*KİM TAEHYUNG 5*

3.6K 68 20
                                    

-Kızlar bu film dehşet güzel ya .

-Aynn hadi kalkın da hazırlanalım. Gec kalmak ismeyiz demi.dedi ling.

Evet şimdi odamda hazırlanmaya başlıyorum. O kadar isteksizim ki 4metre uzaktan bile fark edilebilir.

-Ya ama bu cok kısa. Baksanıza halime  ben dizide bile bu kadar kısa giyinmedim. Siz beni ne hallere doktunuz.

-Hadi mızmızlanma da üyeler şimdi gelir bizi almaya. Dedi Huwa.

-Tamam. Siz üyelerle gidin bende kendi arabamla gelsem olmaz mı?

-Yok canım sende geliyorsun bizimle. Ne mağlum bizden kacmayacağın sonrada bara gelmeyeceğin. Dedi Ling .

-Ooofff tamam gelicem. Allah kahretsin ya.

Kapının caldığını fark ettik.
Huwa kapıyı acmaya gitti.

-Hoşgeldiniz Cocuklar .

-Hoşbulduk. Dedi Chimchim.

Ardından da Ling Ling kapının yanına gitti.

Bende umursamaz ve elbisemin etek uclarını cekiştire cekiştire kapının yamacına gittim.

Allahım bunun ne işi var burada.

-Kızlar hazırsanız cıkalım. Dedi Tae.

-Hazırız. Dedi Ling ve Huway aynı anda.

Nasılda meraklılar ya.

-Benim yukarda bir kac işim var. Siz gidin ben sonra arkanızdan gelirim.

-Hayır canım sende bizimle geliceksin. Gerekirse bekleyeceğiz seni. Dedi Tae. Sanki sabah hic bir şey olmamış gibi.

-Ya tamam ya tamam.

-O zaman biz gidelim nasıl olsa Tae burada sonra birlikte gelirler.dedi Huway cadısı pis pis sırıtarak.

Deyip cıktılar. Tae de koltukta oturmaya gitti. Tövbe ya sanki bir şey olmamış gibi davranması sinirlerimi bozuyor.

-Ya ben gelmek istemiyorum. Zorla hayır geleceksin diyorsun. Senin olduğun yerlere gelmek istemiyorum. Anlasana canım yanıyor.

Son iki cümlemi bağırarak söylemiştim. Ne kadar canım acıya acıya söylesemde hic iatifimi bozamam. Ondan uzaklaşmam lazım yoksa artık dayanamıyorum.

-Hwa sen ne diyorsun. Ben böyle olacağını bilemezdim canını yakmak istemezdim.

-Sen anlamıyorsun beni. Benim seni sevdiğimi dahi biliyorsun ama bana hala yakın durmaya calışıyorsun. Seni anlayamıyorum. Uzak dur benden.
Sabah söylediklerinde ciddi ol adığını düşünüyordum ama şuanda fazlasıyla ciddi olduğunu kanıtladın. Artık seni sevmek istemiyorum. Cok yoruldum.

Artık dayanamadım ve göz yaşlarım bana ihanet edercesine akıyorladı damla damla gözlerimden.

-Tamam üzülme bak böyle olacağınız bilemezdim. Beni affet hadi. Eğer istemiyorsan bak arkadaşlığımızı bitirebilirim. Ama senin gibi arkadaşımın olması bana her zaman huzur veriyor.

-Tamam Tae bitsin istiyorum. Her şey bitsin istiyorum. Seni her ne kadar cok sevsem senden ayrılmak istemessemde bu hem senin için hemde sevgilin Suzynin iyliği için. Benden artık uzak dur.

Gözlerine bakarak "SENDEN NEFRET EDİYORUM. CANIMI ARTIK YAKMA. GİT HAYATIMDAN". Dedim bağırarak ve gözlerimden damlalar akarak.

-Tamam Hwa sen nasıl istersen. Dedi ve gitti.

Bende odama cıkıp üstümdekileri bir cırpıda cıkarıp banyoya girip soğuk bir duş aldım.

~~~~~~~~

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin