+ Jung Hoseok ile kavga (zoraki ) 6+

1.1K 38 0
                                    


Israrlar üzerine yb erken geldi. Bu seferlik böyle olucak. Bir daha kesinlikle olmayacak.

Bazen; hayat yorar insanı, şarkılar yorar, affetmek yorar, hoş görmek yorar, boşvermek bile yorar ve insan susar...
Herkese her şeye rağmen elinden gelen tek şeyi yapar. Bağıra bağıra susar.

Bu hayat böyle ya oynar kazanırsın. Ya kaybeder susarsın.

Yoruluyorum artık, hepsi bu. Uykuyla  dinlenemeyecek kadar yorgunum artık.

"Burada ne işin var? Yine o adam için mi geldin?"

"Se-sen nerden biliyorsun buraya geldiğimi?"

"Bırak bu işleri Adın. Ben senin attığın her adımdan haberdarım."  dedi Taemin.

Yıllar önce buraya ilk geldiğimde en büyük desteçim olmuştu. Ve ayreten Hoseok'un yakın arkadaşı.

"Ben ne diyeceğimi bilmiyorum."

"Hadi gel. Bana gidelim. Biraz konuşalım. Hadi gel."

"Bunu yapamam. Ben bu hayattan sıkıldım. Antilerden, hayranlardan bıktım. Hoseok'u benim terk ettiğimi ve onun parası için evlendiğimi düşünmelerinden bıktım. Ben. (hıçkırık) Ben dayanamıyorum. Elimden her şey alındı. Hayatım, gençliğim, yaşama umudum elimden alındı. Ben artık bir hiçim. Lütfen git burdan.

Gözyaşlarım benden izinsiz akıyor. Durduramıyorum. İçimdeki birikmişlikler akıyor.

"Evet her şekilde haklısın. Ama bak yalnız değilsin. Ben varım. Doğacak çocuğun var. Yalnız değilsin."

Karnıma dokundum. Onu hissetmek için. Artık benim bir parçam olduğunu hissettim. Ben bu hayatta onun için yaşamalıyım.

" Hadi ver elini. Buradan gidelim. Benim evime gidelim. Ben sana da ona da bakarım. Hem bak ona amca olurum. Onu parka, lunaparka götürürüm. Ona hem babama hem amca olurum. Gel gidelim."

Elimi Taemin'e uzatıp parmaklıklardan indim.

" Hadi amcası gidelim de bebeğimin doğması için gün sayalım. "

Birlikte Taemin'in evine gittik.

Aynadaki hissiz ruhum ilk başlarda beni korkutuyordu. Şimdi ona alıştım.  Ama beni delirten düşüncelere alışamadım. Galiba hep hasta kalacağım.

***Hamileliğin 5. Haftası.***

" Taemin hadi hızlan. Sen merak etmiyor musun cinsiyetini? "

" Geldim Adın. Geldim."

"Evet hadi gidelim."

Yaşadığım olayın üzerinden uzun zaman geçti. Ben çocuğum için bu yola girdim. Şimdi ise her ne kadar geçmişin izleri bedenimde, ruhumda geziniyor olsada dayanma güçünü bana veren Allaha şükrediyorum. İşte şimdi benim çocuğumun koca yürekli bir amcası var. Onu seveceğine ve onu koruyacağına emin, gönlüm rahattır. Amcasıyla birlikte onun cinsiyetini öğrenmeye gidiyorduk. Burada doğumdan önce cinsiyetin öğrenilmesine izin verilmese de Taemin'in doktor arkadaşının sayesinde gizlice öğreneceğiz.
Hastaneye vardığımızda Taemin kapımı açarak içeriye doğru yürümeme yardım etti.

"Sakin ol tamam mı? Amcasının güzeli tıpkı senin gibi güçlü ve güzel olucak."

"Hayır bence amcasının yakışıklısı tıpkı senin gibi merhametli, güçlü ve yakışıklı olucak. Belki biraz senin yüzünden yüzü kıza benzeyebilir ama olsun biz idare edeceğiz." dedim kahkaha atarak.

"Hımm demek öyle ha? Tamam biz eve gidelim sana göstereceğim o zaman yüzümün kıza benzediğini, benzemediğini."

"Tamam tamam. Üzülme şaka yaptım. Hadi doktoru bekletmeyelim. Gidelim."

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin