*Bay Jeon Jungkook2*

3.4K 63 16
                                    

Arkadaşalar okumadan gecmeyin cok önemli. Bir arkadaşımızın ısrarı üzerine bir Suga bölümleri yayınlayacağım. Bu yüzden 4 kişilik kız arkadaşa ihtiyacım var bu hikayede yer almak isteyenler msj atsın. Önemli bekliyorum.♥

Hicbir şey hissetmiyorum. Ölümün kıyısında gibiyim. Durun bir sıcaklık hissediyorum. Bu koku sevgili bisımın kokusu gerci artık o benim biasım değil. O beni burada ölüme terk etti.

Yine kendimden gecip zifiri karanlığa teslim ettim kendimi.

"""'"''''''""""""

Anne anne dikkat et baba yapma nolursun yapma baba yalvarırım kıyma anneme vurma anneme. Anne anne kalk kalk anne anne anne yalvarırım kalk. Cok korkuyorum anne bak yağmur yağıyor bak şimşekler cakıyor anne anne korkuyorum canım yanıyor anne uyan uyan anne anneeee.

Ne oldu bana nerdeyim ben.Allahım sana yalvarırım bana yardım et. Ah rüyaymış. Rüya ne kelime kabus kabus. Anne seni cok özledim.

Birden kapıda Jungkookun belirmesiyle gözümden akan yaşları sildim.

Hey sen iyiyi misin? Ne oldu neden ağlıyorsun? Dedi sesinden anlaşılacağı gibi tedirginlik vardı ses tonunda.

Kafam eğik bir şekilde ellerimle gözyaşlarımı silip tekrar ona baktığımda hala aynı tedirginlik ve korku vardı yüz ifadesinde.

İyiyim. Sadece iyiyim demekle yetinmiştim.

Yanıma yaklaştı ve özür dilerim böyle olacağını düşünemedim. Dedi masum masum bakıp.

Sorun değil. Ben artık evime gitmek istiyorum. Dedim.

Tamam birazdan taburcu olursun. Gideriz evine. Dedi o koyu gözleriyle sanki beni içine hapsetmek istermişcesine.

Aradan kac saat gecti bilmiyorum ama benim canım cok sıkılıyordu ne zaman cıkacağım buradan ya.

Hemen yataktan doğrulup ayaklarımı yataktan sarkıp kapıya doğru yol almak için ayaklarımı yere bastım.

Kapıyı acarken karşımda Jungkooku göreceğimi sanmamıştım.

Hey dur nereye. Sen hastasın. Dinlenmen lazım. Dedi

Yavaşca geri yatağıma gitmek için adım atmaya calıştım ama keşke calışmaz olaydım. Allahım bu nasıl bir ağrı da başıma girdi.

Başımın dönmesi ile ayaklarımı hissetemedim. Ve kendimi serbest bırakmama neden oldu. Jungkookun bana doğru gelmesiyle onun kucağına düşmem bir oldu.

Su su uyan iyi misin kendine gel hadi.dedi sesindeki endişe ile.

İyiyim teşekkür ederim. Başım biraz döndü de.dedim gözlerine bakarak.

Hadi sen dinlen ben taburcu işlemlerini halledeyim. Dedi bana bakıp gülümseyerek.

Allahım bir insan bu kadar mı güzel ve etkileyici gülebilir.

Neyse ne banane deyip arkama yaslandım.

10 dakikanın ardında iceriye jungkook girdi.

Hadi merveciğim hazırsan cıkalım. Dedi bay jeon.

Ne bir dakika o bana MERVECİĞİM mİ dedi? Allahım bu bir rüya olmalı. Bu adam adımın hepsini biliyor ve bana Merveciğim dedi.

Neyse artık ne derse desin o beni cok kırdı gözüm yeni acılıyor.

""""""

Hastaneden cıkmamın ardından iki.hafta gecmiş ve bay Jeon Jungkookla cok yakın arkadaş olduk. Ha bu arada Jungkookta sevgilisinden ayrılmış.

Bu akşamda şirkette parti var. Ve şuansa ben hazırlanmış bir şekilde taxinin gelemsini bekliyorum.

Hah geldi. Adresi de verdiktenn sonra istediğim yere vardım.

İceri girer girmez Jungkook yanıma geldi ve...

Cok güzel olmuşsun. Dedi gözlerindeki ışıkla.

Sen de cok yakışıklı olmuşsun dedim narin bir gülümseme sergileyerek.

Gecelim mi? Dedi

Gecelim dedim.

Şimdi partinin ortalarındayız. Ve şuanda Jungkook ile dans ediyoruz.

Sana bir şey itiraf etmem lazım. Dedi.

Buyur tabi. Dedim.

Biraz sesiz bir yere gidelim mi? Dedi.

Tamam. Dedim.

Şarkının ve kimsenin olmadığı bir koridora girdik.

Su bu nasıl söylenir bilmiyorum ama ben yani ben senden hoşlanıyorum. Sevgilim olur musun? Dedi utana utana.

Jungkook ben ne diyeceğimi bilemiyorum. Yani bende senden hoşlanıyorum. Evet olurum. Dedim büyük bir mutlulukla.

Su beni ne kadar mutlu ettiğini bilemezzsin. Dedi

Seninle her yola varım dedi.

Bende canım ben de. Dedim.

El ele tutuşarak partiye geri gittik.

Ve ömrümzün sonuna kadar mutlu mesut yaşadık.

@Bts_Gkore cnm inşallah beğenirsin.  Biraz erken bitirdim  ve aceleye aldım. Aslında devamı vardı sıklamayasın diye erken bitireyim dedim.

Pek mükemmel oldu denilmez ama seni bekletmek istemedim.❤❤♥♥❤

Arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir. Güzel olmadığını ben de biliyorum. Kb.

Biraz zmn gectikten sonra yb gelicek kendinize iyi bakın başka bir bölümde görüşmek üzere.♥♥♥❤❤❤❤

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin