Keşke kafamı kaldırmaz olaydım. Şu anda karşımda bir adet Kim Taehyung.
-Hwaa......
-.....
Benden ses cıkmadı. Biz birbirimize öyle bakarken Gamzemde bizi izliyordu o da galiba şokun etkisindeydim.
Tae bu bu sen misin? Dedi Gamze.Tae gözlerini gözlerimden kacırıp Gamzeye baktı? Ben de ikisinin bakışmalarından istifade oradan uzaklaştım.
Bahceden cıkacağım anda kokumda sıkıca kavranmış bir el hissettim. Arkama bakmadan kolumu eleerinden cekmeye calıştığımda o yoğun kokusu burnuma ulaştı. Kolumu kimin tuttuğununyeni idrak etmiştim.
Ya ne istiyorsun benden? Bana o kadar acı cektirdiğin yetmezmiş gibi şimdi de tekrar o acımın yeşermesini mi istiyorsun. Seni zar zor unutmuşken şimdi tekrar o duygularımın filizleşmesini istemiyorum. Bırak peşimi! Desim ağlamaklı cıkan sea tonumla.
Hwa bak dinle beni! O gece gördüklerin hepsi bana oynanan bir oyundu. Bak inanmassan kızlara sor. Hadi gel bak her şeyi öğrenip bana hak vereceksin. Beni yine bırakıp gitme. Sensiz gecem gündüz olmuyordu. Ruhum hep senden yana eksikti. Gel tekrardan beni tamamla. Desi tae.
Şimdi ne yapmalıydım. Acaba son bir şans daha verip ona inanıyım mı yoksa aşkımı tam anlamıyla söküp, hayatımın geri kalnında işimle mi uğraşsam? Ne yapıcağım.
Bu sefer ic sesimi dinleyip onunla birlikte gittim.
Evin içerisine Gamze ile birlikte girip, kızların bulunduğu yere vardık.
Kızlarla hasret giderdikten sonra....
Anlatın bakalım bildiklerinizi. Tae nin sucsuz olduğunu anlatın! Dedeim karalı cıkan ses tonumla.
İlk söze Ling ling atladı.
Hwa bak seninle uzun süredir arkadaşız bendwn cok Huway seninle asrkadaş. Tae sonuna kadar masum. Baka o gece sen evde değildin. Biz taenin evindeydik. Bts üyeleri ordaydı bizde sana haber vermek icin sana söylemeye geldik ama sen uyumuştun ve uyandırmaya calıştık ama uyanmıyordun. Bizde sana not yazıp sephanın üzerine koyduk. Notta " üyeler bizi cağırdı seni uyandırduk uyanmadın. Bizdw oraya gittik uyanınca gelirsin." Diye bir not bıraktık. Dedi Ling Ling. Biraz duraksadı sonra söze Huway atladı. Ben şuanda hicbir şey anlamamış gibi onlara bakıyorduk.
Evet sonra oraya varınca Üyelerin evinde temizlikciler vardı . onlar evi temizkerkwen bizde üylerle tombala oynamaya başladık. Tüm üyelerle dwğil ben Ling Ling , J.Hope , Jungkook Jimin vardık. Namjoon , Jin ve Suga da başka şeykerle uğraşıyordu. Her neyse işte aonra saat 12 .32 geciyordu biz artık eve gidelim dedik. O gece gözüm hic o hizmetcileri tutmamıştı. Bizde bir delilik edip bu gece orada kalmaya kalkıştık. Ama hicbir şekilde aynı odalarda kalmamayacaktık. Sonra işte odalarımıza gecip hizmetcilerin gitmesini bekledik. Hizmetciler gec olduğu için burada kalmaya calıştılar. Ve kaldılar da. Gece saat 1:56 idi. Ben ve Ling Ling kalkıp kızlara bakmaya cıktık. Bir kız odasında uyuyordu ama diperi yoktu hepem odaları aradık ve kız taenin odasındaydı. ama daha taenin yatağına girmemişti. Bamyoya girince bizde hemen odaya girip odaya saklandık. Masada duran telefonu da alıp kayıt yapmak istedik. Telefonda Taenin telefonuydu. Telefonumuz odada kaldığı için onun telefonundan cekemye karar verdik. İştw sonra sürtük kız tae uyurken sadece ic camaşırlarıyla taenin koynuna girdi. Sonra işte uyumaya başladı. Kızın tam uyuduğundan emin olduğumuzda odadan cıkıp videoyu kendi telefonumuza atıp oradan sildik. Sonra toparlanıp arabıza binip eve geldik. Taenin bunu sana kendisi anlatmasını istedik. Ama sabah sen oraya gidip Taeyi dinlemdiğin için yanlış anlamışsın onu. Dedi Huway. Ben şok kalmış bana uzatılan videoyu izlerken gözlerimden yaşların akmasına engel olamadan Taeye sarılıp....
Özür Dileri Aşkım özür.dilerim cok ama cok özür dilerim beni affet. Dedim.
Üzülme aşkım tamam baan inandın ya o bana yeter. Dedi bana sarılarak.
•••••••••••3 Yıl sonra•••••••••••
Aşkım hadi gel bak kızlar bizi bekliyor.
Tamam aşkım geliyorum. Ama yavaş acele etme bak cocuğumuza bir şey olucak sakinleş biraz.
Tamam tamama aşkım hadi gel.
Evet şuamda Tae ile evliyiz. Ve ben 4 aylık hamileyim. Şuanda cok mutluyuz. Huway Jimin ile evlilik yolunda ilerliyorlar. Ling Ling ise Hope ile evlilik hazırlıkları yapıyorlar.
İşte bizimde hikayemiz böyle 🙂🙂🙂❤❤❤❤
MUTLU SON......
Evet arakadaşlar bu da bittiğine göre. İstediğiniz bir şey varsa söylersiniz. Yada istediğiniz bir üye ile ilgili yazmamı isterseniz söyleyin seve seve yazarım. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere bb.....❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)
FanficBölümlerin gec gelme ihtimali var. 🌼