hicbir şey diyemiyordum. Saclarından akan damlalar göğsünden süzülerek aşağıya doğru kendini serbest bırakıyordu. O ise bir hışımla yanıma gelerek beni belimden kavrayıp vucutlarımızın bir olmasına sebep oldu. Ben hicbir şey diyemiyordum.
Zaten o beni benden alan insanı kendine mest eden kokusuyla beni ayrı bir alemlere götürüyor.
Tae ilk başlarda gözlerime baktı sonra da gözleri yavaş yavaş dudaklarıma kaydığında onun beni umursamayıp üyelerle takılması tekrardan aklıma gelince kendimi hemen geri cekmek için onu var gücümle göğsünden iteledim. Ama olmuyordu hic hareket etmiyordu.
Tae yavaş yavaş dudağıma doğru eğilmeye başlayınca nedense gözlerimden anlamsız bir şekilde bir gözyaşı firar etti. Tae yapma istemiyorum dedim.
Taenin belimde olan elleri gevşeyince kendim iki adım geri atmaya başladım.
Tae sadece bakıyordu sonra ne oldu neden istemiyorsun? Dedi
Tae sen git üyelerle takıl neyim ki ben senin için sadece canın isteyince ilişkiye girebilecek sıradan biri gibiyim.
Karın mıyım yoksa sex arkadaşın mıyım o bile belli değil?
Adın sözlerine dikkat etsen. Bana böyle şeyler söyleme. Sinirlerimi bozuyorsun. Dedi.
Senin sinirlerinin bozulmadığı bir gün söyle gelirim tae.
Adın sınırlarını aşıyorsun. SUS. Dedi.
Şimdilik susuyorum tae zaten hep susan suclu olan benim. Dedim gözlerine bakarak.
Taenin sinirlendiği yüzünün kasıldığını belirginleşen damarlarından belli oluyor. Gözlerine baktığımda ateş fışkırıyordu resmen. Bileğimden tutup,
Adın sen şu lanet olasıca ceneni kapatacak mısın yoksa ben mi kapatayım? Dedi gözlerini bana dikerek.
Şuanda gercekten korkmaya başaldım. Bileğimi fazla sıktığının farkına varmadığı aşikârdı. Sadece öylece gözlerime bakıyordu. Ne düşünüyor bu....
Canımın fazlasıyla acıdğını hissedince gözlerimden gözyaşları teker teker akmaya başladı.
Canım acıyor. Dediğimde hicbir tepki vermiyordu.
Tae canım acıyor bırak bileğimi canımı acıtıyorsun.
Taenin eline dokunarak tekrar söyledim. Kessin moraracaktı. Taenin elleri yavaş yavaş gevşediğinde bileğimi hemen cekip ovuşturmaya başladım. Ve gözyaşlarım hala akmaya devam ediyordu.
Taenin birden iki yanağımı iki elinin avucu içine alarak
Özür dilerim. Sen haklısın sana fazla vakit ayırmadım beğim cok özür dilerim affet beni.
Bu dediği beni şok etmişken. Bu seferde bana sarıldı.
Özür dilerim adın. Affet beni dedi.
Onu gercekten cok özlemiştim. Ve kıyamadım hemen dudağına doğru yükselip öpmeye başladım. Tae benden uzun için parmak uclarıyla öptüm.
Tae birden beni kucağına alarak yatağa doğru bıraktı. Ve üstüme eğilip beni tekrardan öpmeye başladı. Uzun öpüşmenin ardından bana baktı ve....
Seni cok özledim. Dedi.
Ben de seni özledim. Dedim.
Sonra yavaş yavaş t-shirt'ümün uclarından kıvırarak üstümden cıkardı. Südyenimin kaplamadığı acıkta kalan göğsüme ufak ama ıslak öpücükler bırakmaya başladı. Tekrardan gözlerime baktı sonra dudağımı öptü. Oradanda boynumu ardından tekrardan göğüslerimi hayvanice öpmeye başladı. Elleri yavaşca shortumun düğmelerine gitti. Shortumu cıkardıktan sonra ellerini kalcamda gezdirmeye başladı. Kalbim yerinden fırlayacaktı. Taenin üstünde sadece belinde bağlı bir havlu vardı. Elimi havluya doğru ilerlettim. Havluyu yavaş yavaş acıp üstünden attım. Tae de o sırada iç çamaşırlarımı cıkartmıştı. Göğüslerime elleyip dudaklarıma yöneldi. Dudaklarımı sömürürcesine öpüyordu. Elleri hala göğsümde ve okşuyordu. Yavaş yavaş göğsümü öptü sonrada karnımı sonrada kiloteresimi öptü ve ısırdı. Isırmasıyla ağzımdan küçük bir inleme kacınca gülümsede. Odayı sadece ikimizin inleyişleri ve nefes alış verişlerimiz donatmıştı. En sonda tae bacaklarımı beline koyarak o müthiş zevki yaşatmaya başladı. İçime girince kendimi cok farklı hissetmeme neden oluyordu. İçimde kelbekler ucuyormuş gibi. İlkinde canım bayağı yanmıştı ama bu sefer pek acımadı. Yavaş yavaş gelgitleri beni cıldırtırken.
Nefes alışverişimin içinde Ta-tae hız-lan diyebildim.
Tae bu istekten sonra daha hızlı olmaya başladı. Zevk noktamı bulduğunda oraya 15-20 defa gelgit yaparak içime boşalmıştı. Bende boşaldıktan sonra bedenini yanıma atarak...
Seni seviyorum bebeğim dedi ve anlımı öptü.
Ben de seni seviyorum. Dedim.
Sonra hadi kalk duş alalım sonra da kahvaltı yapalım dedi. Ben de tamam dedikten sonra ikimizde banyo yaptıktan sonra kahvaltı için dışarı cıktık.
Mutlu Son...
Canım umarım beğenmişsinizdir. Arkadaşlar umarum sizde beğenmişsinizdir. İş yoğunluğundan ve sınava calışmaktan yazamıyorum. Kb😍♥❤😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)
FanfictionBölümlerin gec gelme ihtimali var. 🌼