Jung Hoseok İle kavga (zoraki) 17*

705 18 12
                                    


İYİ OKUMALAR CANLAR 🖤

Bu muydu benim hayatım? Ben küçükken daha mutluydum. Büyüdükce acılarım arttı. Ben küçükken oyuncak için ağlarken şimdi daha büyük acılarıma ağlıyorum. Ben hic büyümemişim.

Hoseok'tan  devam

"Adın, adın. Nolur ses ver? Ne oluyor orda?"

Tanrım nolur ona bir şey olmasın. Onun canını yakmak için her şeyi yapan ben neden şimdi onun canı yanmasın diye dua ediyorum. Ben lanet bir adamım ben şerefsiz, adi biriyim.

"Adın sakin ol nerdesin?"

"Sana ne. Çık hayatımdan. Yeter..."

Aniden gelen fren sesiyle adının sesinin kesilmesiyle neyse uğradığımı şaşırdım. Ne oluyor orda, araba mı kullanıyordu?

"Adın. Adın? Ses ver. Ne oldu bitanem. Nolur bunu bana yapma. Neredesin Adıın. Adııııın" cevap gelmeyince daha bir korkan ben hicbir şey yapamaz oldum.

Adın beni bırakma nolur? Benim sana ihtiyacım var.

Tekrar tekrar aramaya calıştım ne alan vardı ne de bir haber vardı.

Senden devam;

Başımda oluşan uğultudan rahatsızlıkla gözlerimi yarı acık bir şekilde etrafı izliyordum. Ne oluyordu. Başım cok ağrıyor. Bacaklarımı hissedemiyorum. Neler oluyor?

"Hanımefendi beni duyuyor musunuz?"  karşımda bana seslenen kadının ne dediğini anlıyorum ama konuşmakta güclük cekiyordum.

"Hanımefendi sakin olun, ambulansı cağırdık birazdan burda olur."

"Bu ünlü Bts grubundan Bay Hoseok'un eski eşi. Onu tanıyorum."

"İnanılır gibi değil."

Bu ve buna benzer cümlelerden sonra gözlerimin kapanmasıyla derin bir uykuya dalmak için heveslenen bedenimi serbest bıraktım. 

Hoseok'tan ;

Anında yerimden kalkıp İstanbul'u turladım. İllaki bir yerde haber vardır. Bulmam lazım onu. Aradan yarım saat gectikten sonra telefonuma gelen aramayla düşüncelerimden sıyrıldım.

"Hoseok. Adın, adın trafik kazası yapmış."
O anda duyduklarım karşısında frene basmam bir oldu.

"N-Ne dedin sen?"

"Hoseok, sakin ol kardeşim. Kore haberlerinde, Türkiye haberlerinde eski eşinin haberleri var. Sen konuşuluyorsun." Bu ne saçmalık. Hemen bunu haber mi yapmışlar?

" Jimin, ya ona bir şey olursa. Jimin ona bir şey olmasın."

"Hoseok sakin ol. Nerdesin sen. İyi değilsin sen. Biz Türkiye 'ye geliyoruz. Sakin ol."  Jimin siz gelmeyin. Bir de bunun için programınızı iptal etmeyin.

"O nasıl söz Hoseok? Her ne kadar siz ayrılsanızda adın hala benim yengem. Sonucta aranızda bir boşanma yaşanmamış. Hala nikahlı eşin. Bu yüzden oraya geliyoruz."
Evet, hala adınla evliyiz. Hayatıma yeni birini aldım sırf adının canı yansın, hayatı zehir olsun... Ama ben böyle olacağını düşünmemiştim.

Bana bıraktığı mektupta her şeyi anlatmış ama ben inanmıyorum. O masum yüzlü ama içi öyle değil. O bana öyle gelmiyor. Nedense o fotoğraflardan sonra ben inanmıyorum ona.

Ya şimdi neden benim canım yanıyor, benim istediğim de bu değil mi? Üzülsün ağlasın. Yalvarsın...

Ya şimdi ne değişti. Ben o yaşarken ölsün isterken şimdi de hayatımdan komple cıkıyor.
Onu hala sevdiğimi ona söylemem ama sırf onu bir kez daha göreyim diye Türkiye'ye geldim. Canını yaktım.

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin