*Mafya kocam jjk 4*

1K 12 6
                                    

Çok huzurlu uykumdan yüzümde hissedilen esintiyle actım.
Yavaş yavaş kendime gelirken. Onun yüzünü gördüm tam burnumun dibinde bana bakıyor. Direkt onu itip yataktan çıktım.

Ne yapmaya çalışıyorsun sen?
Derin bir nefes aldı ardindan yataktan kalkıp seri adımlarla üzerime doğru gelmeye başladı. O gelirken de ben geri geri gidiyordum.

Amaci ne bunun?

-Sen az önce bana ne dedin? Sen kimsin lan KİİMSİİN?

Artık korkmaya başladım. Ne yapacagimi şasirmis haldeyim . Sanki kucuk dilimi yutmus gubiydi. Bunun brnim uzarimdeki baskisi ne boyle korkuyorum.

-Sana diyorum lan. Bana cevap ver.

-Ozur dilerim.
Neden bu adamin karsisinda kekeliyorum.

-kes sesini. Soyleyeceklerimi iyi dinle.
Bundan sonra benimlesin . Soru sorma canini yakarim.

Ne diyor bu adam . Delirdi mi?

-ne diyorsun ya sen? Ben burda seninle okmak istemiyoru.

-sana ne dedim ben? Soru sormak yok. Kes sesini. 10 dakika icerisinde asagisa ol.

Kapidan bir hisimla giderken arkasindan bakakaldim. Ya kaderime boyun egecektim ya da burdan kurtuljp baska bir sehirde daha mutlu bir sekilde yasarim.
Kafam cok karisik.

Banyoya gidip rutin islerimi halledip o manyagi bekletmeden asagi indim. Masada oturmus kahvalti yapiyor. Tabi eksik olmayan etegi duzunu dort karis ustunde olan hizmetcimiz de orada.
Sinir butun bedenimi sarmisti. O kadini yolmamak icin zor duruyorum.
Icimi cok fena bir kiskanclik sarmiş durumda.
Off off.

-gel. Otur, kahvaltini yap.

Hic bekletmeden masaya oturdum. Actim ve hic utanmadan kahvaltimi yapmaya basladim.

Tabi bizim hizmetci hic rahat dururu mu? Benim yanimda bana ait olana sirnaşiyor. Ben hu kizi yolarim da neyse...

-Ben eve gitmek istiyorum. Ailemi ozledim.

-....

-sana diyorum. Dinle beni.

-.....

Şu anda cok fena sinirlenmeye basladim.

-YETER ! BURADA BENI ZORLA TUTAMAZSIN. BEN SENIN DEGILIM. BEN HIC KIMSENIN DEGILIM...

su anda sinirden cildiriyorum. Yemegi birakip kapiya dogru gittim. Dis kapiya dogru yurumeye baslayinca önümu bu mafya bozuntusunun adamlari tuttu.

-CEKILIN .

neden kimse beni onemsemiyor.
Arkamadan sacimin hizli bit sekilde sikildigini hissetmemele ikinbuklum oldum.

-kime bagiriyordun lan sen. Srn yurek mi yedin. Seni oldururum lan.

-birak beni. Seni istemiyorum. Ben eve gitmek istiyorum.

Aglamaktan onumu goremeyecek dereceye geldim

-KES SESINI. SEN AGIR BIR CEZAYI HAKKETTIN.

Sacima daha cok asilarak eve dogru ilerledi. Canimin yanmasi ayri bir dert basima gelecekler ayri bir dert.

Iceriye girer girmez hizlica yere iteklenmemle dengemi kaybetip dusmem bir oldu.

-evet iyi bir cezayi hakettin.
Kolumdan tutulup ayağa kalkmakla yukarıya doğru yol alamamız cok hizli bir sekilde oldu.
Umarım aklımdan geçen değildir.

-ne yapmaya çalışıyorsun. Bırak beni.

-demek seni birkamami istiyorsun. Bakalım tamamen benim olunca gidecek yerin olucak mi?

-ne diyorsun sen? Bunu yapamazsın.

-bak bakalım yapıyor muyum yapamiyor muyum??.

Hızlıca odaya girmizle üzerime gelmesi ani oldu.
Kıyafetlerini yavaş yavaş çıkararak bana doğru gelmeye başlıyor.
Allah'ım nolur.

-Bakalım şimdi ne yapacaksın....


Yeni bölümde görüşürüz ❤

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin