*KİM TAEHYUNG*

3.3K 63 9
                                    

-Tae....

İki üc dakikalık sesizlik.

-B-bun u nasıl bana yaparsın?(Gözyaşı)

Neden ben ha neden. Salaksın kızım sen salak yine inandın ona bilerek inandın, severek inandın şimdi de ba-baş-ka biriyle birlikte yatıyor.(kapıda Taeye bakarak sesizce konuşarak)

Ağlayarak yurttan cıkıp eve doğru gittim. Ağlamak ne kelime hıckırık haykırmak salya sümük desen ne varsa bende vardı. Yıkıldım ben yıkıldım. Toparlanamam tekrardan.

Sonunda eve varmıştım. Arabada biraz bekleyip gözyaşlarımın dinmesini,kızaran gözlerimin yok olması için bekledim.

Zili calıyorum ama acan kimse yok.

Anahtarlarımı cantamın icinden cıkarıp kapıyı actım. Hic kızlara cıkıp bakmadan odama cıktım. Direk yatağıma uzanıp uyudum.

~~~×××~~~

-Hwaaaa hadi uyan. Kızım kac saattir uyuyorsun bak Üyeler gelmiş. Dedi Ling Ling.

-Allahım ya gelmiyorum ben uyuyacağım.

-Hadi ama kalk da. Bak Tae de gelmiş.

Nee Tae mi? Ben ne yapacağım ya? Ya bir şey olursa? Allahım ne yapıcağım ben.

Kapı tıklanıyor. Kim bu. Ne sacmalıyorum ben.

-Aşkım hadi kalk. Uykucu güzelim. (Dudaktan öpmek).

Hemen kendimi geri cekip,karşılık vermedim.

-Ah tamam. Sen in ben giyinip geliceğim.

Nasıl böyle davranabilyor anlayamıyorum. Bir insan bu kadar mı olur.

-Tatlım sende bir değişiklik mi var? Ne oldu anlatmak ister misin?

-Aa yok. Sadece uyku sersemliği işte.

-Tamam ben iniyorum. Seni bekliyorum.

-Tamam.

Arkadaşkar cidden işten yeni geldim. Sırf sizin için yazıyorum.. Cokk yorgunum ama bir dahaki bölüm uzun olucak  ve değişik bir bölüm olucak... Özür dilerim.

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin